Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2007, 09:26   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Bij een goede kennis van je personeel, vermijd je als overste om probleemsituaties te maken, je zet een dergelijk persoon dan ook in op plaatsen waar lichamelijkcontact tot een minimum herleid kan worden.

U bedoelt dus dat moslim politie agentes een aparte werkomschrijving moeten krijgen?

Dit lijkt me discriminatie op basis van religie.

Willen alle katholieke agenten even links gaan staan, de moslims rechts en de atheisten achteraan aub?

Katholieke agenten mogen dan in de eerste formatie om hun rechter wang aan te bieden als criminelen hen aanvallen, de atheisten mogen ze inrekenen en de moslims mogen dan het papiertje invullen.

zoiets?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 09:30   #22
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Op zich heb ik daar geen probleem mee. De vraag die zich echter stelt is of ze haar job als politieagente op deze manier wel naar behoren kan uitvoeren.
Ik vind, als "vijand" van visjnu (nu ja, niet echt een vijand, maar ge weet wat ik bedoel) dat zulke anomie best wel prima is.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 10:28   #23
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Wel persoonlijk ben ik dus ook niet te vinden voor dat handjes geven.
Er zijn namelijk heel veel mensen die na toilet bezoek hun handen niet of slechts vluchtig wassen. Ook zijn er veel mensen die in hun neus peuteren of zelfs regelmatig aan hun achterste zitten.
Ook zijn er meer en meer mensen die huidziektse hebben, waaronder ook een paar besmettelijke. Dus zuiver uit medische redens ben ik dus tegen dat handjes schudden.
Ok, je hebt dat recht en ergens wel een punt.... maar ga je daarvoor een uitgestoken hand weigeren?? Door zo'n smetvrees ga je zelfs op de duur minder weerstand hebben en meer ziektes krijgen.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 10:30   #24
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ok, je hebt dat recht en ergens wel een punt.... maar ga je daarvoor een uitgestoken hand weigeren?? Door zo'n smetvrees ga je zelfs op de duur minder weerstand hebben en meer ziektes krijgen.
Euh...
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 10:36   #25
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
Wel, dit is dus vrij simpel: op staande voet ontslaan die vrouw!
Wie geen gebruik wil maken of niks wil weten van de westerse gebruiken en normen en waarden moet hierdoor ook niet in westerse instanties werken en verdient geen loon. Het is niet de bedoeling dat we ons moeten aanpassen aan een vreemde cultuur!
Hetgeen wel aan het gebeuren is. En door de onverschilligheid van de zogenaamde politici en hun lafheid tegenover de allochtoonse gemeenschap een groot gevaar voor "onze" toekomstige generatie's.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 10:37   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Misschien kunnen al die handjesweigeraars gewoon standaard van die chirurgische handschoenen aandoen?

Hoeven ze die vuile westerlingen of onreine vrouwen niet aan te raken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2007 om 10:37.
Oud 22 januari 2007, 10:39   #27
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
U bedoelt dus dat moslim politie agentes een aparte werkomschrijving moeten krijgen?

Willen alle katholieke agenten even links gaan staan, de moslims rechts en de atheisten achteraan aub?

Katholieke agenten mogen dan in de eerste formatie om hun rechter wang aan te bieden als criminelen hen aanvallen, de atheisten mogen ze inrekenen en de moslims mogen dan het papiertje invullen.

zoiets?
Zo zou het kunnen. Of mischien tijdens de één of andere schermutseling, "kunt u even ter plekke blijven ga mijn mannelijke collega roepen".
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 10:49   #28
tomcpp
Banneling

Standaard

Dat is geen discriminatie op basis van religie !

Alle nu. "Geen agenten die geen mannen aan willen raken". Dat is geen discriminatie. Dat is common sense. Of ga je nu het "recht" van zwaar gehandicapten om in de paracommando's te gaan verdedigen ? Het recht van blinden om scherpschutter te worden ?

God heeft niet alle mensen gelijk geschapen. Iedereen is gelijkwaardig, maar TOCH verschillend. Dat betekend dat er verschillen zijn. En als moslimvrouwen niet aan de voorwaarden die nu eenmaal gesteld worden aan een politieagent willen voldoen, dan doen ze dat gewoon niet.

Einde verhaal.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 14:20   #29
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Euh...
Euh...? Dat is toch bewezen? Mensen die een overdreven hygiëne hebben en weinig in contact komen met allerhande ziekteverwekkers gaan daar ook geen weerstand tegen opbouwen en dus veel sneller ziek worden.
En dat hij niet graag handen geeft tot daar aan toe maar je gaat een uitgestoken hand toch niet weigeren?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 15:34   #30
tomcpp
Banneling

Standaard

Uiteraard wel. Dat is islam. En dat is niet vatbaar voor interpretatie, uiteraard.

Zie ook de thread over "undercover in de moskee".
Oud 22 januari 2007, 15:48   #31
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

zoiets?
Het uitvoeren van de job van agente behelst veel meer dan enkel mensen oppakken en handboeien aan doen.

Ga je een man verbieden om agent te worden omdat hij enkel op dictatoriale manier met mensen kan omgaan.
Of ga je een vrouw verbieden agente te worden omdat ze geen 100 kilo kan optillen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 15:52   #32
tomcpp
Banneling

Standaard

Dus dat ze niet willen werken met 70% ofzo van de politiemacht is allemaal niks ?
Oud 22 januari 2007, 15:52   #33
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ja, ik durf gewoon een uitgestoken had negeren.

In sommige kringen is het de gewoonte elkaar te kussen bij een begroeting, maar dat wil toch niet zeggen dat ik moet kussen.
Oud 22 januari 2007, 15:59   #34
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Dus dat ze niet willen werken met 70% ofzo van de politiemacht is allemaal niks ?
Samenwerken is totaal iets anders dan handjes geven.
Ik werk al mijn hele leven met mensen samen en vaak hing ons leven af van een goede samenwerking en een goed begrip onder elkaar.
En toch was er geen lichamelijk contact, zelfs geen handjes geven.
Enkel als het echt moest gebeurde het dat wij elkaar aanraakten.
Begin maar eens met handjes geven op een hoogte van +20meter en aan touwen hangend.
Ik zie dus nergens een probleem waarom die dame haar werk niet naar behore zou kunnen uitvoeren, zonder lichamelijk contact.
Oud 22 januari 2007, 18:11   #35
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb zelf verscheiden diploma's en breveten behaald, waarvan er zelfs één door Kroonprins Albert aan mij werd overhandigd, geen enkele van ons ontvangers heeft toen een hand moeten schudden met hem.
Daar zal het protocol wel voor iets tussen gezeten hebben
Citaat:
Die politiechef had moeten weten dat er onder zijn ondergeschikten mensen zijn die niet van handjesschudden houden en had dit moeten vermijden.
Hij heeft het ook niet gedaan om een rel te vermijden (zwak).
Zij had moeten weten dat het wel de gewoonte is in het korps van bij een uitrijking dat er wel een hand gegeven wordt en als ze daar een probleem mee had, dan had ze dat op voorhand moeten vermelden bij de korpschef.
In een bedrijf je oversten voor schud zetten met andere mensen erbij is nu niet bepaald voordelig voor je carriere.

Laatst gewijzigd door alberto : 22 januari 2007 om 18:16.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 18:16   #36
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ik durf gewoon een uitgestoken had negeren.

In sommige kringen is het de gewoonte elkaar te kussen bij een begroeting, maar dat wil toch niet zeggen dat ik moet kussen.
Als ik ergens kom pas ik me aan aan de gewoonten die er in dat land, werkplaats, huiskring zijn, bij mij thuis past een ander zich aan aan mijn gewoonten., men mag ook wegblijven als ze daar geen goesting voor hebben, geen probleem
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 18:59   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik ga chirurg worden in een team in een kliniek.

Alleen wil ik geen mensen aanraken en op zondag geen dienst doen.

Jantje gaat me aannemen. (chirurgen moeten ook rapportjes schrijven).

Oud 23 januari 2007, 16:12   #38
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

weer zo'n mooi duidelijk voorbeeld ....islam in het vrije westen

enfin, laten we hopen dat sarcozy in Frankrijk aan de macht komt....die is die fascistische religie ook meer dan beu. Hopelijk wordt hij niet vermoord zoals Pim Fortuyn . Want zo zijn die moslimratten wel.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 18:26   #39
hydra
Partijlid

Standaard

Das iets dat een discussie niet waard is.
Dat is zo en blijft zo. punt uit
hydra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 18:49   #40
tomcpp
Banneling

Standaard

Uiteraard. Want praten over problemen ... dat slaat toch nergens op.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be