![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Getekend...
Eigenlijk raar hoe veel verschillende beroepen je in die lijst terugvindt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind dat ze terwijl ze bezig zijn, maar best de richting Filosofie kunnen afschaffen en "Filosofie" als een keuzevak integreren in andere richtingen.
Het is tekenend dat een groot deel universitairen geen job meer vinden. Dat heeft mij nooit verbaasd. Welk bedrijf neemt in 's hemelsnaam een bedrijfsfilosoof aan? Die studierichting heeft geen enkele betekenis op de arbeidsmarkt. Enkel de exacte wetenschappen zijn treffelijke universitaire richtingen. De rest heeft amper les, of krijgt pure theorie. Dan ben je beter af aan de hogeschool: veel praktijkervaring en de nodige theorie.
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
iemand die filosofie gestudeerd heeft kan een beroep doen waarvoor hij dit niet gestudeerd, maar zijn studies kunnen soms een meerwaarde zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik niet gezegd, Fernand. Ik heb wel gezegd dat ik tegen de numerus clausus ben omdat ik vind dat ieder één vrij moet kunnen kiezen welke studies hij doet.
|
![]() |
![]() |