![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kleed zelfs nog geen hond, het beest mag ook niet buiten zonder mij en het beest word beschouwd als wakend dier. Graag uw tegenargumentatie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
oohhhh wat SLECHTTT!!!!! je onderdrukt de moslim vrouwen met zo'n uitspraak!! een beetje respect mannen! groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en dan? wat is het probleem of wat heeft de islam met een moslim te maken of wat heeft de fiets met een fietser te maken. in rond van frankrijk krijgen veel fietsers dezelfde fiets, maar ze komen niet allemaal in de top.. ene kkomt nummer 1 en een andere nummer 135 What should we do?? blame the bicycle ?? ![]() ![]() 2 ==> wie heeft dat gezegd? ike? iemand anders? wie en waar? antwoorden op ,3,4,5 .. staat in mijn ondertekning : cassetje van politics.be ![]() groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alleen wat ik jammer vind, zie je weinig op het vlak van de werkelijkheid van deze samenwerking en schijnt de man in de arabische samenleving (wat ik helaas vind) de macho van de partij die al de normen een de waarden waarin hij zich niet kan vinden aan zijn laars lapt,. De waarheid moet gezegd worden hoe bitter het ook is ! Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben voor je vraag !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 januari 2007 om 22:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Begrijp je wat ik wil bedoelen ?
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Dus je raad voor moslima's is om niet met "rightly guided" moslims te trouwen ?
![]() Je hebt duidelijk het beste met je dochters voor ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Neen er staat dat er duivelse vrouwen zijn. Eva bijvoorbeeld, was zo'n duivelse vrouw die zich door de duivel heeft laten verleiden. Hetzelfde staat in de koran, natuurlijk.
Er staat eigenlijk net het omgekeerde van ongelijkheid. In het dagelijkse leven dient een Christen met mensen om te gaan zoals de Heer dat deed, hier is een relevant stukje : Galaten 3:26 e.v. : 26 Want gij zijt allen kinderen Gods door het geloof in Christus Jezus. 27 Want zovelen als gij in Christus gedoopt zijt, hebt gij Christus aangedaan. 28 Daarin is noch Jood noch Griek; daarin is noch dienstbare noch vrije; daarin is geen man en vrouw; want gij allen zijt een in Christus Jezus. In de ogen van Jesus zijn er geen nationaliteiten, noch rangordes van de samenleving, noch sexes van belang, iedereen is gelijk voor de ogen van God. Laatst gewijzigd door tomcpp : 30 januari 2007 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dan dat de twee vrouwen wie God, letterlijk prijst voor hun grote geloof, niet voldoen aan uw puntjes? 66-11. En God vergelijkt de gelovigen met de vrouw van de farao toen zij zeide: "Mijn Heer! bouw voor mij een huis bij U in het Paradijs, verlos mij van farao en zijn daden en verlos mij van het onrechtvaardige volk." 66-12. En met Maria, de dochter van Imraan, die haar kuisheid bewaarde; Toen ademden Wij haar Onze geest in - zij geloofde in het Woord van haar Heer en Zijn Boeken en behoorde tot de gehoorzamen. Het lijkt me niet echt realistisch dat de vrouw van Farao, toen ze van hem vluchtte en met Mozes mee ging, hem eerst om toestemming vroeg. Stel dat God het verboden had, dat geen vrouw zonder mannelijk figuur (haar vader of haar man) in haar aanwezigheid, naar buiten mocht gaan. Dan lijkt het me niet echt realistisch dat Maria, nota bene de eerste vrouw in Islam (en dus NIET Khadidja of Aisha), 3.42. Toen zeiden de engelen: "O, Maria, God heeft u uitverkoren en u gereinigd en u boven de vrouwen aller vollkeren uitverkoren." het gebod van God zou overtreden en moederziel alleen zou vluchten van haar volk. 19.16. En vermeld Maria in het Boek. Toen zij zich van haar volk terugtrok in een op het Oosten uitziende plaats, 19.17. En zich aan hun blikken onttrok, zonden Wij Onze engel tot haar en hij verscheen aan haar in de gestalte van een volmaakte man. ... Het kan toch niet zijn, dat zij, voorbeeld voor alle vrouwen en alle gelovigen, zich bezondigen aan de meest noodzakelijke en essentiele punten van het geloof... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ciccio : omdat islam een cult is, en helemaal niet volgt wat er in de koran staat, maar volgt wat een bepaalde sekte overal met geweld opdringt.
Ga maar eens in antwerpen kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ciccio : tuurlijk kan dat wel
De koran moet enkel inconsistent zijn daarvoor. Enerzijds zeer "zondige" mensen de hemel in promoten (bijvoorbeeld ... de pedofiele profeet met 11 vrouwen), en anderzijds de rest afmaken. Was dat niet zondig ... 11 vrouwen ? Vertel eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Volgens de Islam, zijn vrouwen niet minderwaardig aan mannen. Allah heeft hen beiden geschapen, en zij zijn gelijk in de ogen van Allah.
Wanneer zij gelijk zijn in de ogen van Allah, waarom zijn zij dan minderwaardig in de maatschappij of in de ogen van moslimmannen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 januari 2007 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |