Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2007, 19:32   #21
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Helaas is soms censuur noodzakelijk om haatdragende individuen te verhinderen mensen tegen elkaar op te zetten....
Toch niet want men heeft het er terug op gezet.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 19:38   #22
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is soms censuur noodzakelijk....
voil�* , vrije meningsuiting volgens zionisten

Ze moeten dan ook paniekerig de waarheid trachten te verbergen over hun misdadig regime en landpikken. censuur ligt dan voor de hand

nog even ter herinnering WIE juist WIE verdreven heeft

Palestinians being literally "pushed into the sea" in 1948

MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 1 februari 2007 om 19:40.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 19:45   #23
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht

nog even ter herinnering WIE juist WIE verdreven heeft

Palestinians being literally "pushed into the sea" in 1948

Ik zie wat water en wat bootjes met wat mensen in. Hangt die foto soms in je woonkamer of zo?

Nogmaals ff duidelijk maken "wie van wie" steelde: http://nl.wikipedia.org/wiki/Joden

wikipedia(niet bepaald een pro-zionistische site)

Het Joodse volk leefde gedurende ten minste drieduizend jaar in het Land van Israël, waar het een monotheïstische religie ontwikkelde en meerdere malen zelfbeschikking genoot.

Drie duizend jaar, Bruutje, D r i e D u i z e n d J a a r !!!!!!!!!!!!!

Sorry hé jongen..

Laatst gewijzigd door Sinistra : 1 februari 2007 om 19:45.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 19:53   #24
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zie wat water en wat bootjes met wat mensen in. Hangt die foto soms in je woonkamer of zo?

Nogmaals ff duidelijk maken "wie van wie" steelde: http://nl.wikipedia.org/wiki/Joden

wikipedia(niet bepaald een pro-zionistische site)

Het Joodse volk leefde gedurende ten minste drieduizend jaar in het Land van Israël, waar het een monotheïstische religie ontwikkelde en meerdere malen zelfbeschikking genoot.

Drie duizend jaar, Bruutje, D r i e D u i z e n d J a a r !!!!!!!!!!!!!

Sorry hé jongen..
't is N I K S, manneke
precies nog altijd wat over je toeren omdat je joodse senator zo afgegaan is he

Gelukkig dat er nog zoiets als de VN is om je nonsens te ontkrachten

maar als de data en de feiten je niet aanstaan , zoals het feit dat joodse IMMIGRANTEN het zionstaatje bij elkaar G E S T O L E N hebben, dan moeten zionisten als jij dat wel negeren he

zionisten en leugens, het blijven nu eenmaal synoniemen.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 1 februari 2007 om 19:54.
Oud 1 februari 2007, 19:54   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 1 februari 2007, 20:01   #26
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
toontje kan zijn plezier in het lijden en etnisch zuiveren van NIET-joden weer niet onder stoelen of banken steken

waarschijnlijk geilt ie ook op gedode en door clustermunitie uiteen gerukte libanese kinderen...het zijn dan tenslotte ook geen mede-uitverkorenen volgens het zionistisch geloof
Oud 1 februari 2007, 20:03   #27
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
't is N I K S, manneke
precies nog altijd wat over je toeren omdat je joodse senator zo afgegaan is he
Ik ben nog nooit zo kalm geweest als nu. Mensen zoals jij werken eerder op mijn lachspieren.

Citaat:
Gelukkig dat er nog zoiets als de VN is om je nonsens te ontkrachten
De VN kunnen nochtans de geschiedenis niet herschrijven hoor, ook al hoop jij misschien van wel....

Citaat:
maar als de data en de feiten je niet aanstaan , zoals het feit dat joodse IMMIGRANTEN het zionstaatje bij elkaar G E S T O L E N hebben, dan moeten zionisten als jij dat wel negeren he.
"Hij" begrijpt het nog steeds niet hé . Hoe kan je nu iets "stelen" als dat je eigendom is. De geschiedenis zegt: Joodje woonde al 3.000 jaar in wat nu Israël heet, van Palestijntjes was nog geen sprake. Begrijp jij dan nu zo moeilijk Nederlands??

Citaat:
zionisten en leugens, het blijven nu eenmaal synoniemen.
Je moet af en toe je "naald" van je zeurplaat is vernieuwen, BG, ze blijft constant hangen, of heb je dat ook al aan je papegaai geleerd??
Oud 1 februari 2007, 20:03   #28
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waarschijnlijk geilt ie ook op gedode en door clustermunitie uiteen gerukte libanese kinderen...het zijn dan tenslotte ook geen mede-uitverkorenen volgens het zionistisch geloof
Ik geil niet op doden. Noch kinderen, noch volwassenen.
Maar eerlijk is eerlijk, je moet er je vrienden van hezbollah voor danken. Die zijn met de oorlog begonnen. En hadden ze de oorlog niet gewonnen, of zoiets?
Oud 1 februari 2007, 20:04   #29
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
toontje kan zijn plezier in het lijden en etnisch zuiveren van NIET-joden weer niet onder stoelen of banken steken

Volgens mij begin jij je wat onrustig te voelen. Je wordt er al helemaal "rood " van.
Oud 1 februari 2007, 20:07   #30
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mij begin jij je wat onrustig te voelen. Je wordt er al helemaal "rood " van.
Oud 1 februari 2007, 20:08   #31
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik geil niet op doden. Noch kinderen, noch volwassenen.
eerlijk blijven is uiteraard teveel gevraagd voor jou

Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk, je moet er je vrienden van hezbollah voor danken.
Die zijn met de oorlog begonnen.
tiens , en ik (en de rest van de wereld) die dacht dat jouw zionstaat begonnen was . Ja, leugens en zionisten gaan nu eenmaal samen, dat bewijs jij keer op keer

Citaat:
En hadden ze de oorlog niet gewonnen, of zoiets?
klaarblijkelijk wel, dat heb je goed gezien, er zijn al Zion millitiare leiders bedankt voor bewezen diensten en ook in de regering wil men dat koppen rollen

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 1 februari 2007 om 20:10.
Oud 1 februari 2007, 20:17   #32
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben nog nooit zo kalm geweest als nu. Mensen zoals jij werken eerder op mijn lachspieren.
??
Daarom dat je al zo vaak hebt aangedrongen om me te bannen.
Helaas voor jou, ben JIJ diegene die vooral geband wordt terwijl hij MEEDERE nicks tegelijkertijd gebruikt.

Citaat:
De VN kunnen nochtans de geschiedenis niet herschrijven hoor, ook al hoop jij misschien van wel....
nee, maar ze kunnen wel sancties opleggen. Dat komt er ooit nog wel eens van. Bovendien tikt de demografische tijdbom in je zionstaat gewoon door en daar kan jij helemaal niets tegen doen

Citaat:

"Hij" begrijpt het nog steeds niet hé . Hoe kan je nu iets "stelen" als dat je eigendom is. De geschiedenis zegt: Joodje woonde al 3.000 jaar in wat nu Israël heet, van Palestijntjes was nog geen sprake. Begrijp jij dan nu zo moeilijk Nederlands??
7% !!! Z E V E N % van de grond is aangekocht door joden, de rest is G E S T O L E N. maar even duidelijk gespeld, vermits je niet snel van begrip bent

Citaat:
Je moet af en toe je "naald" van je zeurplaat is vernieuwen, BG, ze blijft constant hangen, of heb je dat ook al aan je papegaai geleerd
de waarheid bijft de waarheid , hoe graag zionistische oorogstokertjes als jij ze ook willen ontkrachten
Oud 1 februari 2007, 20:20   #33
Sinistra
Banneling

Standaard

Vandaar dat Europa en de V.S (inclusief het Islamitische Saoedï-Arabië) de Hezbollah de schuld gaven van "de ongeregeldheden". Gilat Shalit en hun compaan hebben "zich zelf ontvoerd" uiteraard . Jouw "landjepik" verzinseltje pakt niet méér.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 1 februari 2007 om 20:21.
Oud 1 februari 2007, 20:24   #34
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk deze foto dan maar eens dan zal je begrijpen wat ik bedoel:

http://www.tellthechildrenthetruth.com/

Ietske 'visueler' uitgelegd op diene site..

Laatst gewijzigd door Gorefest : 1 februari 2007 om 20:25.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 20:33   #35
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarom dat je al zo vaak hebt aangedrongen om me te bannen.
Helaas voor jou, ben JIJ diegene die vooral geband wordt terwijl hij MEEDERE nicks tegelijkertijd gebruikt.
Ik jouw willen bannen?? Goeie grap, daarvoor vind ik je te grappig. Meerdere nicks?? Nou, ik ken ook vele meerdere nicks, o.a system, Werkgroep Morkhoven... Dacht je nou echt dat we dat niet wisten? Trouwens mijn nicks betreffen "1 " gebruikersprofiel en ik verander zoveel mijn nick als IK wil. Jij hebt daar geen sikkepit mee over in te brengen....
By the way: Jij bent ook trouwens als eens een keer "tijdelijk verbannen". De pot verwijt de "ketel" zeker...

Citaat:
nee, maar ze kunnen wel sancties opleggen. Dat komt er ooit nog wel eens van. Bovendien tikt de demografische tijdbom in je zionstaat gewoon door en daar kan jij helemaal niets tegen doen
Nochtans is er geen 1 sanctie opgelegd geweest aan de staat Israël. Vreemd hé . En in 1991 werd trouwens de VN gestemde resolutie in de jaren '70 dat (onder druk van de Arabische ""democraten" ) dat het "zionisme" een vorm van "rascisme" was herroepen, herroepen Bruutje, h e r r o e p e n!!!!

In 1975 bepaalde de Algemene Vergadering van de VN in resolutie 3379 dat zionisme een vorm van racisme is. Secretaris-Generaal Kofi Annan noemde dit in 1998 één van de dieptepunten in de geschiedenis van de Verenigde Naties. De Algemene Vergadering trok resolutie 3379 in 1991 weer in door middel van resolutie 4686.

Nogmaals sorry hé jongen...

Citaat:
7% !!! Z E V E N % van de grond is aangekocht door joden, de rest is G E S T O L E N. maar even duidelijk gespeld, vermits je niet snel van begrip bent
de waarheid bijft de waarheid , hoe graag zionistische oorogstokertjes als jij ze ook willen ontkrachten
Aangekocht??? Je eigen "eigendom" aankopen? Yeah right.... Heb je dat ook al uit het sprookjesboek van Ali Baba en de 40 rovers gehaald???
Oud 1 februari 2007, 20:39   #36
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vandaar dat Europa en de V.S (inclusief het Islamitische Saoedï-Arabië) de Hezbollah de schuld gaven van "de ongeregeldheden". Gilat Shalit en hun compaan hebben "zich zelf ontvoerd" uiteraard . Jouw "landjepik" verzinseltje pakt niet méér.
Nee hoor, de VN resoluties staan nog steeds al een huis !
En in de komende decennia zal steeds geweten zijn dat jouw zionstaat tot stand gekomen is door landpikkerij dat zal niet uitgewist kunnen worden, net tot zolang de demografie de toestand in je zionstaatje (dat trouwens zonder subsidie van buitenuit geeneens zelfstandig is) drastisch verandert

De oorlog jegens de LIBANESE staat is wel degelijk gestart door je zionstaat...Net zoals ze CHRISTELIJKE WIJKEN hebben gebombardeerd om zo een intern conflict te veroorzaken.

Hoor trouwens net dat er in de US een onderzoek zou komen omdat de zionisten misbruik gemaakt hebben van de clustermunitie jegens de civiele bevolking.. In de US kritiek op je misdadige zionstaat ? times are a changing !

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 1 februari 2007 om 20:40.
Oud 1 februari 2007, 20:48   #37
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik jouw willen bannen?? Goeie grap, daarvoor vind ik je te grappig. Meerdere nicks?? Nou, ik ken ook vele meerdere nicks, o.a system, Werkgroep Morkhoven... Dacht je nou echt dat we dat niet wisten? Trouwens mijn nicks betreffen "1 " gebruikersprofiel en ik verander zoveel mijn nick als IK wil.
goed, je ontkent al niet meer dat je meerdere nicks gebruikt
je leert al bij

Citaat:
Nochtans is er geen 1 sanctie opgelegd geweest aan de staat Israël. Vreemd hé .
Niet echt : het VETO is zo al een VEERTIG MAAL gebruikt door de US zionlobby om de sancties te voorkomen.
Niets vreemd aan, maar je zionlobby vriendjes die druk uitoefenen

Citaat:
En in 1991 werd trouwens de VN gestemde resolutie in de jaren '70 dat (onder druk van de Arabische ""democraten" ) dat het "zionisme" een vorm van "rascisme" was herroepen, herroepen Bruutje, h e r r o e p e n!!!!
rustig rustig , pillekes vergeten pakken , zeker?
btw : het is raCisme en de VN resoluties dat je zionstaat nog steeds zijn burgers discrimineert staat nog steeds hoor

Citaat:
Aangekocht??? Je eigen "eigendom" aankopen? Yeah right.... Heb je dat ook al uit het sprookjesboek van Ali Baba en de 40 rovers gehaald???
fijn dat je nu al zonder argumenten zit

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 1 februari 2007 om 20:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be