![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Op Sun, 21 Jan 2007 13:46:05 +0100 kwam uit het klavier van Anneke.A
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > Vrije keus hoor. > Besef wel dat straks wellicht de wereldmacht eindelijk meer in de buurt van > vrouwen kan komen. Zeker in de G8 Dat zou wel een leuk effect zijn. Kunnen we zien of vrouwen aan de macht inderdaad een meer vredelievend beleid kunnen uitvoeren. > http://www.hillaryclinton.com/ > http://www.segoleneroyale.com/index.html > http://www.angela-merkel.de/ > > > A. > > > -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#22 |
|
![]() Op 20 Jan 2007 08:11:48 -0800 kwam uit het klavier van [email protected]
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > Cees Camphuis schreef: > >> Zal ze toch eerst de nominatie van haar partij moeten winnen. > > Inderdaad, prijs de dag niet voor het avond is. Alles zal afhangen van > haar tegenstander, maar bij de Democraten zie ik echt niemand op het > moment. De bevlogen Al Gore? De weke Kerry? Hillary heeft haar > media-image mee. Inderdaad hadden Gore en Kerry het niet. Alhoewel Gore in 2000 meer stemmen haalde (landelijk gezien) dan Bush. http://www.infoplease.com/ipa/A0876793.html onderaan de tabel. >> http://www.rushlimbaugh.com/home/dai...ory.guest.html > > Rush is echt niet mainstream. President word je door mainstream issues > en door de doorslaggevende stem van de rednecks ofte bible-belt. Dat hoeft op zich niet. Een grote "derde" partij kan ook de doorslag geven. Zo won Clinton in 1992 mede danzij het feit dat veel "rechtse" stemmen naar Ross Perot gingen. Vaak is het zelfs zo dat de Bible Belters thuis blijven als geen der kandidaten ze bevalt. Je ziet de laatse serie verkiezingen wel een duidelijke tweedeling. De staten aan de kusten zijn meestal Democratisch, twerwijl het binnenland, de "fly over people" Republikeins is. En in Republikeinse staten zie je vaak weer dat de stedelijke gebieden Democratische enclaves zijn. > Herinner je 2004 waar Bush-Kerry maanden kantjeboord was tot Bush de > rednecks achter zich kreeg met zijn begijntjes-houding. Die rednecks > hebben echt nog niet van Limbaugh gehoord. De liberals van New England > wel, maar die stemmen toch al Hillary. Meer dan 60% van de stemmen kreeg ze in New York in november. > > mvg, H.M. > -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#23 |
|
![]() Lost in Iceland schreef:
> Dat zou wel een leuk effect zijn. Kunnen we zien of vrouwen aan de macht > inderdaad een meer vredelievend beleid kunnen uitvoeren. Vraag het aan de Britten wie de Falkland-oorlog startte. En aan de Joden wie de Zesdaagse startte. En wat was het geslacht ook al weer van die Indiase die de eerste oorlog tegen Pakistan begon? Vrouwen aan de macht zijn uitgeselecteerd en hebben vaak meer ballen dan mannen. mvg, H.M. |
![]() |
#24 |
|
![]() Anneke.A schreef op 21-1-2007 13:46:
>>> Verder kan ik mij best verzoenen met Hillary als president. >> Ja zeg, doe eens even normaal Yew! > > Vrije keus hoor. > Besef wel dat straks wellicht de wereldmacht eindelijk meer in de buurt van > vrouwen kan komen. Zeker in de G8 Eindelijk dus. Het gaat mischien wel een van de belangrijkste gebeurtenissen van de 21e eeuw worden. Een 100 jaar terug werden vrouwen hier in Belgie nog ongeschikt gevonden als advokaat. Nu 100 jaar later is veel van die onzin verdwenen maar we vinden ze nog altijd ongeschikt om te besturen. Als typische voorbeeld heb je het Antwerps bestuur, vrouwen genoeg daar maar de machtsellite acht ze ongeschikt en plant zelf herinvoering van beperkingen op deelname van vrouwen aan het openbaar leven. Maar het wereldwijd proces is niet meer te stoppen. Vrouwen nemen hun rechtmatige posities langzaam maar zeker in. Een heel belangrijk gegeven hierbij is dat tegelijkertijd de mannelijkheid van de samenleving is ineengestort. Zaken als oorlog en dergelijke conflicten, uitbuiting en onderdrukking zijn qua gedachten al tot het barbarendom gedegradeerd. Er lopen nog een paar Dinosauriërs rond maar die zijn al meer dood dan levend. We zitten dus in een overgang waar we als man nog een beetje als Dino worden opgevoed maar zo niet meer kunnen functioneren. Als er dan tegelijkertijd (en daardoor versterkt) een nieuwe speler in het spel komt stort de oude macht langzaam in. Wat vooral belangrijk hierbij is is dat we als land niet de boot mogen missen. Als we nu bij onze oude Vlaamse haard en strijdkreten blijven gaan we onszelf in de beschavingsrace verliezer maken. Vrouwenrechten zijn vandaag niet alleen een kwestie van gelijkheid en rechtvaardigheid maar een economische en culturele noodzaak. Geld is maar een zeepbel en spook iets, legers zijn niet meer dan wat stof in beweging. Maar de verschuiving die de 21e eeuw gaat kenmerken is de vooruitgang van de menselijke samenleving. Wie die nu mist zal op de volgende eeuw moeten wachten om het te kunnen herstellen. groetjes, Emmanuel |
![]() |
#25 |
|
![]() Anneke.A schreef:
> Wat een diepe nederlaag voor die > mannetjes van Al qaida en de idiote volgelingen van Mullah Omar. Stel Bin > Laden wordt gepakt door de VS onder Hillary. Volgens de moslim(-mannen, vrouwen hebben niks te zeggen)s zijn vrouwen ongeschikt om te regeren omdat ze teveel aan hormonen onderhevig zijn. Als je ega Bill's escapades in het Oral Office er op nagaat ga je je wel afvragen welke kunne dan wel het meest last van hormonen heeft. En moslima's moeten van 's manswege bedekt rondlopen, omdat manlief stikjaloers is dat andere mannen er naar kijken. Wie heeft er daar dan last van hormonen? Spijtig dat Hillary niet homosexueel is (maar wie weet?), dat zou pas het einde zijn voor de machistische moslimwereld. Gedomineerd met kanjers van vliegdekschepen en een zweepje door een homosexueel èn een vrouw in een outfit van Madonna. Ze gaan vast dromen van 142 maagden ipv 72. mvg, H.M. |
![]() |
#26 |
|
![]() In article <[email protected]>,
[email protected]lid says... > Die Lewinsky affaire zal uiteraard door de tegenstanders worden > opgerakeld, Zou dat niet in Hillary's voordeel werken? Haar man, en niet zij was daar niet de fout in gegaan, maar zij heeft zich trouw en grootmoedig betoond. |
![]() |
#27 |
|
[email protected] says... > In article <[email protected]>, > [email protected]lid says... > > > Die Lewinsky affaire zal uiteraard door de tegenstanders worden > > opgerakeld, > > Zou dat niet in Hillary's voordeel werken? Haar man, en niet zij was > daar niet de fout in gegaan, maar zij heeft zich trouw en grootmoedig > betoond. Correctie (hierboven staat wartaal): Zou dat niet in Hillary's voordeel werken? Haar man, en niet zij was daar de fout in gegaan, maar zij heeft zich trouw en grootmoedig betoond. |
![]() |
#28 |
|
![]() [email protected] wrote:
> Vraag het aan de Britten wie de Falkland-oorlog startte. Precies. Voor de tegenstanders van Amerika, maakt het niks uit: man of vrouw aan de macht. Op het moment heeft de VS een zwarte vrouw als minister van Buitenlandse Zaken. Denk je nou echt dat dit de linkse gemeente, of de islamofascisten, mild zal stemmen? Dan ben je wel heel erg naïef, als je hieromtrent enige illusies koestert. > En aan de > Joden wie de Zesdaagse startte. En wat was het geslacht ook al weer van > die Indiase die de eerste oorlog tegen Pakistan begon? Vrouwen aan de > macht zijn uitgeselecteerd en hebben vaak meer ballen dan mannen. Het ergste wat Amerika kan overkomen is een nieuwe president van het type Jimmy Carter. Hij liet de zaken op zijn beloop en zadelde de natie met een trauma op. Iedere Amerikaan boven de veertig kent het getal 444. Ik vermoed niet dat Hillary Clinton van dit type is. Ik denk dat zij wel de vliegdekschepen de juiste kant op zal sturen. |
![]() |
#29 |
|
![]() Vitae forma vocatur [email protected], die 21 Jan 2007 07:27:13
-0800, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Lost in Iceland schreef: > >> Dat zou wel een leuk effect zijn. Kunnen we zien of vrouwen aan de macht >> inderdaad een meer vredelievend beleid kunnen uitvoeren. > >Vraag het aan de Britten wie de Falkland-oorlog startte. En aan de >Joden wie de Zesdaagse startte. En wat was het geslacht ook al weer van >die Indiase die de eerste oorlog tegen Pakistan begon? Vrouwen aan de >macht zijn uitgeselecteerd en hebben vaak meer ballen dan mannen. Veel groter en hoger gelegen, inderdaad... >mvg, H.M. -- Fusti |
![]() |
#30 |
|
![]() Op 21 Jan 2007 07:27:13 -0800 kwam uit het klavier van [email protected]
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > Lost in Iceland schreef: > >> Dat zou wel een leuk effect zijn. Kunnen we zien of vrouwen aan de macht >> inderdaad een meer vredelievend beleid kunnen uitvoeren. > > Vraag het aan de Britten wie de Falkland-oorlog startte. En aan de Dat waren de Argentijnen. Maar goed, Thatcher was premier toen. > Joden wie de Zesdaagse startte. Dat was Nasser. Overigens werd Golda meir pas in 1969 premier. > En wat was het geslacht ook al weer van > die Indiase die de eerste oorlog tegen Pakistan begon? Vrouwen aan de > macht zijn uitgeselecteerd en hebben vaak meer ballen dan mannen. Maar goed, het was slechts een vraag die ik stelde. Ik poneerde geen stelling. Overigens geef ik mijn voorkeurstem meestal aan een vrouw. > > mvg, H.M. > -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#31 |
|
![]() Op 21 Jan 2007 07:37:16 -0800 kwam uit het klavier van [email protected]
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > Anneke.A schreef: > >> Wat een diepe nederlaag voor die >> mannetjes van Al qaida en de idiote volgelingen van Mullah Omar. Stel Bin >> Laden wordt gepakt door de VS onder Hillary. > > Volgens de moslim(-mannen, vrouwen hebben niks te zeggen)s zijn vrouwen > ongeschikt om te regeren omdat ze teveel aan hormonen onderhevig zijn. > Als je ega Bill's escapades in het Oral Office er op nagaat ga je je > wel afvragen welke kunne dan wel het meest last van hormonen heeft. > En moslima's moeten van 's manswege bedekt rondlopen, omdat manlief > stikjaloers is dat andere mannen er naar kijken. Wie heeft er daar dan > last van hormonen? Avh, Benazir Butho (Pakistan) mocht er wel wezen, en dat hoofddoekje dat ze droeg liet weinig te raden over wat betreft haar kapsel. En ook het grootste moslimland heeft een vrouwelijke president gehad. namelijk Indonesië onder Soekarnopoetra. > Spijtig dat Hillary niet homosexueel is (maar wie weet?), dat zou pas > het einde zijn voor de machistische moslimwereld. Gedomineerd met > kanjers van vliegdekschepen en een zweepje door een homosexueel èn een > vrouw in een outfit van Madonna. Ze gaan vast dromen van 142 maagden > ipv 72. LOL! Alleen dat is al een reden om Hillary te steunen. > > mvg, H.M. > -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#32 |
|
![]() Op Sun, 21 Jan 2007 17:08:24 +0100 kwam uit het klavier van yew betcha
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > Het ergste wat Amerika kan overkomen is een nieuwe president van het > type Jimmy Carter. Hij liet de zaken op zijn beloop en zadelde de natie > met een trauma op. Iedere Amerikaan boven de veertig kent het getal 444. Hij had inderaad een vliegdekschip kunnen sturen. > Ik vermoed niet dat Hillary Clinton van dit type is. Ik denk dat zij wel > de vliegdekschepen de juiste kant op zal sturen. Dus niet naar een Arabische dictatuur om daat "democratie" te brengen. dat is niet zo'n succes geweest de laatste keer. Althans, volgens de commissie Baker en de meerderheid van de kiezers in de VS. -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#33 |
|
![]() Op Sun, 21 Jan 2007 16:52:45 +0100 kwam uit het klavier van Jeroen ter Hofstede
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > In article <[email protected]>, > [email protected] says... >> In article <[email protected]>, >> [email protected]lid says... >> >> > Die Lewinsky affaire zal uiteraard door de tegenstanders worden >> > opgerakeld, >> >> Zou dat niet in Hillary's voordeel werken? Haar man, en niet zij was >> daar niet de fout in gegaan, maar zij heeft zich trouw en grootmoedig >> betoond. > > Correctie (hierboven staat wartaal): > > Zou dat niet in Hillary's voordeel werken? Haar man, en niet zij was > daar de fout in gegaan, maar zij heeft zich trouw en grootmoedig > betoond. > Toen die affaire Lewinsky speelde kon het de meerderheid geen r*k schelen waar Clinton zijn sigaar in had gestoken. Feitelijk was de hele kwestie kinnesinne van de Republikeinen die het niet konder verkroppen dat er een democraat in het Witte Huis zat die ook nog eens behoorlijk populair was. Ik beDoel: Liegen om een affaire met een stagiaire zou erger zijn dan liegen om wapenleveranties aan Iran (Iran-Contra) of liegen over massavernietigingswapens? De leugens van Clinton hebben geen mensenlevens in het algemeen of de levens van Americaanse soldaten in het bijzonder gekost. Ook dat zal bij een "vuile" campagne natuurlijk keer op keer weer verteld gaan worden. -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#34 |
|
![]() >
> Maar goed, het was slechts een vraag die ik stelde. Ik poneerde geen > stelling. Overigens geef ik mijn voorkeurstem meestal aan een vrouw. > > Dat zegt niets, of juist wel? In het geval van de VVD kreeg een vrouw die op nummer twee van de lijst stond 620.555 voorkeurstemmen, meer dan de mannelijke lijsttrekker.... |
![]() |
#35 |
|
![]() Op Sun, 21 Jan 2007 19:00:51 +0100 kwam uit het klavier van Cees Camphuis
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >> >> Maar goed, het was slechts een vraag die ik stelde. Ik poneerde geen >> stelling. Overigens geef ik mijn voorkeurstem meestal aan een vrouw. >> >> > > Dat zegt niets, of juist wel? In het geval van de VVD kreeg een vrouw die op > nummer twee van de lijst stond 620.555 voorkeurstemmen, meer dan de > mannelijke lijsttrekker.... Ik heb, vanwege die nummer 2, dan ook geen VVD gestemd. In Amsterdam heeft de nummer 4, Laetitia Griffith, overigens meer voorkeurstemmen gehaald. Maar goed, Amsterdamse VVD'ers zijn in de regel wat liberaler. Het zou goed zijn als er weer een liberale partij kwam. Dus EN economisch liberaal en op andere vlakken liberaal. De VVD verwordt met Verdonk tot een "paniek conservatieve" (© Bart Jan Spruyt) club. > > > -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#36 |
|
[email protected]lid says... > > > Ik beDoel: Liegen om een affaire met een stagiaire zou erger zijn dan > liegen om wapenleveranties aan Iran (Iran-Contra) of liegen over > massavernietigingswapens? De leugens van Clinton hebben geen > mensenlevens in het algemeen of de levens van Americaanse soldaten in > het bijzonder gekost. Ook dat zal bij een "vuile" campagne natuurlijk > keer op keer weer verteld gaan worden. > > Gezegend zijn deze zonder geheugen want aan hen verdient Google een fortuin. http://www.tiny.cc/YpFmk (*) Toch toevallig dat Clinton op het hoogtepunt in de Lwinsky-affaire plots en zonder enige reden beslist om cruise-missiles te sturen op Afghaanse en Somalische fabrieken. De eigenaar van de Somalische fabriek (producent van aspirine) daagde later succesvol de US voor de rechter en verkreeg een volledige schadeloosstelling. Doden in Somalië : ergens 15 tot 20, Afghanistan : onbekend. Dit weekend besliste een Somalische -I presume- Zweed dat het cool zou zijn een politiekantoor binnen te stormen en een stuk beton in het gezicht van een agent te gooien. http://www.tiny.cc/ZxkV0 Hoe zei een klojo het hier? Slachtoffer van een slachtoffer? Tom De Moor (*) Groeten aan VH |
![]() |
#37 |
|
![]() Op Sun, 21 Jan 2007 18:16:30 GMT kwam uit het klavier van Tom De Moor
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > In article <[email protected]>, > [email protected]lid says... >> >> >> Ik beDoel: Liegen om een affaire met een stagiaire zou erger zijn dan >> liegen om wapenleveranties aan Iran (Iran-Contra) of liegen over >> massavernietigingswapens? De leugens van Clinton hebben geen >> mensenlevens in het algemeen of de levens van Americaanse soldaten in >> het bijzonder gekost. Ook dat zal bij een "vuile" campagne natuurlijk >> keer op keer weer verteld gaan worden. >> >> > > Gezegend zijn deze zonder geheugen want aan hen verdient Google een > fortuin. > [knip links] Krek, je hebt nog gelijk ook. Die aanvallen waren mede opgezet om de aandacht een beetje af te leiden van de Lewinsky affaire. > Tom De Moor > > > (*) Groeten aan VH -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#38 |
|
[email protected]lid says... > Op Sun, 21 Jan 2007 16:52:45 +0100 kwam uit het klavier van Jeroen ter Hofstede > onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: [...] > > Zou dat niet in Hillary's voordeel werken? Haar man, en niet zij was > > daar de fout in gegaan, maar zij heeft zich trouw en grootmoedig > > betoond. > > > Toen die affaire Lewinsky speelde kon het de meerderheid geen r*k > schelen waar Clinton zijn sigaar in had gestoken. > Feitelijk was de hele kwestie kinnesinne van de Republikeinen die het > niet konder verkroppen dat er een democraat in het Witte Huis zat die > ook nog eens behoorlijk populair was. Dat kan wel kloppen, maar dat is niet wat ik me afvroeg. Je stelde dat de Republikeinen de Lewinsky-affaire wel zouden oprakelen, maar ik vermoed dat ze dat niet helpt, of misschien zelfs Hillary in de kaart speelt. Ik was er niet bij, maar als ik het een beetje begrepen heb heeft zij destijds nogal wat sympathie verworven. > Ik beDoel: Liegen om een affaire met een stagiaire zou erger zijn dan > liegen om wapenleveranties aan Iran (Iran-Contra) of liegen over > massavernietigingswapens? Liegen onder ede - waarover dan ook - lijkt mij de genadeslag voor je geloofwaardigheid. Het onderwerp mag onbenullig zijn, maar hij had niet zo onbenullig moeten zijn om te liegen. |
![]() |
#39 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > Lost in Iceland schreef: > >> Dat zou wel een leuk effect zijn. Kunnen we zien of vrouwen aan de macht >> inderdaad een meer vredelievend beleid kunnen uitvoeren. > > Vraag het aan de Britten wie de Falkland-oorlog startte. De Argentijnen, toch. Die bezetten die eilandjes. Stelletje tuig. Daar zat de vader van Maxima nog wel. Maar mevrouw Thatcher heeft wel gezorgd dat ze daar spijt van kregen. En de Fransen leverden wapens aan de Argentijnen. > En aan de > Joden wie de Zesdaagse startte. Wat had ze anders gemoeten? Israel kan maar een beperkte tijd mobiliseren omdat het hun totale economie ontwricht. > En wat was het geslacht ook al weer van > die Indiase die de eerste oorlog tegen Pakistan begon? Vrouwen aan de > macht zijn uitgeselecteerd en hebben vaak meer ballen dan mannen. Zo is dat. Een vrouw die de top bereikt is door het glazen plafond heengebroken. Die heeft karakter. Die heeft kracht. Voor een man is het makkelijker. Ik zie wel wat in die Hillary. Ze heeft iets. Net als die vrouwen hierboven. Er gaat een verhaal dat ze als jong meisje eens thuis kwam met een rapport met uitsluitend tienen (straight A's). Waarop haar vader zei: "Volgens mij is die school te makkelijk." > > mvg, H.M. > |
![]() |
#40 |
|
![]() yew betcha schreef:
> Voor de tegenstanders van Amerika, maakt het niks uit: man of vrouw aan > de macht. FYI: ik ben geen Bush-hater, geen Amerikahater (ik heb er gewoond, fantastisch land), en allerminst een Israelhater. Erg vrij no-nonsense land. En ook geen Islamhater, Turkije, Egypte, Jordanie, zelfs de golfstaten zijn heel leuk - als man dan - als vrouw heb ik obviously geen ervaring. Mijn punt was dat vrouwen aan de macht, door selectie of wat dan ook, veel koeler, rationeler en krachtiger kunnen handelen dan mannen. Mijn favoriet is de Oostenrijkse keizerin Maria-Theresia die vanuit haar piepklein werkkamertje in Schoenbrunn (moet je eens gaan bekijken op een Wenen-trip) behangen met schetsjes van haar 12 kinderen, de Zuidelijke Nederlanden met krachtige diplomatische hand leidde. Ze was de laatste die rechte wegen en kanalen kon trekken zonder last van nimbies. Wat Maggie betreft, zonder haar waren de Falklands de Malvina's geworden. Ik zeg altijd maar, a women has to do what a man has to do ;-) > Het ergste wat Amerika kan overkomen is een nieuwe president van het > type Jimmy Carter. Hij liet de zaken op zijn beloop en zadelde de natie > met een trauma op. Iedere Amerikaan boven de veertig kent het getal 444. Jimmie was de Amerikaanse penitentie voor Nixon. Reagan heeft het weer goed moeten maken. Na reagan komt zonneschijn, maar in dat geval was de regen Carter. > Ik vermoed niet dat Hillary Clinton van dit type is. Ik denk dat zij wel > de vliegdekschepen de juiste kant op zal sturen. Daarom eigenlijk mijn pro-Hillary bericht. Ik zie er eerder een Thatcher in dan een Rice. Mensen groeien in hun job, maar een grassprietje groeit nooit uit tot een eik. Dat Hillary wat grassprietjesachtig overkwam bij de gezondheidszorg is eigenlijk bijkomstig. Zet ze voor de knoppen en ze zal wel op de juiste drukken. She is in to win. Ik geef ze 6/10. mvg, H.M. |