![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geband: jij. En nu loopt die Greenwichmeridiaan weer door je reet te gloeien door je als de enige serieuze oppositie voor te stellen. Oppositie? Ja. Gefrustreerd? Heel zeker. Maar serieus? Vergeet het. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer u de intelligentie van Filip Dewinter wil uittesten,nodig ik u van harte uit op een vrijdagavond in de leeuw van Vlaanderen(Antwerpen). Voorwaarde;we praten niet over politiek. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
info www.vlaamsblok.be ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het is niet omdat gij in een tent woont dat ge andere huizen moet vergelijken met varkenskoten ![]() Ik zou maar geen varkensvlees eten... nochtans je ziet er geen moslim uit ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ancapa toch, héél Antwerpen heet die staminee al "het Beest" sinds tientallen jaren, wist je dat niet? PS En als ik nu moslim was (quod non), so what? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De meest autoritaire politicus :
Steve "Stalin" Stevaert. Vreemdelingenstemrecht tegen de wil van 80 % de Vlaamse bevolking!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom LIJKEN jullie allemaal zo op elkaar? Zeg toch eens iets nieuws, iets origineels! Verras me! Praat niet in fucking clichés!!
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bewijs dat.
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) zei de SPa voor de verkiezingen dat ze tegen het migrantenstemrecht waren of niet? 2) we leven in een vertegenwoordigende democratie, is de houding van de SPa dus conseuent of niet? 3) u zegt dat 80% tegen is, dit bleek uit een enquête van GVA, maar blijkbaar is die meer waard dan die van la libre belgique wanneer ze in het kraam van het VB past? de VLD is veel meer schuldig in dit dossier dan de Spa. Feit blijft wel dat de argumenten contra- veel sterker blijven dan de argumenten pro- |
|
![]() |
![]() |