![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij heeft ze voor de volgende verkiezingen terug moeten opzoeken en herschrijven, hij was ze zelf vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik ben zo'n hardwerkende Vlaming en ben tevreden met wat ik heb. Ik hoef niet meer en meer te willen en ga daarom ook niet aan een klaagzang beginnen over vreemdelingen de meteen op de dop vliegen. Ik gun iedereen zijn goed leven, wat, van waar of wie dan ook. Vreemdeling of niet, doppers moeten geactiveerd worden, dat zeg ik niet uit financiële redenen, maar gewoon principieel. Ik maak daarbij geen enkel onderscheid tussen Vlaming of niet en ben ook niet van plan om dat te gaan doen. Ik ben trouwens fier dat ik als Vlaming naar traditie een openminded persoon ben die zich niet door zelfprotectie of opjutterij laat vangen en blift klaarstaan voor mijn medemens. Ik blijf die vlaamse traditie hoog in het vaandel dragen. Daarnaast blijf ik met mijn voeten op de Vlaamse grond staan en geloof ik niet snel in cospiracy theorieën of doemdenkerijen. Deze Vlaamse nuchterheid zal ik dan ook niet verloochenen. Laatst gewijzigd door Mac Don : 23 februari 2007 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg jij mij eens iets anders uit;we hebben nog zeer veel werklozen;dat zijn degene die aan het werk moeten geraken om de gaten op te vullen. Vreemdeligen zijn alleen nog nodig als het echt nodig is en dan heb ik het over die knelpunt beroepen,is begrijpelijk dat je daar een oplossing voor moet vinden maar het is helemaal niet nodig om hier zomaar doodleuk zeer veel vreemdelingen toelaten om zogezegd de vegrijzing tegen te gaan. En tegen mij zin dat ik het zeg maar langer gaan werken zal moeten. ![]() Man,je weet echt niet wat je zegt;ik ga niet met cijfers gaan beginnen goochelen maar je zou nog heel raar opkijken dat moest men eens al die werklozen aanpakken hoeveel geld men jaarlijks zou besparen en jij doet er nog eens een schepje bovenop door te zeggen dat het geen kwaad kan dat er hier nog wat meer vreemdelingen naar hier komen en hier zonder dat ze ne poot hebben uitgestoken zomaar dop/ocmw geld krijgen?lol. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werklozen aan het werk zetten, zelfs in de appelpluk. De toestand nu is: We betalen onze eigen mensen om NIETS te doen. We betalen vreemdelingen om HET WERK te doen. Punt 2: Er is nog steeds voldoende instroom om het werk te doen, op volgende voorwaarden: Iedereen aan het werk. Iedereen iets langer werken. Nieuwe technologieën aanwenden om het werk te vergemakkelijken. Punt 3: Een hardwerkende belg, daar kan ik inkomen maar een tevreden Vlaming ondanks de miljardenstroom aan transfers richting Wallonië? Laat me niet lachen maar laat gerust het woordje Vlaming vallen. Het is dank zij deze miljardentransfers dat wij binnenkort mss problemen krijgen om onze pensioenen te betalen. Dank zij dit blok aan ons been kunnen wijn niet sparen! Punt 4: Dat je blijft klaar staan voor de medemens, dat siert je, ik denk trouwens dat de meeste Vlamingen zo denken. Maar dit wil niet zeggen dat wij het OCMW van de wereld moeten zijn. Investeer liever in tewerkstelling in het thuisland, zodat de vreemdelingen niet naar hier moeten komen. Vlaanderen is nu reeds dichtbevolkt, er zijn nu al geen bouwplaatsen meer voor onze kinderen. Punt 5: Je geloofd niet in doemdenkerijen en dergelijke, dat is natuurlijk je goed recht, alleen, het is momenteel meer dan geloven, doe je ogen open, zet je roze bril af en kijk naar de realiteit.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij betalen dus vooral allochtonen om NIETS te doen. Een familielid was controleur bij de RVA. Wat die allemaal meemaakte. Moslimvrouwen die gesluierd kwamen stempelen voor iemand ander. Een afrikaan uit brussel die in vlaamse gemeente kwam stempelen voor zijn vader etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen lui lekker levendje en moet hard werken voor een peuleschil want je bent schandalig veel geld kwijt aan de staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ook als zelfstandig voel ik me een citroen . Provinciebelastign waarbij je zelfs moet betalen voor grond die helemaal niet voor bedrijfsdoelenden gebruikt worden. gemeentebelasting. SZ ... zonder dat je gelijke sociale rechten hebt. Vooruitbetalen BTW. Vooruitbetalen inkomensbelasting etc... etc Laatst gewijzigd door ilfalco : 24 februari 2007 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |