![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn (nieuwe) achterbuurman heeft waarschijnlijk mijn allerschattigste kat vermoord. én de kat van de buurvrouw, én de kat van mijn andere buurvrouw.....
Hij kweekt groenten, ik heb hem nog nooit gezien, maar de kattenmoorden begonnen toen hij er kwam wonen. Ik heb het aangegeven aan de politie, zeer discreet mijn 'vermoedens' uitgesproken en dat is het einde van het verhaal. Er zouden echter betere oplossingen kunnen gevonden worden. Ik begrijp dat die duivenmelker pissed-off is als de katten zijn duiven vermoorden. Ik begrijp dat mijn achterbuurman pissed-off is als zijn groentjes worden uitgegraven. Maar die duivenmelker had beter met de katteneigenaars gesproken die vb. hun katten 's avonds konden binnenhouden. De groentenbuurman kon ook een net over zijn pas gezaaide groentenbedden gelegd hebben. (mijn kat gebruikte die tuin al j�*�*�*ren voordat die mens ineens groentenbeddekes op haar 'toilet' ging planten). Mijn kat is gewoon verdwenen, die van de buurvrouwen kwamen beiden vergiftigd thuis sterven....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
onze kat gaat geen duiven vermoorden, daar is ie veel te lomp en te dik voor.
|
|
|
|
|
|
#23 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#24 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#25 | ||
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op weg van en naar de voerderplaats maken de vogels een tussenstop in de blauwe regen. En net daar gaan de katten op vinkenslag liggen. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bedoel je tevens dat ik gerechtigd ben zijn duiven af te schieten als ze hun uitwerpselen op mijn terras laten vallen? Of dat ik de haan van de groentenman (die van zijn 800m2 grond wèl juist het stukje uitkoos dat aan mijn 100m2 tuintje grenst om zijn kippenren te bouwen) ook de nek mag omwringen omdat hij me gegarandeerd elke morgen wakker kraait, terwijl ik de rest van de zomer niet meer in de tuin kan zitten omwille van de STANK?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Altruïsme is een menselijk (linkse) uitvinding; In de rest van de natuur is het vreten of opgevreten worden ...
NB: Goed en kwaad tellen alleen op "burgers" niveau, zo gauw je politieker wordt vervagen ook deze begrippen!
|
|
|
|
#29 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Tja, inderdaad slimme katten in uw buurt. Er zijn enkele kruiden waar katten een hekel aan hebben, als je wil zal ik ze eens opzoeken, maar ik betwijfel of het helpt, als die beesten weten dat daar iets leuks valt te beleven, zullen ze de stank wel doorstaan. Ofwel verzet je de voedertafel in de buurt van een 'veiligere' tussenstop voor de vogels, bij een muurtje of een hoogstammige boom ofzo. Volledig wegkrijgen doe je ze nooit, maar telkens ge een ziet uwe sloef ofzo ernaartoe gooien wil ook weleens een kat voorgoed uit uwen tuin helpen, vooral als het de eerste keer is dat ze in uw tuin komt. Katten zijn nogal plaatsgevoelig, en een "nieuwe" tuin waar ze iets stresserends meemaken zullen ze mijden als de pest. |
||
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vroeger verjoeg ik ze met water, een tuinslang die binnenshuis te bedienen was. Maar sinds mijn vrouw ook de katten is beginnen voederen krijg ik ze natuurlijk met geen stokken meer weg |
||
|
|
|