![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]()
![]() |
#22 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik weet niet wie dat zegt. wat zeker wel waar is is dat de echte kennis over de gravitatie weggehouden wordt voor het gewone publiek (idd door de NWO) Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 februari 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb toch niet gezegd dat ik tegen ben. Ik heb gezegd: laten we de negatieve kant die meekomt in het achterhoofd houden en niet al te ongenuanceerd pro of contra gaan zijn. Natuurlijk ben ik voor, maar je kan niet zomaar iedereen van de ene dag op de andere toegang geven tot het gebruiken van zo'n krachtige energiebron.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de normale mens zo snel een en ander voor destructieve doeleinden zal gebruiken. Ik denk dat de meeste mensen, families etc, dolblij zouden zijn als ze hun huisje gratis zouden kunnen verwarmen en zo. persoonlijk denk ik niet dat het zo'n vaart zou lopen als jij beweert. Trouwens, als er vrije energie is, is de frustratie ook minder en als de frustratie minder is, dan zal er minder behoefte aan destructie zijn. De mensen die echt destructief willen zijn, lukt dat ook zonder vrije energie etc. Maar goed, ik geef toe, ik kan me vergissen. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We weten perfect WAT gravitatie is en HOE het werkt. Hier vindt je bvb. een kort overzichtje : http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwaartekracht Wat we niet weten is WAAROM het werkt zoals het werkt, maar dat ga jij ons nu vertellen zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor, maar je bent het dus helemaal met me eens, omdat je zegt dat we niet weten waarom het werkt zoals het werkt weten we dus helemaal niets (conceptueel) Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ook leuk. stel dat gravitatie een 'kracht' is in de huidige betekenis van het woord in de natuurkunde.
oei oei oei Dan rijzen er toch een paar probleempjes! De natuurkunde is momenteel een grote jandoedel, en slaat echt nergens op! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is geen "vrije" energie in een atoom...om de energie vrij te maken moet je er eerst energie instoppen..het is nu namelijk zo dat men best blijft zoeken naar een methode om die energie die vrijkomt industrieel bruikbaar te maken en de energie die men er moet instoppen goedkoper te maken dan die die men er van wint... Dat men hiervoor fysika nodig heeft (theoriën gebaseerd op te begrijpen modellen) is nogal voor de hand liggend... Da's mijn gedacht althans...
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap je punt hier niet zo goed. Er is om ons heen een zee van vrije energie. Verschillende mensen hebben hier al gebruik vab gemaakt, Tesla, Schauberger etc. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.energyfromthevacuum.com/i...3sm%20copy.jpg Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowat elk gebouw, elke brug en elke machine die je kent werkt en blijft werken omdat we weten HOE gravitatie werkt dankzij de wetten van Newton en de Algemene Relativiteitstheorïe van Einstein. Deze wetten maken het mogelijk planeetbewegingen te calculeren en voorspellen met een foutenmarge van quasi nul. Over het WAAROM : daar zijn theoriën over die geen gefantaseerde energieën nodig hebben. Er is bvb. de snaartheorie, het hypothetische graviton en de M-theorie. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2007 om 17:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Ik weet waarom gravitatie werkt zoals die werkt! Jawel! Maar ik zeg het niet, neh!
Nu ja, ik mag het niet zeggen van de koningin van Engeland. Ze stuurde me een pm vanuit de holle maan en dreigde me om te toveren in een kikker als ik mijn mond voorbij zou praten. Terloops, morgen moet ik naar een NWO-galabal waarop we gaan bespreken welk spelletje we nu eens kunnen spelen met de domme mensjes. Op het menu staat als opener Rothschildchampagne met pindarnootjes en het hoofdgerecht is een vette vrouwenbil in looksaus. Nadien brengen we nog een mensenoffer aan de Grote Muftisauris door een rituele onthoofding gevolg door een wilde orgie.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 13 februari 2007 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() gravitation?
brilliant! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een interessant concept is dat van het zero-point-field, een theorie die veel sluitender is, en waar er al wat onderzoek naar gedaan is. Er zijn veel experimenten die op het bestaan van dit veld hinten, maar helaas zoals met alle nieuwe ideeen stuiten ze op nogal wat tegenstand.
Het kan verklaren waarom objecten een traagheid hebben, en waarom zwaartekracht werkt. Beide resulteren door de reachtie van massa (wat infeite energie is) met het zero point field. In die zin is massa dus een illusie, maar iets dat gewoon veroorzaakt worden door interacties met het zero-point-field. Zwaartekracht zou een soort cumulatief effect zijn van partikelen op het zero-point-field, wat een aantrekkende kracht veroorzaakt. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 februari 2007 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Gravitatie is datgene dat je vervloekt wanneer je de grond te snel dichterbij ziet komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |