![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Mah bon, 't is inderdaad een menselijk drama. Een klein deel van mij is toch blij geen ronde buiken op de verkiezingsaffiches enzo te moeten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Triest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat je juist bent weet ik niet...maar tot de mensheid kan je alvast niet gerekend worden. I |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor een keer zijn we het eens. Hopelijk wordt ze iets volwassener erdoor...
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een ongeboren leven dat sterft, is als katholiek uiteraard spijtig te noemen. Dat kindje ging de zoon of dochter zijn van een bijzonder dubieus mens, Freya Vandenbossche, geen geschenk voorwaar, maar niemand kan weten of hij/zij een andere en betere koers zou varen dan zijn/haar moeder. Het zou zowaar kunnen dat hij/zij zelfs een gezond nationalistische mening zou hebben. Helaas zullen we het nooit weten. Dus jammer en voor blijheid is er dan ook geen plaats.
Anderzijds hoop ik dat diegenen die zo verontwaardigd reageren op Internaut's zijn bericht, dat ook zouden doen, moest iemand van het Vlaams Belang hetzelfde tegenkomen. Anke Vandermeersch heeft ook een miskraam gehad en beide gevallen zijn even spijtig. Immers ongeboren leven staat los van iedere politieke strekking of kleur en is onschuldig. Daarom ook dat ik als radicaal conservatief tegenstander ben van abortus. Met nationaal solidaristische groet Max |
![]() |
![]() |