![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duitse vallen goed mee! Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 18 februari 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dan toch liever oost-europese, die hebben ook schoonheid en sierlijkheid, maar een pak minder streken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad, Oost-Europees hoeft ook niet echt slecht te zijn, enkele voorbeelden : Mia Kirshner (Bulgaars) ![]() Mila Kunis, Oekraïens.... ook al hebben haar twee ogen niet dezelfde kleur. ![]() ![]() Zo kan ik doorgaan, maar dan wijken wel af van het gespreksonderwerp (dit zijn gezichten...) Ook zijn dit niet echt gewone mensen. ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vind die Renate van beauty en the nerd trouwens wel een lekker ding! ![]() Laatst gewijzigd door Public energy : 18 februari 2007 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dat Sylvia niet te mager is, maar te vaak geschminkt in Vuurzee. Jammer. Citaat:
![]() Hantuchova (Slovaaks) ![]() Branka Katic (al wat ouder nu ) : ![]() Dit zijn echter vnl de gezichten hier die benadrukt worden... en zoals reeds gezegd, erg representatief is dit niet. ![]() Toen ik in Zweden was, was niet iedereen enorm, en ook niet blond. Maar sommige wel. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 18 februari 2007 om 16:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Die drie staan mij dus verre van aan, dit komt wss door het lompe nederlandse televisie stereoype dat zo'n soort meisjes bij mij doen oproepen!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat wel typisch Nederlands is, is dat geen enkele vrouw onder de 35 erin slaagt haar kleren aan te houden in die serie, die drie inclusief . ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() ![]() nederlandse vrouwen nederlandse vrouwen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |