![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Banneling
|
![]() Efkens herbeginnen ...
Citaat:
Ik stel enkel vast dat de progressieve klasse anders reageert op een racistische daad gepleegd door een autochtoon en 1 door een allochtoon. Wat opvalt is het enorme minimaliseringsdiscours wanneer de daad door een allochtoon gepleegd wordt. Men heeft er zelfs al een heel jargon voor bedacht : 'jongeren', 'kansarmen', 'gebrek aan kansen', etc. Indien die jongeman uit het artikel van de DS nu ineen geslagen was geweest door een autochtoon wiens schoonzus een VB-lidkaart heeft, dan had de VRT het nieuws geopend met dat item, er de helft van de uitzendingstijd aan besteed, er een ganse Ter Zake aan gewijd, en het nog drie weken nagekauwd in allerlei duidingsprogramma's. Maar nu het een allochtoon is, heeft het geen nieuwswaarde. De linkse mediajongens gaan er ook de allochtone gemeenschap niet mee lastig vallen, want ze zouden wel eens gepikeerd niet langer op de rooie partijen stemmen. Ze moeten dus gespaard worden. Citaat:
Citaat:
Het ligt er vingerdik op Doki, dat dhimmies zoals jij, bij gebrek aan argumenten en duidelijk uit vergaande ergernis en verzuring hun plaatje over xenofobie en haat nog vaak zullen boven halen en grijs spelen. Je benadrukt er enkel je onmacht mee. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die selectieve verontwaardiging van jou kunnen we dus ook gerust een vorm van intolerantie noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag je om die extrapolatie te motiveren met feiten, maar dat kan je uiteraard niet. Dus dan maar een rookgordijn opgetrokken van nog meer algemeenheden en flauwe verwensingen, om de aandacht af te leiden. Je moet me eens vertellen hoe je van mensen die je zelf als "vee" bestempelt meer tolerantie wilt eisen. Het is trouwens eigenlijk wel grappig dat je de term "dhimmie" zo graag bezigt. Weet je eigenlijk wel wat die term juist betekent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij ontwijkt mijn punt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je blijft trouwens de bal terugkaatsen in plaats van te antwoorden. Wat heb je te zeggen op de tweede vraag? (Hoe wil je van allochtonen tolerantie eisen als je hen als "vee" bestempelt?) En tenslotte, als je echt zou weten wat een Dhimmie is, dan zou je de term waarschijnlijk niet gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan misschien het uitvergroten van een crimineel incident naar een algemene stelling over 1 mio Vlamingen ook eens motiveren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Speel dus maar alleen verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het kan helpen, hier het islamitische standpunt over gay's. http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo (Niet geschikt voor 4-jarigen, noch voor dhimmies met vergroeide oogkleppen.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Toch wel! Ik schoot spontaan in de lach toen ik het hoorde!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is misschien eigenlijk nog de makkelijkste keuze carlgustaaf, en dan hoef je zelfs niet meer te reageren want dan is er wat jou betreft eigenlijk geen vuiltje aan de lucht als de ene groep de andere afrost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Woont u op deze planeet? Heeft u ooit al eens gehoord van de stad genaamd Brussel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar enfin, je bent dus écht van een andere planeet?
Of piepjong en idealistisch, dat kan ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u neemt weer één zaak om uw gelijk te halen over een hele bevolkingsgroep? Weer dat gegeneraliseer, de ene persoon is de ander niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |