Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2007, 20:47   #21
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutraalzwitserland Bekijk bericht
Ik wens u zeker ook een miskraam voor uzelf of uw vriendin toe, naargelang uw geslacht. Tenzij u een homofiele man bent, krijg dan maar kanker en nen ingegroeiden teennagel!
Ik protesteer tegen de discriminatie van de homofiele mannen

Mah bon, 't is inderdaad een menselijk drama. Een klein deel van mij is toch blij geen ronde buiken op de verkiezingsaffiches enzo te moeten zien.
Dogbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 20:50   #22
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Triest.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 20:55   #23
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Stomme chichimadam. Je moet de reacties op HLN eens lezen. Het is nooit slim hoogzwanger te zijn met zo'n zware job. Hare vent Dennis Van De Weghe heeft al een kind, Freya zelf al 2 dat word dus een 4de kind dat er nooit zal komen.
Daarmee leert ze eens het woord 'tegenslag' kennen in haar leven.
Toen Morel zwanger was heeft ze van geen een linkse kiezers of mandataris proficiat gekregen, waarom zouden wij dat dan doen voor haar of ermee inzitten ?
Freya is zo iemand die graag afgeeft op het Vlaams Belang maar enkel als er geen VB'er vertegenwoordigd is want dat wilt ze natuurlijk niet, schrik om onder tafel gepraat te worden.
Ze kleed zich tegenwoordig als een goedkope hoer zonder fatsoen, denkt ze nu echt dat haar 2 kinderen later niet gaan lezen wat er allemaal over haar mama gezegd word op internet ? Een simpel forum of gazettensite is al voldoende.
En deze madam wilt ooit toekomstig burgemeester van Gent worden
ik sta ter uwer persoonlijke beschikking om u op erg fysieke wijze de meest elementaire beleefdheidsvormen en fatsoen bij te brengen.

wat je juist bent weet ik niet...maar tot de mensheid kan je alvast niet gerekend worden.

I
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2007, 08:31   #24
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
zeer triest
Voor een keer zijn we het eens. Hopelijk wordt ze iets volwassener erdoor...
Oud 4 februari 2007, 10:24   #25
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Stomme chichimadam. Je moet de reacties op HLN eens lezen. Het is nooit slim hoogzwanger te zijn met zo'n zware job. Hare vent Dennis Van De Weghe heeft al een kind, Freya zelf al 2 dat word dus een 4de kind dat er nooit zal komen.
Daarmee leert ze eens het woord 'tegenslag' kennen in haar leven.
Toen Morel zwanger was heeft ze van geen een linkse kiezers of mandataris proficiat gekregen, waarom zouden wij dat dan doen voor haar of ermee inzitten ?
Freya is zo iemand die graag afgeeft op het Vlaams Belang maar enkel als er geen VB'er vertegenwoordigd is want dat wilt ze natuurlijk niet, schrik om onder tafel gepraat te worden.
Ze kleed zich tegenwoordig als een goedkope hoer zonder fatsoen, denkt ze nu echt dat haar 2 kinderen later niet gaan lezen wat er allemaal over haar mama gezegd word op internet ? Een simpel forum of gazettensite is al voldoende.
En deze madam wilt ooit toekomstig burgemeester van Gent worden
Randdebiel
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2007, 14:20   #26
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Een ongeboren leven dat sterft, is als katholiek uiteraard spijtig te noemen. Dat kindje ging de zoon of dochter zijn van een bijzonder dubieus mens, Freya Vandenbossche, geen geschenk voorwaar, maar niemand kan weten of hij/zij een andere en betere koers zou varen dan zijn/haar moeder. Het zou zowaar kunnen dat hij/zij zelfs een gezond nationalistische mening zou hebben. Helaas zullen we het nooit weten. Dus jammer en voor blijheid is er dan ook geen plaats.

Anderzijds hoop ik dat diegenen die zo verontwaardigd reageren op Internaut's zijn bericht, dat ook zouden doen, moest iemand van het Vlaams Belang hetzelfde tegenkomen.

Anke Vandermeersch heeft ook een miskraam gehad en beide gevallen zijn even spijtig. Immers ongeboren leven staat los van iedere politieke strekking of kleur en is onschuldig. Daarom ook dat ik als radicaal conservatief tegenstander ben van abortus.

Met nationaal solidaristische groet

Max

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be