Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2007, 12:32   #21
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
So ? Heeft europa dat ook niet ??
Wel veel wapens, maar zie jij Vlaamse of Nederlandse huisvaders gemotiveerd hun land verdedigen?
Oud 7 februari 2007, 12:38   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Wel veel wapens, maar zie jij Vlaamse of Nederlandse huisvaders gemotiveerd hun land verdedigen?
Absoluut!
Omdat we het nu niet moeten wil niet zeggen dat we het niet zouden doen.
Stel de vraag gewoon aan jezelf. Dan is het net voor je gezin, ons land, onze waarden en normen, onze vrijheid,... ze zouden nogal aanschuiven om te gaan vechten aan het front onze huisvaders, dat was vroeger zo en is nu absoluut niet anders. Daar ben ik zeker van overtuigt.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 12:41   #23
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor belgie? Nooit.
Voor Vlaanderen? Zeker en vast!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 12:45   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Voor belgie? Nooit.
Voor Vlaanderen? Zeker en vast!
Grenzen zijn er op dat ogenblik niet meer kerel. Het is niet enkel voor vlaanderen dan, het is voor heel europa, in dergelijke situaties is het allemaal samen, zoals ik al zei net zoals in de wereldoorlog. De amerikanen, Engelsen, Fransen, Spanjaarden, ... ze zullen niet lang nadenken om te komen helpen.
Oud 7 februari 2007, 12:46   #25
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Alfred Muller Islamoloog en Midden-Oostenkenner professor Bernard Lewis verklaarde dezer dagen op een symposium in Jeruzalem dat Europa de strijd tegen de islamisering heeft opgegeven. Zijn collega Raphael Israeli gelooft dat Europa daarvoor een zware prijs gaat betalen. JERUZALEM - Raphael Israeli gelooft dat Europeanen een zware prijs gaan betalen voor hun - in zijn ogen - naïviteit. Vier jaar geleden publiceerde hij het boek Islamikaze , waarin hij voorbeelden gaf van de opmars van de radicale islam in Europa. Over enkele maanden komt bij Vallentine Mitchell in Londen een nieuw boek van hem uit, met de titel The Third Islamic Invasion of Europe ('De derde islamitische invasie van Europa'). Volgens de Israëlische professor maakt de islam ditmaal goede kansen.
Europa is verlinkst maar hoe linkser we worden, hoe meer rechtse tegenstand ik verwacht! Het is een logische oorzaak en zal nu waarschijnlijk ook weer gebeuren!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 12:53   #26
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Absoluut!
Omdat we het nu niet moeten wil niet zeggen dat we het niet zouden doen.
Stel de vraag gewoon aan jezelf. Dan is het net voor je gezin, ons land, onze waarden en normen, onze vrijheid,... ze zouden nogal aanschuiven om te gaan vechten aan het front onze huisvaders, dat was vroeger zo en is nu absoluut niet anders. Daar ben ik zeker van overtuigt.
Ik heb daar toch zo mijn tweifels over!
Hoevelen kijken niet de andere kant op als er iemand wordt mishandeld?
Oud 7 februari 2007, 13:00   #27
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is iets anders hé...het is een totalitiar regime dat zijn intrede aan het doen is.
En hoe is daarop in het verleden gereageerd? Denk je dat er verschillen zullen zijn?
Oud 9 februari 2007, 03:25   #28
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Alfred Muller Islamoloog en Midden-Oostenkenner professor Bernard Lewis verklaarde dezer dagen op een symposium in Jeruzalem dat Europa de strijd tegen de islamisering heeft opgegeven. Zijn collega Raphael Israeli gelooft dat Europa daarvoor een zware prijs gaat betalen. JERUZALEM - Raphael Israeli gelooft dat Europeanen een zware prijs gaan betalen voor hun - in zijn ogen - naïviteit. Vier jaar geleden publiceerde hij het boek Islamikaze , waarin hij voorbeelden gaf van de opmars van de radicale islam in Europa. Over enkele maanden komt bij Vallentine Mitchell in Londen een nieuw boek van hem uit, met de titel The Third Islamic Invasion of Europe ('De derde islamitische invasie van Europa'). Volgens de Israëlische professor maakt de islam ditmaal goede kansen.

De eerste invasie vond plaats in de zevende eeuw, vertelt de islamoloog in zijn kantoor op het Harry S. Truman Instituut van de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem. De moslims veroverden toen Spanje, Portugal en het zuiden van Frankrijk. In 732 stopte Karel Martel de opmars bij Portiers. Als dat niet was gebeurd, zou Europa vandaag islamitisch zijn geweest. Achthonderd jaar later werd de islam uit het zuiden van Europa verdreven. In 1492 werd de terugtrekking afgerond bij Granada onder de druk van de Spaanse reconquista .

De tweede invasie vond plaats in de vijftiende eeuw, toen de Ottomaanse Turken Europa vanuit het oosten aanvielen. Ze veroverden de Balkan en trokken op tot de poorten van Wenen, waar ze in 1683 werden verslagen. De terugtrekking verliep langzaam. Pas in de Eerste Wereldoorlog werd de Turkse heerschappij helemaal verbroken.

De derde invasie vindt volgens Israëli plaats op een totaal andere wijze. Hij gebruikt het Arabische woord ' dawa '. De islam rukt volgens hem op door penetratie, propaganda, bekering en demografische veranderingen. De gezinnen van de autochtone Europeanen zijn klein. Ook in rooms-katholieke landen is de groei van de bevolking teruggelopen. ,,De Europeanen plegen demografische zelfmoord'', luidt zijn conclusie.

Voor hele artikel:
http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...taten&id=86173

Heeft Muller gelijk, of overdrijft hij?
Of zit hij er helemaal naast en is de Islam een zegen voor de Lage Landen en andere Europese landen.
Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was. Als die moslims de tijd rijp achten om hun grote bek open te trekken, dat zal de slapende meerderheid hier in Europa ook wel wakker worden. Neem daar nog eens de internationale uitdaging van China bij, en je mag erop rekenen dat Europa haar oude identiteit terug vindt. De Europeanen moeten eerst nog voelen dat ze verkeerd bezig zijn. Dat duurt volgens mij niet zo lang meer. Het is vijf voor twaalf. Een burgeroorlog is een mogelijkheid, zoals in de Balkanlanden. Maar meer waarschijnlijk is dat de moslims hetzelfde lot zullen ondergaan als de joden onder de nazi's. Veel Europeanen zijn nu al bereid tot een openlijk conflict met de islam. Het ontbreekt hen nog aan de nodige steun. Sterker: ze worden genegeerd en weggelachen. Dat zal zich blijven verder opkroppen en blijven groeien tot het radicaal ontploft. En dan zullen we ons lesje met die moslims wel definitief geleerd hebben. Ze zullen ditmaal niet simpelweg over de grens worden gezet. Er zal over de linies gejaagd worden. Het wordt regelrechte haat. Mja: "be prepared for the real holocaust"?

Laatst gewijzigd door Dycore : 9 februari 2007 om 03:43.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 08:38   #29
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Mocht die mentaliteit hier een beetje veranderen dat zou een wereld van verschil zijn. Die arabische 'jongeren' (in mijn dialect is dat een scheldwoord) vrezen niet omdat ze weten dat er een hele groep mensen aan hun kant staan, bij ons is het 'ieder voor zich'. Mochten de 'jongeren' weten dat ze elke Belg in de buurt achter zich aan krijgen wanneer ze op straat iemand lastig vallen, zouden ze het dan nog doen denk je? Mocht een Belg weten dat hij door omstaanders zal worden bijgestaan zou hij dan nog aarzelen om iemand in nood te helpen?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 11:28   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, nu heb je nog alles te verliezen, in het andere geval ben je alles al kwijt en kun je het enkel nog terug winnen. Denk je dat de mensen nu anders zijn dan voor de wereldoorlog?

Komt zowiezo bij, niet iedereen kijkt de andere kant op hoor.
Oud 9 februari 2007, 11:30   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Mocht die mentaliteit hier een beetje veranderen dat zou een wereld van verschil zijn. Die arabische 'jongeren' (in mijn dialect is dat een scheldwoord) vrezen niet omdat ze weten dat er een hele groep mensen aan hun kant staan, bij ons is het 'ieder voor zich'. Mochten de 'jongeren' weten dat ze elke Belg in de buurt achter zich aan krijgen wanneer ze op straat iemand lastig vallen, zouden ze het dan nog doen denk je? Mocht een Belg weten dat hij door omstaanders zal worden bijgestaan zou hij dan nog aarzelen om iemand in nood te helpen?
Het zou idd heel anders zijn, maar nu hebben we onze luxe nog en we willen die nog houden zonder problemen. Dan zijn we het al kwijt en willen we het dus terug krijgen.
Oud 10 februari 2007, 11:31   #32
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die arabische jongeren voelen zich sterk omdat ze met veel zijn.Inderdaad, sinds in onze bevolking abortus zoniet een mode, dan wel een levenswijze geworden is, en wij dus minder en minder kinderen hebben, geraken de blanke kinderen die er nog wel zijn in de minderheid.En die krijgen er dan van langs.Door de schuld van egoïstische volwassenen, die rustig zonder kinderen willen leven, om te kunnen uitgaan, op vakantie gaan, zonder verplichtingen door het leven trekken en geld oppotten om later hun pensioen in een arm, zuiders land te gaan doorbrengen.Demografische zelfmoord inderdaad.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 11:46   #33
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, hoe durven wij Europeanen van het leven genieten! Kunnen we ons niet gewoon grijs vervelen en een zuur bakkes trekken, zoals iedereen?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:02   #34
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Inderdaad, hoe durven wij Europeanen van het leven genieten! Kunnen we ons niet gewoon grijs vervelen en een zuur bakkes trekken, zoals iedereen?
Simpel. Er is niet genoeg wiet voor iedereen.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:14   #35
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Simpel. Er is niet genoeg wiet voor iedereen.
I agree!
Oud 12 februari 2007, 15:20   #36
Einzelkämpfer
Burger

Einzelkämpfer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Prima. Europa verdient niet beter.
Ik denk dat Vlaamse vrouwen en mannen wel niet zouden misstaan met hoofddoek of sikje.

Over mijn lijk!
Einzelkämpfer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:24   #37
Einzelkämpfer
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
die arabische jongeren voelen zich sterk omdat ze met veel zijn.Inderdaad, sinds in onze bevolking abortus zoniet een mode, dan wel een levenswijze geworden is, en wij dus minder en minder kinderen hebben, geraken de blanke kinderen die er nog wel zijn in de minderheid.En die krijgen er dan van langs.Door de schuld van egoïstische volwassenen, die rustig zonder kinderen willen leven, om te kunnen uitgaan, op vakantie gaan, zonder verplichtingen door het leven trekken en geld oppotten om later hun pensioen in een arm, zuiders land te gaan doorbrengen.Demografische zelfmoord inderdaad.

Denk je? Onze Westerse vervuiling zorgt voor veel onvruchtbaarheid. Onze overbevolking ook. Muizen en ratten worden ook steriel, als ze met teveel zijn.
Ik denk dat het een natuurlijke correcte is om een teveel aan mensen op te vangen. De Chinezen hebben in ieder geval de overlast van teveel volk gezien.
De moslims zullen het ook nog merken. Ze zijn inderdaad met teveel en zwerven daarom uit. Kolonisatie heet dat: nieuwe werelden verkennen en veroveren, zodat je terug meer plaats hebt voor je overgroeide bevolking.

Anderzijds: je pakt er het gebied van een ander mee af. De geschiedenis loopt vol van deze gebeurtenissen. We mogen het niet meer toelaten dat een bevolking over zijn capaciteiten groeit.
Oud 12 februari 2007, 15:27   #38
Einzelkämpfer
Burger

Standaard

Citaat:
Juist, maar we worden allemaal de bek gesnoerd om op te treden tegen die "jongeren". Zij mogen met ons doen wat ze willen, met de zegen van het CGKR, dat compleet buiten de realiteit leeft en heksenjachten maakt op mensen die de lieverdjes eens op hun plaats zetten.
Dat zijn dan de boemannen, de vuile racisten en ga zo verder. We zouden inderdaad de wet naast ons neer moeten leggen en terug samenspannen om de burgerzin terug aan te wakkeren.
Oud 12 februari 2007, 18:38   #39
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
De islam neemt hier niets over. Let maar op, er zal ooit een grens overschreden worden en dan is het gedaan met de opmars.
Het patriotisme is bij Europeanen veel te groot. Ook de interne gevechten bij de moslims is hun eigen ondergang, zolang ze zelfs niet met zichzelf kunnen leven zullen ze niets bereiken. En zodra de olie op is..is het helemaal gedaan.
Nog niet veel van gezien, alleen maar collaboratie met de moslimbezetters. mooi voorbeeld: Alleen maar Halalvlees bij bosklassen en andere schooluitstappen te Antwerpen.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 18:42   #40
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met die mentaliteit zou je als een racist bestempeld worden. Dat modewoordje is het beste wapen van de moslimkolonisten en hun linkse aanhangers indien iets niet in hun kraam past is het racisme en dan word het gemarginaliseerd, vervolgd, verketterd of in het beste geval gewoon genegeerd.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be