Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2003, 21:46   #21
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ook dit is een vorm van vreemdelingenrascisme, stel je voor met die vieze, vuile, blanke in hetzelfde zwembad. Nog maar eens een bewijs dat de meeste moslims zich eigenlijk niet willen integreren in onze maatschappij en de ziekelijke neiging hebben om alles naar zich toe te trekken.
Ik zal u zelfs meer vertellen, het is niet de vrouwelijke moslim gemeenschap die ernaar vraagt, het zijn hun mannen en vaders!

Ik hoop dat de vrouwenbewegingen in de bres springen. Het wordt tijd dat migranten vrouwen voor hun rechten opkomen!
Zoals homo- en lesbiennemigranten opkomen voor hun rechten? De verdrukking van de vrouw zit ingebakken in de islam. Als je spreekt over moslims spreek je eigenlijk over moslim-mannen, daar de meeste vrouwen toch niks te zeggen hebben. Waarom zouden wij deze achterlijke praktijken moeten in stand houden, door aparte zwemuren ter beschikking te stellen van moslim-vrouwen.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2003, 23:01   #22
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philip
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ook dit is een vorm van vreemdelingenrascisme, stel je voor met die vieze, vuile, blanke in hetzelfde zwembad. Nog maar eens een bewijs dat de meeste moslims zich eigenlijk niet willen integreren in onze maatschappij en de ziekelijke neiging hebben om alles naar zich toe te trekken.
Wat een onverdraagzaamheid is dat hier toch.

Als zij het zwembad afhuren, zoals elke andere organisatie kan, en ze betalen ervoor, wat kun hier dan tegen hebben.
Volgens mij is er van afhuren weinig sprake, Philip. Er wordt bepaald dat het tussen dan en dan het vrouwenzwemuurtje is en meer niet.

De overheid institutionaliseert dus een scheiding tussen de seksen waar men vanaf '68 zo lang tegen heeft gestreden. Als signaal kan dat volgens mij tellen.
Dat heeft niets met racisme te maken. Zoals anderen hier aanhaalden eisen homofielen, lesbiennes, atheïsten, christenen, boeddhisten en sikhs toch ook geen aparte zwemuren waarbij het zwembad voor hen alleen open is?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2003, 23:04   #23
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:

Wat een onverdraagzaamheid is dat hier toch.

Als zij het zwembad afhuren, zoals elke andere organisatie kan, en ze betalen ervoor, wat kun hier dan tegen hebben.
Volgens mij is er van afhuren weinig sprake, Philip. Er wordt bepaald dat het tussen dan en dan het vrouwenzwemuurtje is en meer niet.

De overheid institutionaliseert dus een scheiding tussen de seksen waar men vanaf '68 zo lang tegen heeft gestreden. Als signaal kan dat volgens mij tellen.
Dat heeft niets met racisme te maken. Zoals anderen hier aanhaalden eisen homofielen, lesbiennes, atheïsten, christenen, boeddhisten en sikhs toch ook geen aparte zwemuren waarbij het zwembad voor hen alleen open is?
je hebt nog de forumgasten vergeten hier
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2003, 23:06   #24
cuboidz
Lokaal Raadslid

cuboidz's schermafbeelding

Standaard

Voor we Islamieten beschuldigen van Godsdienstige privileges te krijgen moeten we eerst de hand in eigen boezem steken. De Belgische staat geeft jaarlijks vele miljarden aan de Katholieke kerk. Als dit geen onrechtvaardig privilege is weet ik het ook niet meer...
cuboidz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2003, 23:13   #25
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Kijk, ik kan me wel voorstellen dat je voor bepaalde groepen een apart uurtje wilt (ik bedoel, ik sta niet te trappelen om in een bubbelbad vol oma's te gaan chillen)

Zo heb je in Nederland in sommige baden speciale uren voor alleen meisjes (of ze moslim zijn of niet, maakt geen fok uit --> ze hebben als het goed is allemaal een poes en twee tieten )
Oud 22 december 2003, 23:35   #26
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuboidz
Voor we Islamieten beschuldigen van Godsdienstige privileges te krijgen moeten we eerst de hand in eigen boezem steken. De Belgische staat geeft jaarlijks vele miljarden aan de Katholieke kerk. Als dit geen onrechtvaardig privilege is weet ik het ook niet meer...
Dat is een zeer kortzichtige doch begrijpelijke uitspraak voor als je enkel de façade kent van die dotatie aan de kerk.

De kerk krijgt 15 miljard Bef per jaar. Maar daar gaat 70% naar instellingen zoals inrichtende machten van scholen, instellingen van de welzijnszorg, enz...

De rest gaat naar onderhoud van gebouwen en weddes van priesters.
Daarbij, priesters vervullen naast hun taak als priester ook nog de taak van een sociaal assistent.

Dus die 15miljard van de kerk ontnemen betekend ook de meeste katholieke scholen sluiten, en veel instellingen voor welzijnszorg ook hun deuren mogen sluiten.

Dus u begeeft u op een gevaarlijk pad als je die dotatie wegcijfert
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 11:38   #27
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Elke frank die van de staat naar de Kerk gaat is er één te veel.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 11:41   #28
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Het misbruik om een RECHT op te eisen, door middel van iemand anders het recht te ontzeggen!

ELKE MOSLIM heeft het RECHT om in een openbaar zwembad te gaan zwemmen.

Waarom zouden ze dan het RECHT moeten krijgen om andere mensen te VERBIEDEN om te gaan zwemmen?

Nee het zwembad wordt dus niet afgehuurd! het wordt tijdens het WEEKEND enkel en alleen opengesteld voor moslimvrouwen! Tijdens het WEEKEND! de dag waarop elk doordeweeks gezin tijd heeft om samen te gaan zwemmen!
Nee dus! alle niet moslim mensen mogen wel belastingen betalen om het zwembad te onderhouden maar mogen niet gaan zwemmen als ze daar zelf de tijd voor hebben!

Indien ze het zwembad zouden afhuren: dat ze dat dan doen tijdens een werkdag.

Het "vrouwenuurtje" : let op : niet MOSLIMAuurtje (alhoewel de meeste gepensioneerde dames ondertussen al niet meer komen nu het bad volzit met niet-nederlandssprekende dames die blijkbaar zelfs niet begrijpen dat anderen zich ook eens aan de rand even willen vasthouden....) vindt in mijn zwembad plaats op donderdagmiddag of zoiets en was origineel bedoeld om gepensioneerde dames een rustig uurtje te laten zwemmen.

Maar zelf ben ik zelfs tegenstander van zo'n "vrouwenuurtje" ik zie niet in waarom vrouwen een apart uur zouden moeten hebben om te gaan zwemmen.

Gaan we dan in het vervolg ook maar naar het "christelijke vrouwen" zwemnamiddagje op zaterdag? het "christelijke mannen" zwemuur op zondagvoormiddag? de "atheistische" zwemclub voor mannen op zaterdagvoormiddag? En ja hoor! de atheistische vrouwen op WOENSDAGNAMIDDAG! We geraken er nog wel hoor!

Kinderen hebben gewoon een weekdag tekort! eigen schuld dikke bult!

En och ja! de moslimmannen kunnen gerust op vrijdagnamiddag denk ik!
Heb je een probleem dat ze moslim zijn, of dat ze andere waarden en normen hebben?

Zoalng ze legaal handelen, heb ik er geen problemen mee.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Oud 23 december 2003, 11:42   #29
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuboidz
Volledig akkoord.

Tijd om de staat volledig te laiciseren!

(Friedrich Nietzsche)
Oud 23 december 2003, 11:58   #30
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik eis het recht op om ook een apart uur te krijgen waarop ik het zwembad alleen voor mijn eenmansgroepering mag gebruiken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 12:03   #31
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik eis het recht op om ook een apart uur te krijgen waarop ik het zwembad alleen voor mijn eenmansgroepering mag gebruiken.
Als jij daarvoor betaalt, waarom niet ...

(Friedrich Nietzsche)
Oud 23 december 2003, 12:09   #32
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Dat is het hem nu juist.

Probeer het te verstaan ....

Ze ... betalen .... er .... niets .... extra ..... voor .

En waarom gaan ze mij verbieden van daar binnen te gaan ? Ben ik minderwaardig of zo ? RACISTEN !!!!
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 12:10   #33
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Citaat:

Dat is het hem nu juist.

Probeer het te verstaan ....

Ze ... betalen .... er .... niets .... extra ..... voor .

En waarom gaan ze mij verbieden van daar binnen te gaan ? Ben ik minderwaardig of zo ? RACISTEN !!!!
Ah nee? Oké, dan ben akkoord.

(Friedrich Nietzsche)
Oud 23 december 2003, 12:20   #34
Tegendradigaard

Standaard

Ik wil er evenveel voor betalen als 1 moslimvrouw betaalt. Gene cent meer.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 23 december 2003, 12:37   #35
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Uiteraard
Oud 23 december 2003, 13:07   #36
damawallaby
Lokaal Raadslid

Standaard

Gewoon massaal gaan zwemmen voor het vrouwenuurtje op op het einde van uw zwemuurtje allemaal in het zwembad pissen. Vergeet niet de voddekopwijven erop te wijzen dat ze in de pis van ongelovigen ronddabberen.
damawallaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 13:10   #37
Tegendradigaard

Standaard

eikessssss bwaaaa

Oud 23 december 2003, 13:18   #38
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damawallaby
Gewoon massaal gaan zwemmen voor het vrouwenuurtje op op het einde van uw zwemuurtje allemaal in het zwembad pissen. Vergeet niet de voddekopwijven erop te wijzen dat ze in de pis van ongelovigen ronddabberen.
Pas op dat de VBJ dat niet leest, ze zouden er eens inspiratie voor hun volgende akties van opdoen zeg !
Oud 23 december 2003, 13:48   #39
Tegendradigaard

Standaard

Zwemuurtje in een pisbad of een zeikbad ?

Doet me denken aan een van die eerste reclamefilmpjes voor MMS foto's van Belgacom dacht ik.

Oud 23 december 2003, 15:24   #40
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Wanneer is het nudisten zwemuurtje ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be