![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006) |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat ik al eerder zei: Wat me echt stoort is dat hij de heilige uithing en zijn totale onschuld volhield, tot dit niet meer mogelijk was. Dat is laf. En volgens jouw redenering heeft een dief dus totaal geen schuld als ze hem/haar niet betrappen, heeft een moordenaar vrij spel als ze bijv. pas na 10 jaar achter de feiten komen en kunnen oorlogsmisdadigers bijvoorbeeld nooit aangepakt worden. Ik weet dat ik nu buiten proportie vergelijk, maar het is maar om te tonen dat wie fout doet, gestraft moet worden en niet op een sokkel moet geplaatst worden. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer Dedecker klaagt terecht de hypocrisie en de dubbele moraal aan die in dat wereldje heersen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 januari 2007 om 16:32. |
|||||||
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het liefst zou ik ook minder doping zien in het wielrennen maar dit kan enkel maar als dit het belang niet schaadt van de eigen wielrenners. Dus als de andere landen hun doping bannen. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 januari 2007 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik krijg de indruk dat je er enkel mee aan het lachen bent. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En met die 50% moet ge ook niet afkomen he . Is het al bewezen dat die 50% goed is voor mensen die van nature een veel lager hematocriet hebben ? Wat goed is voor de een is ervoor niet goed voor de ander volgens mij ... Aan iedereen hartleijk bedankt om on topic te blijven ...KUTFORUM !!! |
|
![]() |