![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom ? Hebben moslims zo'n kleine ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is het probleem dan?
![]()
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is het probleem dan?
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat geval ben je echt te beklagen, ik heb te doen met je...
De dag dat jij (en zovele anderen, wij inbegrepen) je laatste adem zult uitgeblazen hebben ga je in de grond, waar je zult wegteren als was je een hond, een kat of whatever... Geen Allah, Mohammed, 72 maagden enz... niets, gewoon niets... Wil je daar eens over nadenken, of durf je niet? En in het licht daarvan, wat zitten we hier toch te zaniken??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier helpt enkel doorgedreven psychologische hulp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... ik weet het. Hier ben ik als een roepende in de woestijn. En toch... indien veel mensen hen dat voortdurend voor de voeten zouden werpen? Indien men zo naïef is om al die zatte kul te geloven, waarom zou men, vanuit diezelfde naïeviteit, ook eens niet het tegenovergestelde beginnen geloven? Het probleem is dat "de mensen" dan wel weer iets anders zullen uitvinden om elkaar het leven zuur te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Islamnazi's, zal het zoveelste scheldwoord zijn van de sukkels die pogingen ondernemen om het NS aan alles te linken wat ze maar kunnen bedenken om deze ideologie in een slecht daglicht te stellen. Vroeger hadden ze de holocaust maar dat zullen ze te afgezaagd zijn gaan vinden, dus nu maar een link maken naar dat islam geval in de hoop zo weer een tijdje het NS door het slijk te kunnen halen. Zoals men zegt, "een kinderhand is snel gevuld".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Letterlijke tekst uit de "heilige schrift" van de moslims, met referentie waar te vinden :
Sahih Bukhari 4:52:176 Allah's Apostle said, "You (i.e. Muslims) will fight wi the Jews till some of them will hide behind stones. The stones will (betray them) saying, 'O 'Abdullah (i.e. slave of Allah)! There is a Jew hiding behind me; so kill him.' " Het verzinnen hiervan is door de pedofiele profeet gedaan, niet door mij. Maarja die "tolerante" mensen noemen alles "verzinnen", want anders steunt de realiteit hun feiten niet. Uiteraard is er natuurlijk een stricte keuze te maken : 1) je bent tolerant voor Joden, en niet voor moslims 2) je bent tolerant voor moslims, en dus niet voor Joden Als je voor moslims kiest ben je meteen ook intolerant tegen vrouwen. En cartoontekenaars. En Amerikanen. En Libanezen. En ... wel zo ongeveer alles wat niet islamitisch is. Zoek eens op "Sharia" "Dhimmi" "Slavery" "Stoning" enzovoort. Dat is de islamitische cultuur. Dit is wat men noemt "consequenties". Blij dat ik jullie 2 kon laten kennismaken. Jouw kennende zal echter een serieuze aanvaring nodig zijn vooraleer jullie met elkaar overweg kunnen. Maar het komt. Geen twijfel aan. En uit serieuze aanvaringen bloeien prachtige relaties, daar kom je nog wel achter. 1 aanvaring met een moslim. 1 gedwongen verblijf van een maand in een moslimland en de meest fanatieke poco woordt een "islamhater". En dan zwijgen we als zoiets aan een vrouw gebeurd. Maar soit. Blij dat ik jouw aan de "consequenties" van keuzes kon voorstellen. Jullie zullen nog lang leven, afhankelijk van of je hun aanwezigheid aanvaard of niet. Laatst gewijzigd door tomcpp : 30 januari 2007 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Israëliërs hebben de Palestijnen verjaagd van het land waarop ze woonden, zij bouwen constant nederzettingen op deze Palestijnse grond, Israël trekt een muur op door vruchtbaar Palestijns gebied (en maakt de grens dan nog vaak zodanig, dat de meest vruchtbare grond binnen Israël valt) en tenslotte : Israël maakt van de 'Palestijnse Staat' (en ik wil de Joden geenzins beledigen) of voor wat die verhakkelde grond moge doorgaan één groot concentratiekamp. En dan doen de Israëliërs verwonderd dat er aanslagen zijn. Nee toch, wat had je dan verwacht? Een boeketje rozen? (Ik begin de discussie opnieuw, vermits de pittige discussie over het Palestijns probleem plots is afgevoerd. Censuur op dit forum???) Laatst gewijzigd door system : 1 februari 2007 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() vraagje aan de vredelievende moslims , wat hebben de boeddhisten de moslims misdaan ??? dat je iets tegen de joden hebt mja ik kan het een klein beetje volgen , dat je iets tegen de christenhonden hebt ja de pilarenbijters waren ook ni echt vredelievend maar waarom daar nu nog problemen over maken en onschuldige mensen opblazen ?? jaja vredelievend . Dus de €1000 000 vraag , wat hebben de boeddhisten de moslims misdaan mss zijn de boeddhisten te vredelievend en is de concurrentie voor vredelievendheid niet vol te houden voor de moslims . Ik kan er natuurlijk naast zitten je weet maar nooit met die boeddhisten ze hebben mss miljoenen moslims afgemaakt zonder dat wij domme westerlingen er iets van weten
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Geen antwoord. Met andere woorden, moslims moorden gewoon puur uit racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() blijkbaar , het is natuurlijk moeilijk om de waarheid tegen te spreken
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zal samen met de joden vechten, totdat enkelen zich zullen verschuilen. Zo kan je hem ook lezen, en dan moedigt de steen aan om verraders te vermoorden. Heilige boeken zijn erg voor interpretatie vatbaar...
![]() |