![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() En krijgt ze van "mister arrogantie verhofstad" mischien weer een hobbelpaardje en van "dhr reynders" een bos bloemen en leeft ze nog lang en gelukkig op kosten van de samenleving met haar drie spruitjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Proficiat Freya
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() ah, schitterend!! Profi voor Freya.
Wij hebben bedrogen en bij ons wordt het (eindelijk) een dochtertje. Maar hoedanook voor Freya...Geweldig!
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() De beste gelukwensen !!!
en nog beter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() weer een blank kindje erbij.
zelfs extreem rechts gaat content zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() het enige waarom ze minister is omdat ze de dochter van is en omdat ze een "leuk snoetje heeft", voor de rest is ze zo bekwaam als een zesjarig kind
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik het goed versta , het derde, van 3 vaders, met een kwispel die er ook al twee heeft.
Even samenvatten, Samen 5 , van 6 verschillende individuele ouders, 4 verschillende ouderparen, Pfff, daar wil ik ook de regeling voor co-ouderschap niet voor uitwerken zulle... Trouwens hoe meer ze moet werpen, hoe minder flaters op haar werk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geeeeeuuuuuw....
Mods, kunnen jullie hier geen roddelrubriek openen voor Mittie? K&K is enkel voor zaken met enig belang. Laatst gewijzigd door baarle : 1 februari 2007 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Al die mensen die Freya proficiat wensen, beseffen die dat elke achterlijke idioot zwanger kan raken? Beseffen die dat het moeilijker is om NIET zwanger te geraken dan andersom? Dit is absoluut GEEN prestatie.
Trouwens, als je Freya's parcours bekijkt zou je haar eerder als een marginaal figuur bestempelen. Ze kan niet eens voor een vader zorgen voor haar kinderen. En dat wicht is vice premier? Omdat ze zo sympathiek is waarschijnlijk. Sommige vrouwen beweren dat het moederschap een full time job is. Freya zelf trok een full time ministerloon toen ze gewoon minister van welzijn was. Later nam ze het ministerie van financieen er gewoon bij, dat ging zonder problemen. Zijn de vorige ministers van financieen dan altijd luierikken geweest dat ze maar 1 baantje aankonden? Of zit er hier een grietje haar zakken te vullen?
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen feleciteren nu eenmaal vrouwen die zwanger zijn. Toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met alle gevolgen vandien dat de vrouw wel verplicht word om full Time te gaan werken als ze een goed leven wil voor haar en de baby ! of die nu minister is of arbeider maakt niets uit ik heb enorm vele respect voor vrouwen die er alleen voor staan ! omdat ik uit ervaring spreek van mijn moeder die heeft ook gewerkt en voor mij gezorgd ! is daar iets mis mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Freya Van den Bossche heeft miskraam
BRUSSEL - De zwangerschap van sp.a-vicepremier en minister van Begroting Freya Van den Bossche is geëindigd in een miskraam. Dat heeft haar kabinet vrijdag laten weten. Begin deze week raakte bekend dat de minister opnieuw zwanger was. Ze zou in juli bevallen van een derde kindje, het eerste met haar kersverse echtgenoot Dennis Van de Weghe, met wie ze eind vorig jaar in Thailand in het huwelijksbootje stapte. Aan de zwangerschap kwam nu echter voortijdig een eind. ,,Door complicaties eindigde de zwangerschap in een miskraam", luidt de commentaar vrijdag. |
![]() |
![]() |