![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dan mag dat wel he ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat blijkbaar ook niet mag, is het probleem grondig analyseren. Trouwens zolang men permanent blijft invoeren via gezinshereniging en al of niet gedwongen huwelijken, blijft het dweilen met de kraan open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aan de hoeveelste generatie allochtonen van Marokkaanse en Turkse afkomst zijn we nu al hier in België, (want dat zijn toch de enige waar je over hoort als het op achterstand aankomt in de scholen) de derde, bij sommige een begin van de vierde, en toch heeft het grotendeel het nog altijd moeilijk met lessen en school, je kan niet blijven oplossingen bij schoolproblemen van deze jongeren, de ouders en de kinderen hebben ook hun verantwoordelijkheid, daar is me dunkt al veel naar verwezen, ze moet zelf eens beginnen zoeken bij hun eigen wat er mis gaat. Oplossingen zoeken en geven is goed maar men moet er nog iets mee willen doen ook. Laatst gewijzigd door alberto : 23 januari 2007 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zou het publiceren van cijfers over Chinezen, Indiers, Joden, Polen... zeer verhelderend kunnen werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was mijn punt ook met mijn stukje.
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe,men mag het niet grondig analyseren? Men heeft het toch gedaan? En het onderzoek is toch gepubliceerd?
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan moeten die dikke vette sekstoeristen ook geen vrouwkes meer meebrengen. ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge thuis alleen naar TRT kijkt of Radio Casablanca luistert, Dubay TV of Iran TV bekijkt en nooit naar Tik Tak kijkt of Samson en Gert dan kunt ge zelf met het geforceerd leren van de taal in het kleuteronderwijs, nergens komen. Ik zie het hier alle dagen, de Italianen die deftig engels of frans spreken zijn op uw 2 handen te tellen, ... al de rest is me veel uh's en oh 's ande i have the bigga salamie downa my trowsers, ... (Captain Bertorli Engels dus... ) De uitzonderingen zijn diegene die in het buitenland gezeten hebben, Grootste oorzaak is, gedubte films en programma's op TV, zodat men nooit origineel engels of frans hoort... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wat ik wel weet dat zelfs hooggeschoolden ook nog zwaar gediscrimineerd worden. Een collega van mij, dragende de titels dr. ir. , is op een aantal plaatsen ook afgewimpeld na een succesvolle solicitatieronde. Een echte reden hadden ze niet....dusja, het zit overal. Hij is een nederlandse turk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar los van het feit of een huwelijk aangegaan wordt om egoistische redenen (verkrijgen nationaliteit, seks om de seks, verkrijgen huismeid, financieel gewin...) of wegens maatschappelijke verplichtingen (gedwongen huwelijken), blijft het een feit dat dit soort van huwelijken de integratie belemmerd, temeer daar zij dikwijls gesloten worden, tussen sociaal lagere klassen. Laatst gewijzigd door Bob : 23 januari 2007 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gebeurt mijn beste. En zijn reactie was simpel: PvdA stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrees dat men bij dit soort onderzoeken telkens de kool en de geit spaart, en min of meer gepamperde oplossingen voorstelt, of gepamperde conclusies trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even beter nadenken misschien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Citaat:
u bent niet geschikt voor de functie" en de job staat 2 weken later nog open, dan weet je genoeg. Terwijl zijn diploma perfect aansloot op de baan. -------------------------- Niets aan de hand. Een diploma maakt geen indruk. Bijna alle bedrijven testen de kandidaten om te zien dat de vlag de lading wel dekt. Velen vallen door de mand, ook autochtonen. Zelfs de goeden, want men neemt toch slechts de in hun ogen de beste. Het getuigt van erge kortzichtigheid om direct racisme te roepen. Zulke mensen snappen geen jota van het bedrijfsleven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Ik ook...het linkse "weg met ons"-racisme loopt gewoon de spuigaten uit en het zijn uitgezonderd zij die zich steeds en steeds opnieuw achter die zelfgemaakte en door het establishment ondersteunde en geëxploiteerde racismeindustrie proberen weg te steken.
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben je daarenboven nog bruin...dan mag men je zelfs niet meer weigeren... ![]() Begrijp mij niet verkeerd hoor maar als zelfstandig vrij beroeper die een bediende niet kan noch wil betalen wegens te duur en te onbetrouwbaar lach ik mij dood...want uiteindelijk zal de faktuur van deze enormiteit naar die bewuste gewone pjot worden doorgeschoven die nog steeds niet overtuigd is van het vergif van het linkse krapuul...
![]() |