![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben gewoon gaan vragen aan de gemeente-ambtenaren van ruimtelijke ordening wanneer het BPA voor onze zonevreemde huizen nu eindelijk ingediend gaat worden en die wisten me vrolijk te vertellen dat:
a- het BPA niet ingediend kan worden tot de Forges de Clabecq-site veranderd is b- die verandering kan nog niet omdat de bodem zodanig vervuild is dat het eerst gesaneerd moet worden c- alle overheden en eigenaren nu het balletje constant aan elkaar aan het doorgeven zijn omdat niemand voor die saneringskosten wilt opdraaien en dus: d- het vermoedelijk met Sint-Juttemis zal zijn dat het in orde komt.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Zelf het ziekenhuis van Leuven kreeg alle giftige stoffen niet uit hun ventilatie.
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Weeral eens een bewijs dat economie en ecologie niet samengaan, Kyoto is dus niet haalbaar.