![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() "als dat ooit kan in een regering nemen wij onze verantwoordelijkheid op" dus wat u zegt klopt niet, wel nooit in een federale (uiteraard)tenzij het de laatste is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De voorzitter heeft woordelijk gezegd dat de strategie van de laatste 20 jaar blijft dus zweeppartij en geen beleidspartij.Ik ben daar zeer blij om net zoals andere mensen die waren beginnen twijfelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed zo! Wat wil je nog meer?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het VB wil voorlopig niet deelnemen aan de macht, maar heeft de voorbije tien jaar de andere partijen als geen ander geïnfecteerd met haar ideeën. Zie de versnelde evolutie ivm migratie, asiel, Vlaamse onafhankelijkheid... Ik kan mij inbeelden dat de gemiddelde VB-stemmer juist erg tevreden is over het politieke resultaat van zijn stem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkel wanneer Dedecker zou op de kamerlijst in West-Vlaanderen komen te staan, dan stem ik voor een andere lijst wat de kamer betreft. Ik kan niet stemmen op een lijst waar de volksverradende liberaal Dedecker opkomt die wil de Vlaamse wielersport kapotmaken en die een zeer vuil spel heeft gespeeld tegenover de Leeuw van Vlaanderen. De kans is gelukkig erg klein dat hij naar een Vlaams Belang-lijst komt. De senaat is absoluut zeker een stem voor Filip Dewinter. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 januari 2007 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zijn ze er zich toch van bewust, dat ze eigenlijk niemand in hun rangen hebben die "ministerabel" zou kunnen zijn. Buiten eventueel (héél erg misschien) Annemans, zie ik NIEMAND vh VB die een ministerieel kabinet zou kunnen leiden.
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Evenwel: Iemand die voor de camera's zijn plaats op de lijst wil afdwingen of zijn frustratie ventileren voor het verlies hiervan in een partij als het VB snapt geen snars van de wijze waarop deze partij de afgelopen twintig jaar door het volledige establishment is gesluipschutterd met de meest gore en antidemocratische guerrillatechnieken. Zou het geen tijd worden dat het partijbestuur van het VB er dringend werk van maakt om een circulaire te sturen naar álle mandatarissen om ze in te lichten over de modus operandi van de media als schatplichtige stoottroepen van dat establishment? Rond de meest belaagde kudde patrouilleren de bloeddorstigste hyena's. Ook hun gejank klinkt trouwens als een "sinistere" lach.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Daar mag je gif op innemen... Laat ik je nog herinneren aan de uitspraak van mediaprodukt Janssens die in vertwijfeling verklaarde dat een groot gedeelte van het programma van het VB door henzelf werd uitgevoerd.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 januari 2007 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Zeker weten!
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat doet er allemaal niet toe, Pietje: het enige wat telt is dat de VB-stemmer al een paar jaar ruim waar voor zijn geld krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |