Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2007, 20:37   #21
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
vooraleer de VRT begint aan deftige informatieve programmas moeten ze eerst eens een cursus in onpartijdigheid en objectieve informatie gaan volgen........................

want waarom hoor ik ze altijd bezig over het "extreem" rechtse vlaams belang en bijvoorbeeld nooit over het EXTREEM LINKSE groen bijvoorbeeld??????????????????????
Omdat Groen! een zogezegd 'democratische' partij is, natuurlijk!
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2007, 20:44   #22
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Omdat Groen! een zogezegd 'democratische' partij is, natuurlijk!
fijne bemerking "EEN ZOGEZEGD" democratische partij
Oud 28 januari 2007, 20:58   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ik krijg last met mijn kleuren op vrt en canvas: teveel rood en teveel groen, dus alles begint zo'n beetje sepia bruin te worden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2007 om 20:58.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2007, 10:08   #24
DenMathias
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
vooraleer de VRT begint aan deftige informatieve programmas moeten ze eerst eens een cursus in onpartijdigheid en objectieve informatie gaan volgen........................

want waarom hoor ik ze altijd bezig over het "extreem" rechtse vlaams belang en bijvoorbeeld nooit over het EXTREEM LINKSE groen bijvoorbeeld??????????????????????
Vanuit de uiterst rechtse hoek lijkt Groen natuurlijk extreem links...

Idem in de omgekeerde richting.

Laatst gewijzigd door DenMathias : 29 januari 2007 om 10:08.
DenMathias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2007, 10:59   #25
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

'k moet eerlijk zijn.. vroeger was ik fervente VRT kijker.. nu is dat eerder sporadisch, het nieuws bvb bekijk ik liever op VTM dan op VRT, mss iets opgeklopter en meer spectaculair... maar je hoort er veel minder, de "extreemrechtse aanklacht" verder durft VTM zich al eens te wagen aan de term "marokaanse afkomst" iets wat bij VRT blijkbaar totaal verboden is. Vorig jaar heeft bourgouis de VRT de nek toegeknepen, en ik ken verschillende contractuelen die daardoor hun werk verloren zijn daar. Helaas voor hen, en ook helaas voor Bourgouis vermits de meeste links geindocternieerden nu eenmaal vast aangesteld zijn :s
Van mijn part mag dus gerust het volgende scenario : verdeling van de cultuursubsidies voor media over alle nu bekende zenders. Idd lees NU kwestie als er nog zenders willen bijkomen dat die wel weten dat ze hun eigen boontjes zullen moeten doppen.
Oud 29 januari 2007, 11:01   #26
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ik vind de VRT prul , alsook alle andere zenders. Ze komen veel te hautain over. Ze willen teveel forceren. Ik kijk geen tv meer.
Oud 30 januari 2007, 20:25   #27
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
'k moet eerlijk zijn.. vroeger was ik fervente VRT kijker.. nu is dat eerder sporadisch, het nieuws bvb bekijk ik liever op VTM dan op VRT, mss iets opgeklopter en meer spectaculair... maar je hoort er veel minder, de "extreemrechtse aanklacht" verder durft VTM zich al eens te wagen aan de term "marokaanse afkomst" iets wat bij VRT blijkbaar totaal verboden is. Vorig jaar heeft bourgouis de VRT de nek toegeknepen, en ik ken verschillende contractuelen die daardoor hun werk verloren zijn daar. Helaas voor hen, en ook helaas voor Bourgouis vermits de meeste links geindocternieerden nu eenmaal vast aangesteld zijn :s
Van mijn part mag dus gerust het volgende scenario : verdeling van de cultuursubsidies voor media over alle nu bekende zenders. Idd lees NU kwestie als er nog zenders willen bijkomen dat die wel weten dat ze hun eigen boontjes zullen moeten doppen.
Waar mij het om gaat is gewoon interessante programma's zoals documentaires over geschiedenis , natuur en cultuur. En eens een serieuze film en een goeie wetenschappelijke kwis en minder van dat gewauwel zoals Debby& Nancy. Of dat nu de VRT rood groen of appelblauwzeegroen is vind ik minder belangerijk. Van de BBC word ook gezegd dat ze zo links zijn. Maar ze brengen toch prachtige programma's zelfs zonder veel geld er tegenaan.
Bijv. hun tuinprogramma Gardenersworld .Waarom zie je zoiets niet op de VRT en wel iets dergelijks bij de VTM?
Het kan gewoon veel beter.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 20:48   #28
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Waar mij het om gaat is gewoon interessante programma's zoals documentaires over geschiedenis , natuur en cultuur. En eens een serieuze film en een goeie wetenschappelijke kwis en minder van dat gewauwel zoals Debby& Nancy. Of dat nu de VRT rood groen of appelblauwzeegroen is vind ik minder belangerijk. Van de BBC word ook gezegd dat ze zo links zijn. Maar ze brengen toch prachtige programma's zelfs zonder veel geld er tegenaan.
Bijv. hun tuinprogramma Gardenersworld .Waarom zie je zoiets niet op de VRT en wel iets dergelijks bij de VTM?
Het kan gewoon veel beter.
U hebt schijnbaar geen belangstelling voor het politieke reilen en zeilen, ja... dan speelt het idd voor U geen rol welke kleur de zender heeft...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 18:34   #29
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
U hebt schijnbaar geen belangstelling voor het politieke reilen en zeilen, ja... dan speelt het idd voor U geen rol welke kleur de zender heeft...
Een openbare omroep moet neutraal zijn. Maar dat is een andere topic. Waar het mij nu om gaat is dat de VRT programmas brengt die meer opvulsel zijn of iets voor commerciële zenders. Het hele ketnet gedoe bijv. word niet zoveel bekeken als ze geloven.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be