![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf abssoluut geen fan van de geheimdoenerij van loge (en kerk), maar ik moet toch denken aan zo'n verhaaltje dat ik ooit eens ergens heb gelezen. Ergens in de 18de eeuw zou een bisschop in Frankrijk (geloof ik) allerhande beschuldigingen hebben geuit tegenover de vrijmetselaars gaande van sodomie tot duivelspraktijken en complotteren. Daarop stelden de loges hun deuren open voor een grootschalig onderzoek. Na afloop bleek de bisschop geen enkel bewijs gevonden te hebben, maar d�*t beschouwde hij net zelf als een bewijs: "het bewijst namelijk hoe geraffineerd de vrijmetselaars zijn in het verbergen van hun verderfelijke geheimen".
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we een kat een kat noemen hé, De enige reden waarom mensen bij de loge zitten is dezelfde als de kaloten voeger naar de kerk gingen, namelijk relaties op bouwen, en gebruik maken van die relaties voor privé doeleinden! Vb het worden van procureur, rechter, directeur van een rijksschool, lobbywerk voor bedrijven of gewoon om in de politiek carrière te maken Trouwens in gerechtelijke kringen zult ge niet snel promotie krijgen als ge niet in die serviceclub zit het is zelfs uitgesloten! Het is inderdaad “ons kent ons” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond het eten in de Anderlecht loge beter. Noblesse oblige zekers.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Mss heeft Bush en consorten daar zijn mosterd gehaald... bij de katholieken... zou het..? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anderlecht tegen Beveren 4-2 maar al vele jaren geleden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad wel zo dat er een verschil is tussen de vrijmetslarij vroeger en de loge nu. Desalniettemin, ik ga nog steeds uit van het idee 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het je niet lukt heb je geen verdere bewijzen meer nodig dat het een 'ons kent ons clubje' is dat om één of andere 'duistere' reden geen pottekijkers toelaat, zeker?
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt het dat Sigfried Bracke ook lid is van de loge?
![]() |
#34 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Wie is er nu de fundamentalist ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg jij mij anders maar eens uit hoe het kan dat Rome nog altijd zoveel macht heeft dat zelfs zijn flagrante discriminaties op grond van geslacht zelfs in de 21ste eeuw nog geduld worden. Macht, d�*�*r gaat het over. Zowel bij Opus Dei als de vrijmetselaarsloge. Macht die niet in het minste op politiek vlak gebruikt én misbruikt wordt. Of waarom denk jij dat er uitgerekend zoveel mensen lid zijn van dit soort 'clubs' die het voor het zeggen hebben in de politiek?
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godsdienst is ook macht.
En macht ontmoet nu eenmaal macht. Altijd en overal.
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |