![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: gelooft u dat werklozen over t algemeen te lui zijn om te werken ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 39,22% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
31 | 60,78% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo, ge hebt uw statementje weer kunnen posten, zijt ge nu even zoet, dan kunnen we ons terug naar de hoofdzaken bezighouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ik zie alpha ook nooit meer op het vws site verschijnen,is hij ook al buiten ge...en nee,samen hadden we iets kunnen doen,op termijn,met geduld en volhouding maar helaas drinken men daar niet graag afgelangd wijn.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was idd geen ja knikkertje ,das juist wat jullie zoeken hé,maar zonder mij hoor.Mijn doel is enkel om arme mensen te helpen,en daar ga ik vol voor.En ik kan geen arme mensen ontraden om te gaan werken!!!!
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik ken ook veel werkenden die lui zijn.
kwil maar zeggen, je moet niet werkloos zijn om lui te zijn. en daarbij, lui zijn, wat is daar toch zo erg aan? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Even de zaken omkeren: Heeft iedereen die zijn uitkering is kwijtgeraakt dat wel verdiend?
casus (uit eerste hand door mijn vriendin opgetekend, zij werkt met daklozen): werkloze-dakloze X komt nergens aan de bak, hoewel hij alle vacatures die de VDAB hem doorstuurt gaat afleggen + nog andere op eigen initiatief. Soms vinden ze hem te oud, soms krijgen ze een vermoeden van zijn sociale situatie en nog andere negatieve recties. X vond geen werk en is nu daarom ook zijn uitkering kwijt... zelfs in de woonvoorziening voor (ex-) daklozen kan hij nu niet meer terecht omdat het verblijf daar zo'n 200 euro per maand kost. Wij sturen als maatschappij deze mens dus de straat op om te bedelen en te creperen, voila. Stiptheid moet er zijn als het om het geven van uitkeringen gaat, maar we moeten wel menselijk blijven. Deze persoon wilt niets liever dan gaan werken voor de kost, maar kan vanwege zijn ongelukkige levensloop niet aan de bak geraken... aan hem geef ik graag mijn belastingsgeld. PS: voor de mensen die op dat soort informatie kicken: Mr. X is blank, Belg en Vlaming Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 26 januari 2007 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach je zou eens moeten weten hé
![]()
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Werklozen zijn lui als ze weigeren een openstaande vacature, waarvoor ze in aanmerking komen, te aanvaarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dus een vrouw die bvb een job als stellingbouwer niet aanvaard is lui ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Maar in de meeste gevallen gebeurd dit niet!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 26 januari 2007 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtige extreme uitvergroting van een stelling om toch maar gelijk te kunnen halen? Hoe vaak gaat dit zoal voorvallen, denk je?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 januari 2007 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Je kan het in verschillende vormen interpreteren, iedereen die poten aan zijn lijf heeft zou een metselaar kunnen zijn hé!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |