![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ow willen we met filmpjes gooien :
moslimwreedheid is zo bekend dat het gewoon cliche is : http://youtube.com/watch?v=OQ7Y_gBhzpc http://youtube.com/watch?v=fXFYH5ckDKQ http://youtube.com/watch?v=Cjt1XLRAdog Moord alle moslims uit en hak hun vingers af ! - Koran 8:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Tja als je een Afrikaans of Arabisch land gaat bezoeken, dan weet je gewoon dat dat het risico is, vergelijk het met een safari park vol wilde beesten, er kan er altijd eens eentje (of meerdere) flippen, zoals in de Olmense zoo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe zit dat eigenlijk met dingen die voorkomen, zijn die wel cultuur als ze goed zijn ? wat doe je met de braspartijen in de studentencultuur ? vermits cultuur tegenwoordig zo'n open(haha)-container-woord is, denk ik mag daar alles in ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stenigen is een van de eerste dingen die "onz'liev'n'ereJesus" heeft afgeschaft hé (cfr hij die zonder zonde is werpe de eerste steen) mocht je nu nog Joods gezegd hebben ... maar ja dat zijn ook arabieren he (zoals onz'liev'n'ereJesus er ook een was) ![]() edit : oops otto ik had jou nog niet gelezen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 13 februari 2007 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nu geeft ge mij weeral de gelegenheid om met U de racistische scheldpartij verder te zetten, he. *knip* Ha ha ha ha ha ha ha ha! Geen scheldpartijen. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
De racisten mogen racisteren maar de geracisteerden mogen niet terug racisteren? Ik ken dat natuurlijk wel, he. Zo was dat in het college ook. Luister, ik kan natuurlijk ook beginnen met de Marokkanen de aandacht erop te vestigen dat dit allemaal niet door de beugel kan. Dan krijgt ge uiteraard een probleem met de "jungle negers" EN de Marokkanen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Luister, beste Arnold. Ofwel haalt ge die opmerking over de "jungle negers" weg, ofwel gaan die "jungle negers" uiteraard beginnen met U "weg te halen".
En wie gaat er zich amuseren met dat soort mensen, gelijk U, wereldwijd goed bij te vijzen? Dat weet ik niet, maar de Kaapverdiers zijn klaarblijkelijk al goed begonnen. Ha ha ha ha ha ha ha! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Luister eens goed, beste Arnold en jan hyoens. Gijlie zijt hier een krisis aan het uitlokken.
En verder, Uw Belgische Staat en haar geuniformeerden hebben toch geen legitimiteit meer. Ah ja, als ge de wetten van God overtreedt, dan gaat iedereen Uw wetten beginnen overtreden. Met andere woorden, iemand anders moet dat gaan oplossen. Er zal wel iemand zijn, die dat voor ons wilt gaan oplossen, nietwaar? Als er iemand ook vindt, dat dit ne keer goed moet worden opgelost, kom dan op mijn forum (moslims, kristenen, boeddhisten (=hindu's eigenlijk) en anderen) om een verschrikkelijke terugpesterij te bedenken: http://islamdebate.informe.com Ik ben daar "MollahAbdullah". Luister, kamaraad Arnold. Ik ben hier nu echt weg, want ik kan U en Uw forum "politics.be" gewoonweg niet meer uitstaan. En ik geef U en Jan Hoeyns een (1!) enkele waarschuwing, en natuurlijk geen twee. Ge hebt tot vanavond de tijd om de "jungle negers" wat met rust te laten en die opmerking dan toch ook maar weg te halen, of anders gaat ge natuurlijk vaststellen wat die verschrikkelijke terugpesterij gaat inhouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit fragment is echt wel grappig en tevens schrijnend... Dit is volgens mij in het overgrote deel van Europa en zeker in Vlaanderen echt onvoorstelbaar.
http://www.youtube.com/watch?v=1hy6O0IMLJ4
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kaapverdië is een voornamelijk katholiek en protestant land, sukkel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() pas op...:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent wel enorm off-topic aan het gaan. Laatst gewijzigd door tomcpp : 13 februari 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Als het daar regelmatig voorkomt, m.a.w., het een gewoonte is, maakt het toch deel uit van de cultuur?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() En gelijk dat 'm heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik bedoelde natuurlijk dat guderian van dit voorval gebruik zou gemaakt hebben om deze verwerpelijke uitspraak te gebruiken!
|
![]() |
![]() |