![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Shaggy! wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Ik zeg ook altijd dat die westerse verrotte TV uit moet. > > Ja, iedere vorm van ongecensureerde nieuwsgaring is uit den boze! Staats TV > is waar we naar toe moeten... > > Shaggy! > > Blijf maar bij je propaganda. JayJBee "Stay tuned!" |
![]() |
#22 |
|
![]() Shaggy! wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Shaggy! wrote: > >> "1945 tot 1964 = 19 jaar opbouw door Nederlanders met Marchall hulp. >> 1964 tot 2007 = 43 jaar opbouw door Nederlanders met hulp van de >> geallieerden (Turken, Marokanen, Italianen, Spanjaarden, KAAPVERDIANEN >> etc. etc.)" > > Als jij onder hulp verstaat uitbuiting. moord, diefstal en misbruik van > sociale voorzieningen, dan kan ik me hier helemaal in vinden... > > > Shaggy! > > Uitbuiten is als je mensen hier heen haalt en ze de waan voorhoud dat ze binnen 5 jaar terug gaan. Zo is er minder animo om de taal te leren en zijn ze vogelvrij voor het bedrijfsleven en de rest van de bureaucratie. Nu 'we' na 40 jaar obstructie dan eindelijk ongejeneerd voor alles wat fout is uit kunnen worden gemaakt is dan ook voor onze verantwoordelijkheid. JayJBee "Wanneer ga jij eens wat doen in die strekking... verantwoordelijkheid" |