Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2007, 11:23   #21
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Volgens mij is Marc Dutroux geen moslim.

Ik vind de titel van deze thread bedenkelijk want het gaat hier toch over iets anders.

Maar deze reactie hierboven wordt blijkbaar geplaatst om te zeggen: als Dutroux meisjes mag uithongeren en verkrachten en vernietigen dan mogen anderen dat ook. Ziekelijker kan het niet.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 11:36   #22
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Volgens mij is Marc Dutroux geen moslim.
De arme sloeber is gewoon in het verkeerde land geboren...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 11:53   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leer nu eens deftig lezen wat er staat.
De zuster van 23 is getrouwd zonder het te weten en het meisje van 13 heeft in haar plaats de papieren getekend.

Verder is er nergens sprake dat de 13jarige getrouwd is.

Er is hier enkel indentiteitsroof gepleegd. Al de rest is nog in onderzoek en zijn nu dus zuivere gissingen.

De hoofdschuldige is hier zelfs niet te zoeken onder de rovers, maar onder de ambtenaren van Schaarbeek. Zij hebben de papieren uitgegeven en de identiteitsroof toegelaten, zelfs nadat de persoon zich verschillende malen heeft moeten aanbieden om papieren van verlies en huwelijk in orde te brengen.

De identiteitsroof had trouwens reeds moeten opvallen bij aanvraag van nieuwe papieren, want daar zijn foto's bij nodig en de oude foto's zijn ook op de dienst burgelijke stand.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 11:57   #24
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De zuster van 23 is getrouwd zonder het te weten en het meisje van 13 heeft in haar plaats de papieren getekend.

Er is hier enkel indentiteitsroof gepleegd. Al de rest is nog in onderzoek en zijn nu dus zuivere gissingen.

De hoofdschuldige is hier zelfs niet te zoeken onder de rovers, maar onder de ambtenaren van Schaarbeek. Zij hebben de papieren uitgegeven en de identiteitsroof toegelaten, zelfs nadat de persoon zich verschillende malen heeft moeten aanbieden om papieren van verlies en huwelijk in orde te brengen.

De identiteitsroof had trouwens reeds moeten opvallen bij aanvraag van nieuwe papieren, want daar zijn foto's bij nodig en de oude foto's zijn ook op de dienst burgelijke stand.

als u het nog niet wist. Deze post druist in tegen de forumpolicy. Als u niet bereid bent om van een mug een olifant te maken, dan hebt u hier in feite niks te zoeken.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 12:19   #25
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
als u het nog niet wist. Deze post druist in tegen de forumpolicy. Als u niet bereid bent om van een mug een olifant te maken, dan hebt u hier in feite niks te zoeken.
Mijn post druist helemaal niet in tegen de forumpolicy.

En wees gerust het gaat hier zelfs niet over een mug waar een olifant van word gemaakt, maar over een hele kudde olifanten die men aan het herleiden is tot een vlieg aan een vliegenvanger.

Hoeveel vrouwen zijn er niet reeds getrouwd zonder het te weten?

Hoeveel mannen en vrouwen wonen hier nu met officele papieren omdat identiteitsroof duidelijk heel gemakkelijk is hier?

Hoeveel mannen zijn er reeds getrouwd zonder het zelf te weten?

Een tiental jaar geleden kreeg ik zelf te horen dat ik nooit getrouwd was en dat mijn kinderen alleen staande waren, zij waren toen amper 4 en 5 jaar.

Volgens mij is dit slechts een eerste geval dat nu naar boven is gekomen van de vele honderdduizende die er zo wel zullen zijn.

Het word dus tijd dat men de burgerlijke standen van de gemeentes eens deftig gaat onderzoeken. Het zou mij niet verwonderen als men dan op een massa zaken van omkoping en andere witte-bord misdaden stoot.

mss wel voldoende om justitie een paar eeuwen bezig te houden.
Oud 20 februari 2007, 12:32   #26
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Voor zover ik weet is de hoofdschuldige nog steeds diegene die met volle besef de feiten pleegt maar tot daaraan toe. Wat ik niet snap is dat zij als 13-jarige met glans de interviews heeft doorstaan, zij moet heel pienter zijn... of is het in Schaarbeek zo gemakkelijk met een illegaal te trouwen?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 13:01   #27
araneus
Gouverneur

Standaard

Als er een serieus onderzoek naar een schijnhuwelijk zou zijn gebeurd was deze 13-jarige gegarandeerd door de mand gevallen. Feit dat er geen deftig onderzoek was doet vermoeden dat dit in Schaarbeek schering en inslag is.

Na het huwelijks is zo'n onderzoek nog niet afgelopen, er zijn huisbezoeken e.d. De wijkagent heeft dus ook niet opgemerkt dat er iets niet in orde was. Dit is allemaal zeer vreemd !
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 13:10   #28
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Voor zover ik weet is de hoofdschuldige nog steeds diegene die met volle besef de feiten pleegt maar tot daaraan toe. Wat ik niet snap is dat zij als 13-jarige met glans de interviews heeft doorstaan, zij moet heel pienter zijn... of is het in Schaarbeek zo gemakkelijk met een illegaal te trouwen?
Veel jongeren zijn veel rijper en slimmer op die punten dan de oude generatie en met enige voorbereiding is het zelfs zeer gemakkelijk om door een dergelijk onderzoek te glippen. Als er ooit een onderzoek is geweest.
En daar komt bij dat het meisje de man mss reeds haar hele leven kent en een bakvisliefde voor hem had.

Dus zelfs het systeem van deze onderzoeken is waardeloos.
Oud 20 februari 2007, 13:14   #29
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Na het huwelijks is zo'n onderzoek nog niet afgelopen, er zijn huisbezoeken e.d. De wijkagent heeft dus ook niet opgemerkt dat er iets niet in orde was. Dit is allemaal zeer vreemd !
Als de man bij de ouders is gaan inwonen, is zo'n onderzoek dus weer waardeloos.

En zelfs als hij daar niet inwoon, zijn echtgenote was in het buitenland en daar waren dan weer wettelijke bewijzen van. Dus controle was zinloos na het huwelijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be