![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ja, maar ik ben eerlijk geweest he
ik zweer het dat de mannen dat ook niet mogen van de islam..
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb een hekel aan café's maar ik ga die zeker niet als slecht bestempelen en een pintje drinken ook niet. Maar zoals alles in het leven moet het met mate(n ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() Wij zitten nooit in Café's omdat we beter te doen hebben.. Wij houden ons liever bezig met ons huishouden en ons geloof.. Ik heb geen behoefte om op café te zitten en er door vieze venten aangestaart te worden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar met het feit dat uw vieze, vunzige pedoprofeet zijn pikkelen niet kon afhouden van zijn 9-jarige 'vrouw', daar heb je geen problemen mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() U heeft een behoorlijk vertekend beeld van cafe's.
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() U heeft een behoorlijk vertekend beeld van de islam.
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier is een fotootje van een Christelijk Indonesisch meisje dat ... welja ... Christelijk was. Noteer hoe het hoofd apart ligt : ![]() Dit is islam, dit is waar jouw geloof zich mee bezig houdt. Dus kom even niet kakken over tolerantie. Iedereen kan Borgerhout even binnenwandelen en zien wat een onzin dat is. Jij bent niet beter dan de rest hier, wel integendeel. Amai nog niet. Jij bent een monster. Islam is een keuze. Een keuze voor dood, verdrukking, massamoord, pedofilie en de lijst blijft maar doorgaan. Laatst gewijzigd door tomcpp : 13 februari 2007 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Awel ik daag jouw en Samrah uit. Zeg eens, heel simpel, hebben jullie wel of niet problemen met de pedofilie van islam zijn "profeet" ? En wat met het stelen, de massamoorden, het plunderen, de etnische zuiveringen, de verkrachtingen, enz. ? Ja/Nee ...
Grijp je kans om te zeggen dat je profeet inderdaad een monster was en geen imitatie verdient, niet in de verste verte. Dat de moordopdrachten in de koran inderdaad onmenselijk zijn. Wel, ik wacht. Al kan ik niet zeggen dat ik mijn adem inhoud. Laatst gewijzigd door tomcpp : 13 februari 2007 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Al gedaan en ik vond er geen reet aan. Net zulk gedateerde zever als al die andere heilige boeken.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kon daar geen kop aan krijgen. Nog altijd niet trouwens. Vandaar ook dat ik mij dat herinnerde, en dat het in tegenstelling is met wat ik hier lees. Nu ik weet dat het jouw trouwfeest was, weet ik wel degelijk dat er een verschil is. Iedereen is daar onder controle van de gemeenschap en dus is er voor de vrouwen minder een probleem om te mengen met de mannen. Waarom die islam mannen dat niet doen? Daar zal dan wel een reden toe zijn. A propos: -als je het geen inbreuk vindt op je prive sfeer- Hoe verliep het dansen op je trouwfeest? Niet? Afzonderlijk? Per koppel? Alleen mannen? Alleen vrouwen? Ik ben namelijk ooit eens op een Grieks trouwfeest geweest en daar werd heel weinig (of zelfs niet) per koppel gedanst. Terwijl dat in de Westerse sfeer wel degelijk gebeurd en met koppel bedoel ik een man met een vrouw.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Raar toch hoe ze dat kan weten, als ze er niet naartoe gaat.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is pedofilie. |
|
![]() |
![]() |