![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Thu, 8 Feb 2007 20:06:44 +0100, "el misti" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> >>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>> >>>>> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's >>>>> maatschappelijk buiten te sluiten. >>>> >>>>Onzin. Niet de rokers worden buitengesloten, maar het roken. >>> >>> Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>> persoonlijke manifestatie uitmaken. >> >> Ja, dat kan. Dat is dan jammer voor je. Niet iedereen hoeft overlast te >> hebben van jouw way of life. > > Niet iedereen heeft er *last* van Irrelevant. Als het om burka's op de openbare weg gaat trek je je ook niets aan van een argument als 'niet iedereen vindt het erg'. |
![]() |
#22 |
|
![]() Sjoerd Bakker tikte:
> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's > maatschappelijk buiten te sluiten. Als jij optimaal wil profiteren van het aanstaande rookverbod, Sjoerd, doe je er goed aan om deze bepaling niet te zien als een inperking van je vrijheid maar als een uitdaging; een uitdaging om nieuwe kanten van jezelf te ontdekken. Bij creatieve mensen wekken beperkingen altijd, ogenschijnlijk paradoxaal, een verbreding van de horizon op. Inmiddels heb ik al een aantal rokers in het buitenland gesproken die me meldden dat ze het bij nader inzien eigenlijk wel lekker vonden, zo'n verbod. Buiten op de stoep roken had bovendien wel iets knus, ze gingen er ook minder door roken wat algemeen door rokers als een zegen wordt brschouwd, en ook werden ze niet meer gekweld door vage schuldgevoelens jegens diegenen die mogelijk last van hun dampen ondervonden. Toevallig zat ik zelf van de week weer eens in een kroeg (Gambrinus, Ferdinand Bol), een plek waar ik me slechts zeer zelden waag vanwege de ernstige beknotting van mijn persoonlijke vrijheid die ik daar ondervind, en ik babbelde met een rokende jongen die naast me zat. Hij zei iets interessants. Hij zei dat hij uit zichzelf nooit zou stoppen met roken in een café, maar dat hij een rookverbod verwelkomde, omdat hij dan gedwongen werd. De gespletenheid van de verslaafde roker in een notendop. ========================== -- "Time wounds all heels." - John Lennon |
![]() |
#23 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Thu, 8 Feb 2007 20:06:44 +0100, "el misti" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>> >>>>>> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's >>>>>> maatschappelijk buiten te sluiten. >>>>> >>>>>Onzin. Niet de rokers worden buitengesloten, maar het roken. >>>> >>>> Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>> persoonlijke manifestatie uitmaken. >>> >>> Ja, dat kan. Dat is dan jammer voor je. Niet iedereen hoeft overlast te >>> hebben van jouw way of life. >> >> Niet iedereen heeft er *last* van > > Irrelevant. Die indruk krijg ik wel eens ja. Dat elk aangevoerd argument door de anti-rooklobby als irrelevant afgedaan wordt. Ik liet de term "zindoordrijvers" al eens vallen. Niet voor niets denk ik. |
![]() |
#24 |
|
![]() On Thu, 08 Feb 2007 20:48:04 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >De hudige maatschappij zit zo vreemd in elkaar dat ik denk dat dit nog >wel een grote kans zou maken ook. Maar mijn punt is dat je het roken >vaak niet van de persoonlijke manifestatie van de roker kunt scheiden. >Het is hetzelfde als dat mensen bepaalde kleding dragen die ook niet >iedereen zal bevallen. Ik heb geen last van jouw kleding, wel van de rookwolk die meestal om jouw verslaafde geloofsgenoten heen hangt. Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#25 |
|
![]() "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Thu, 8 Feb 2007 20:06:44 +0100, "el misti" <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>news:mqsms2t8bj0n09mucolo198s54b57o3o0j@4ax. com... >>>>>> >>>>>>> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's >>>>>>> maatschappelijk buiten te sluiten. >>>>>> >>>>>>Onzin. Niet de rokers worden buitengesloten, maar het roken. >>>>> >>>>> Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>>> persoonlijke manifestatie uitmaken. >>>> >>>> Ja, dat kan. Dat is dan jammer voor je. Niet iedereen hoeft overlast te >>>> hebben van jouw way of life. >>> >>> Niet iedereen heeft er *last* van >> >> Irrelevant. > > Die indruk krijg ik wel eens ja. Dat elk aangevoerd argument door de > anti-rooklobby als irrelevant afgedaan wordt. Ik liet de term > "zindoordrijvers" al eens vallen. Niet voor niets denk ik. Gewoon anderen niet lastigvallen met je rook. |
![]() |
#26 |
|
![]() On Thu, 08 Feb 2007 20:09:59 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >persoonlijke manifestatie uitmaken. Mij best. Maar mijn 'persoonlijke way of life' is het niet dus ik wil niet in de stank van de 'persoonlijke way of life' van een ander zitten Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#27 |
|
![]() On Thu, 8 Feb 2007 20:34:55 +0100, "Cnorlax" <[email protected]>
wrote: >Niet iedereen heeft er *last* van, zelfs veel niet-rokers bevestigen dat. >Het zijn echter de drammerige fanatieke zindoordrijvers die het doen >voorkomen dat hun ziekelijke anti-rookmanie algemeen aanvaard wordt. Je draait de zaken om. Zolang de roker met een ziekmakende en verslavende rookwolk om zijn hoofd heen loopt, is hij degene die last veroorzaakt. of dat door ieder als last ervaren wordt, is niet relevant. Vast staat dat het _niet_ de niet-rokers zijn die last veroorzaken. Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#28 |
|
![]() "Bird" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 08 Feb 2007 20:09:59 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> > wrote: > > >>Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>persoonlijke manifestatie uitmaken. > > Mij best. > > Maar mijn 'persoonlijke way of life' is het niet dus ik wil niet in de > stank van de 'persoonlijke way of life' van een ander zitten Zoek het dan niet op, zou ik zeggen. |
![]() |
#29 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> On Thu, 8 Feb 2007 20:06:44 +0100, "el misti" <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>news:mqsms2t8bj0n09mucolo198s54b57o3o0j@4ax .com... >>>>>>> >>>>>>>> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's >>>>>>>> maatschappelijk buiten te sluiten. >>>>>>> >>>>>>>Onzin. Niet de rokers worden buitengesloten, maar het roken. >>>>>> >>>>>> Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>>>> persoonlijke manifestatie uitmaken. >>>>> >>>>> Ja, dat kan. Dat is dan jammer voor je. Niet iedereen hoeft overlast >>>>> te hebben van jouw way of life. >>>> >>>> Niet iedereen heeft er *last* van >>> >>> Irrelevant. >> >> Die indruk krijg ik wel eens ja. Dat elk aangevoerd argument door de >> anti-rooklobby als irrelevant afgedaan wordt. Ik liet de term >> "zindoordrijvers" al eens vallen. Niet voor niets denk ik. > > Gewoon anderen niet lastigvallen met je rook. Als de "anderen" er last van hebben is er voldoende ruimte om mij te ontwijken. |
![]() |
#30 |
|
![]() "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Bird" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Thu, 08 Feb 2007 20:09:59 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >> wrote: >> >> >>>Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>persoonlijke manifestatie uitmaken. >> >> Mij best. >> >> Maar mijn 'persoonlijke way of life' is het niet dus ik wil niet in de >> stank van de 'persoonlijke way of life' van een ander zitten > > Zoek het dan niet op, zou ik zeggen. Val anderen er niet mee lastig, zou ik zeggen. |
![]() |
#31 |
|
![]() On Thu, 8 Feb 2007 22:02:31 +0100, "Cnorlax" <[email protected]>
wrote: > >"Bird" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 08 Feb 2007 20:09:59 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >> wrote: >> >> >>>Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>persoonlijke manifestatie uitmaken. >> >> Mij best. >> >> Maar mijn 'persoonlijke way of life' is het niet dus ik wil niet in de >> stank van de 'persoonlijke way of life' van een ander zitten > >Zoek het dan niet op, zou ik zeggen. Blijf jij uit mijn buurt? Dan worden we het wel eens. Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#32 |
|
![]() "Bird" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 8 Feb 2007 20:34:55 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> > wrote: > >>Niet iedereen heeft er *last* van, zelfs veel niet-rokers bevestigen dat. >>Het zijn echter de drammerige fanatieke zindoordrijvers die het doen >>voorkomen dat hun ziekelijke anti-rookmanie algemeen aanvaard wordt. > > Je draait de zaken om. > > Zolang de roker met een ziekmakende en verslavende rookwolk om zijn > hoofd heen loopt, is hij degene die last veroorzaakt. of dat door > ieder als last ervaren wordt, is niet relevant. Natuurlijk is dat relevant. Dat jij dat ontkent zegt wel het een en ander over jouw sociale vaardigheden. Niet dat ik er last van heb, er is genoeg ruimte voor mij om jou te ontwijken en dat wil ik graag zo houden. |
![]() |
#33 |
|
![]() "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> On Thu, 8 Feb 2007 20:06:44 +0100, "el misti" <[email protected]> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>news:mqsms2t8bj0n09mucolo198s54b57o3o0j@4a x.com... >>>>>>>> >>>>>>>>> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's >>>>>>>>> maatschappelijk buiten te sluiten. >>>>>>>> >>>>>>>>Onzin. Niet de rokers worden buitengesloten, maar het roken. >>>>>>> >>>>>>> Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>>>>> persoonlijke manifestatie uitmaken. >>>>>> >>>>>> Ja, dat kan. Dat is dan jammer voor je. Niet iedereen hoeft overlast >>>>>> te hebben van jouw way of life. >>>>> >>>>> Niet iedereen heeft er *last* van >>>> >>>> Irrelevant. >>> >>> Die indruk krijg ik wel eens ja. Dat elk aangevoerd argument door de >>> anti-rooklobby als irrelevant afgedaan wordt. Ik liet de term >>> "zindoordrijvers" al eens vallen. Niet voor niets denk ik. >> >> Gewoon anderen niet lastigvallen met je rook. > > Als de "anderen" er last van hebben is er voldoende ruimte om mij te > ontwijken. Ze willen jou niet ontwijken, maar die gore rooklucht. En die laat je achter. Gewoon lekker in de frisse lucht roken, en niet binnen. |
![]() |
#34 |
|
![]() "Bird" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 8 Feb 2007 22:02:31 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> > wrote: > >> >>"Bird" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Thu, 08 Feb 2007 20:09:59 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>> wrote: >>> >>> >>>>Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>>persoonlijke manifestatie uitmaken. >>> >>> Mij best. >>> >>> Maar mijn 'persoonlijke way of life' is het niet dus ik wil niet in de >>> stank van de 'persoonlijke way of life' van een ander zitten >> >>Zoek het dan niet op, zou ik zeggen. > > Blijf jij uit mijn buurt? Dan worden we het wel eens. Ik heb het al aangegeven, er is genoeg ruimte om jou te ontwijken en dat wil ik graag zo houden. |
![]() |
#35 |
|
![]() On Thu, 8 Feb 2007 22:10:19 +0100, "Cnorlax" <[email protected]>
wrote: >Natuurlijk is dat relevant. Dat jij dat ontkent zegt wel het een en ander >over jouw sociale vaardigheden. Niet dat ik er last van heb, er is genoeg >ruimte voor mij om jou te ontwijken en dat wil ik graag zo houden. Dus je ontwijkt mij ook als ik in een kroeg zit? Prima, we zijn het helemaal eens. Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#36 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> On Thu, 8 Feb 2007 20:06:44 +0100, "el misti" <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>news:mqsms2t8bj0n09mucolo198s54b57o3o0j@4 ax.com... >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's >>>>>>>>>> maatschappelijk buiten te sluiten. >>>>>>>>> >>>>>>>>>Onzin. Niet de rokers worden buitengesloten, maar het roken. >>>>>>>> >>>>>>>> Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>>>>>> persoonlijke manifestatie uitmaken. >>>>>>> >>>>>>> Ja, dat kan. Dat is dan jammer voor je. Niet iedereen hoeft overlast >>>>>>> te hebben van jouw way of life. >>>>>> >>>>>> Niet iedereen heeft er *last* van >>>>> >>>>> Irrelevant. >>>> >>>> Die indruk krijg ik wel eens ja. Dat elk aangevoerd argument door de >>>> anti-rooklobby als irrelevant afgedaan wordt. Ik liet de term >>>> "zindoordrijvers" al eens vallen. Niet voor niets denk ik. >>> >>> Gewoon anderen niet lastigvallen met je rook. >> >> Als de "anderen" er last van hebben is er voldoende ruimte om mij te >> ontwijken. > > Ze willen jou niet ontwijken, maar die gore rooklucht. En die laat je > achter. Gewoon lekker in de frisse lucht roken, en niet binnen. Ik en die zogenaamde gore rooklucht zijnniet van elkaar te scheiden. En natuurlijk rook ik (ook) binnen, zolang de wetgeving of de huisregels dat toestaan. |
![]() |
#37 |
|
![]() On Thu, 08 Feb 2007 21:44:28 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Thu, 08 Feb 2007 20:48:04 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>De hudige maatschappij zit zo vreemd in elkaar dat ik denk dat dit nog >>wel een grote kans zou maken ook. Maar mijn punt is dat je het roken >>vaak niet van de persoonlijke manifestatie van de roker kunt scheiden. >>Het is hetzelfde als dat mensen bepaalde kleding dragen die ook niet >>iedereen zal bevallen. > >Ik heb geen last van jouw kleding, wel van de rookwolk die meestal om >jouw verslaafde geloofsgenoten heen hangt. Trap nog eens een open deur in. Als 2 op de 3 cafés rookvrij zijn vind ik dat jij in redelijkheid geen last van mij hoeft te hebben. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#38 |
|
![]() On Thu, 8 Feb 2007 21:29:59 +0100, "Franneke" <[email protected]>
wrote: >Hij zei iets interessants. Hij zei dat hij uit zichzelf nooit zou stoppen >met roken in een café, maar dat hij een rookverbod verwelkomde, omdat hij >dan gedwongen werd. > >De gespletenheid van de verslaafde roker in een notendop. Ik praat hier zelden over eigen ervaringen, maar wat die jongen betoogt zo heb ik het ook gevoeld. Ik stopte definitief met roken toen ik in plaats van op de knusse werkplek gedwongen werd in naargeestige parkeergarages te moeten roken; die zijn altijd koud en ellendig, toen ik in de trein niet meer mocht roken, maar slechts bij een 'rookpaal', toen ik op London Heathrow in een enorm stinkend hol met honderd andere op elkaar gepakte rokers aan een sigaret stond te lurken etc. etc. Die dwang heeft mijn motivatie de verslaving de rug toe te keren zeker gestimuleerd. Adiós, Cheche |
![]() |
#39 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Bird" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Thu, 08 Feb 2007 20:09:59 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>> wrote: >>> >>> >>>>Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>>persoonlijke manifestatie uitmaken. >>> >>> Mij best. >>> >>> Maar mijn 'persoonlijke way of life' is het niet dus ik wil niet in de >>> stank van de 'persoonlijke way of life' van een ander zitten >> >> Zoek het dan niet op, zou ik zeggen. > > Val anderen er niet mee lastig, zou ik zeggen. Ik zou graag een medeposter willen citeren: "Spreek voor jezelf!" "Val mij er niet mee lastig" klinkt eerlijker als je verschuilen achter de brede rug van de anonieme "anderen". |
![]() |
#40 |
|
![]() "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> >>>>>>>> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>> On Thu, 8 Feb 2007 20:06:44 +0100, "el misti" <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:mqsms2t8bj0n09mucolo198s54b57o3o0j@ 4ax.com... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Het is onethich om eenderde van de bevolking als paria's >>>>>>>>>>> maatschappelijk buiten te sluiten. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>Onzin. Niet de rokers worden buitengesloten, maar het roken. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Roken kan bij een way of life horen en zo onderdeel van de >>>>>>>>> persoonlijke manifestatie uitmaken. >>>>>>>> >>>>>>>> Ja, dat kan. Dat is dan jammer voor je. Niet iedereen hoeft >>>>>>>> overlast te hebben van jouw way of life. >>>>>>> >>>>>>> Niet iedereen heeft er *last* van >>>>>> >>>>>> Irrelevant. >>>>> >>>>> Die indruk krijg ik wel eens ja. Dat elk aangevoerd argument door de >>>>> anti-rooklobby als irrelevant afgedaan wordt. Ik liet de term >>>>> "zindoordrijvers" al eens vallen. Niet voor niets denk ik. >>>> >>>> Gewoon anderen niet lastigvallen met je rook. >>> >>> Als de "anderen" er last van hebben is er voldoende ruimte om mij te >>> ontwijken. >> >> Ze willen jou niet ontwijken, maar die gore rooklucht. En die laat je >> achter. Gewoon lekker in de frisse lucht roken, en niet binnen. > > Ik en die zogenaamde gore rooklucht zijnniet van elkaar te scheiden. En > natuurlijk rook ik (ook) binnen, zolang de wetgeving of de huisregels dat > toestaan. Dat begrijp ik, en neem ik je niet kwalijk. Daarom ben ik voor andersoortige wetgeving. Dat zaken met huisregels geregeld worden is me ook best, zolang er maar niet gerookt wordt. |