![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel duidelijk dat jij en onze vriend Parcifal geen zin hebben om postings te plaatsen op dit forum naar mij gericht on-topic en enkel dienen om te provoceren, te schelden of iets in die richting. Omdat ik eerst even hart reageerde kreeg ik strafpunten, ik dit gedoe meer dan moe, als ik wil schelden ed. ga ik wel naar andere forums, vandaar de melding dat al jullie postings die naar mij gericht zijn op een ander vlak dan on-topic gaan regelrecht naar de moderatie. Ik ben te oud geworden voor deze onzin, het is enkel forum vervuiling en het hoort hier niet thuis. Als jullie niet tegen een mening kunnen van een ander hoe haaks die ook staat tov die van jullie en als enigste remedie hiertegenover enkel een antwoord hebben in de vorm van schelden, persoonlijke aanvallen, provoceren,... dan horen jullie hier niet thuis naar mijn mening. De moderatie zal uiteindelijk dan zelf wel beslissen wat ze ermee doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, dat doen ze inderdaad. En hoe!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals vroeger
![]() En vanaf nu reageer ik niet meer op jou provocaties. Als je wil discussieren weet je me te vinden, aan jou de keus wat je ermee wil.
Laatst gewijzigd door illwill : 31 januari 2007 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Ik ken ook nog een leuk deuntje! Wacht even...Ah ja, zo...
Lalalalala lala lalalalalalala lalala laaaaaa!!!! Ik weet wel niet hoe het lied en de uitvoerder heten.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ken ik, ma khad het al op cd staan
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() de raggende mannen - poep in je hoofd
Danny Fabry - ca c'est la vie Body Count - born dead Green Day - basket case Pennywise - bro hymn tribute Guano Apes - lords of the boards The Prodigy - poison
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wow, heeft iemand een lieke van de heideroosjes gepikt?
|
![]() |
![]() |