![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar dat heeft onze taal aan zichzelf te danken, of liever aan de kamergeleerden die de spraakkunst ervan uit hun mouw blijven schudden met regels die om de paar jaar wat aangepast worden, begeleid worden door talrijke uitzonderingen enz enz. Die -dt kwestie is iets apart, maar zou toch ook anders mogen! Komt daarbij dat, als je veel fouten ziet bij wat je leest, je op den duur ook die fouten gaat maken en twijfelen aan alles. Wanneer ze dan afkomen met hun Groot Dictee, verzameling van allerlei wereldvreemde taalkundige idiootdoenerij, dan krijg ik helemaal de pest eraan. Voor mij mogen er de komende jaren nog talrijke veranderingen komen, ik trek me er geen barst meer van aan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik probeer te zeggen, beste heer, is dat circe helemaal niets zei over de partij. Nergens in haar post, ook niet in het zinnetje dat u aanhaalde (mijn laatste reactie was sarcastisch bedoeld, voor het geval u dat niet begreep), wordt het Vlaams Belang vermeld. Maar bij u zorgen woorden als 'racisme' en 'vreemdelingenproblematiek' natuurlijk voor een kortsluiting met een directe link naar het VB als gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u zegt dus dat deze uitspraak Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie de topic over het ondermaatse onderwijsniveau dat allochtonen halen: niks hun eigen schuld! Wel racisten(1), discriminatie(2), laag sociaal niveau (gevolg van 1 en 2), niet studeren (gevolg van 3), etc. etc. En als IK dan in [cynic mode] ga zeggen dat slechts 3% van de kandidaten slagen tegenover 20% van de andere kandidaten, dan ga je wat becommentariëren! Zal niet veel meer uithalen hoor! Enig idee waarom er slechts 17% van het totaal aan kandidaten van allochtone afkomst is? Hun aandeel in de Antwerpse bevolking ligt pakken hoger en hun werkloosheidsaandeel ligt toch ook nog STUKKEN hoger? Waarom solliciteren ze niet? Zal ik nog eens de [cynic mode] opzetten? "Fieliep Fieliep, ties allemoal oeuw schuuult". Voil�*. En ontkracht het maar eens. ps. Je krijgt 3 hints: a) als er een dolgedraaide zot een blank kind en haar zwarte oppas neerknalt is het "fieliep zain schoeld" b) als er een turkse vader niet wil dat zijn dochter voor een negerschepen zal huwen dan is het (dixit Willockx) "Fieliep zain schoeld" c) en uiteraard, als er een marokkaanse jongen, die goed kan zwemmen denkt om midden in de nacht in de dokken te kunnen springen dan is het..... jawel!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 februari 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dus je verwijsde wel naar het VB, bedankt om zo eerlijk te zijn.
Citaat:
En dan is het natuurlijk moeilijk om je naar de echte oorzaken en de oplossingen te richten.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 10 februari 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar genoeg heb ik in één van de topic de "taalnota" oplossing van het VB gepost, zonder ENIGE commentaar.
Ik vond het opmerkelijk omdat deze taalnota (ik ben géén VB lid) exact verwoordt wat ik al jaren beweer. Maar dat is dus blijkbaar iedereen ontgaan. Ik zal het dus nog eens posten, met de bijhorende link: Citaat:
Kortom, als allochtone ouders het vertikken omhun kleine kinderen in het Nederlands op te voeden omdat ze anders niet meer met de bomma uit Marokko kunnen praten als die wordt geimporteerd, dan moeten ze er zelf maar voor opdraaien dat hun kinderen desnoods twee jaar langer naar de lagere school gaan. (nu blijven ze toch zitten!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 februari 2007 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast: zouden ze haar dan nog naar hier halen, als de Belgische staat haar pensioen niet zou betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hierop één ding te zeggen: dat ze die proeven maar zo streng houden. Voor sommige jobs zijn er nu eenmaal academischer capaciteiten vereist, jammer voor wie uit de boot valt, maar het werk moet goed gedaan worden.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische staat betaalt natuurlijk haar pensioen niet.
Anderzijds is het OCMW dé oplossing om wat meer inkomen te krijgen als de oudjes in een apart studioke worden gestopt. Naar het schijnt hebben sommige politici daar proberen een stokje voor te steken, maar ik moet de eerste ambtenaar van het OCMW nog tegenkomen die DURFT op te komen om die vorm van criminele oneigenlijke steunopvragingen te willen ontmaskeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heel dit grapje ![]()
![]() |