![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wie haat je het liefst ? | |||
werklozen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,00% |
allochtonen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 30,00% |
homo s |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,33% |
druggebruikers |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
treinconducteurs |
![]() ![]() ![]() |
13 | 43,33% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
paars heeft nooit gezegd dat alle werklozen werkweigeraars zijn, wel dat er onder de werklozen werkweigeraars zijn. toch een belangrijk verschil.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() uit uitspraken van lieden zoals u blijkt ook overduidelijk dat die tribaal collectivistische boodschap ook wel degelijk is doorgedrongen en wel degelijk ongemerkt de geesten tegen de werklozen vergiftigd heeft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Waar is de optie "belastingscontroleurs"? Schrik dat zij teveel stemmen zouden krijgen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Mijn keuze staat er niet tussen: parkeerwachters en in het algemeen al die gastjes die te dom zijn om hooi te vreten maar een uniformke krijgen aangemeten en dan denken dat ze 'het wettelijk gezag' vertegenwoordigen. (op z'n champetters uit de Paradijsvogels)
... en nu ik eraan denk: ook die flikken die nog denken dat ze bij de rijkswacht zitten (gefrustreerd door de eenheidsstructuur) en zich geroepen voelen om je uitgebreid de levieten te lezen vooraleer ze het 'bij een waarschuwing laten' (op zo'n toontje van: 'ge moogt van geluk spreken da'k ne goeie ben'). Laatst nog op zo'n hautaine manier toegesproken geweest door zo'n tiepke te paard die me met grote handgebaren staande hield; toen ik doodleuk opmerkte dat z'n uniform niet in orde was en hij me dus niks kon maken, begon hij nog te dreigen ook. M'n vrouw (iets banger uitgevallen) heeft me toen de mond gesnoerd en zo zijn we uiteindelijk met die 'waarschuwing' weggeraakt zonder gezichtsverlies voor één van de partijen. Moraal: vrouwen zijn in conflictsituaties duidelijk superieure wezens.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kapitalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() ik haat niemand, mensen haten mij en dat maakt mij enkel en alleen maar sterker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Nee, ik voel me een vrije burger. Nou weet ik wel dat je dit enigzins moet relativeren in onze betuttelstaat, maar ik weiger pertinent het hoofd te buigen voor iemand die zich meent een aura van autoriteit te moeten aanmeten omdat hij/zij zo'n circusuniformke draagt en een handheld belastingskantoortje met zich meezeult. Geen enkel uniformke ter wereld geeft iemand de bevoegdheid om me als 'onderdaantje' te behandelen.
Ergo: superieur niet nee... Maar zeker ook geen braaf en volgzaam manneke.
![]() |
#30 |
|
![]() mensen die hun rijkdom als geluk beschouwen omdat ze andere mensen zien die geen geld hebben en dus volgens hen niet gelukkig zijn. snapt ge? die perceptie moet hen gelukkig maken? dat vind ik zielig en zo'n mensen kan ik wel haten ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die zijn gewoon ontzettend grappig ! Niks zo leuk als een bende kakmadammen tegen mekaar te zien (en horen) opscheppen. I just love Hyacinth Bucket.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Treinconducteurs! Da's nogal wiedes. Wie kan er nu treinconducteurs verdragen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 januari 2007 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar doe je niet een beetje tekort aan al die 'uniformdragers' die hun job op een degelijke manier proberen te doen? Citaat:
Alhoewel, ik kan me vergissen, maar uit uw posts meende ik een voorkeur voor een partij te lezen, die ik dan helemaal niet begrijp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ah, da's nieuws... welke partij zou dat dan wel zijn?
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |