![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben er dus mee akkoord dat een bedrijf dat tweemaal eenzelfde inbreuk pleegt, gestraft wordt, en dat die straf eventueel, als het gaat om voldoende ernstige dingen (niet tweemaal verkeerd parkeren door één van de vrachtwagens van de firma) kan zijn dat de rechter zegt het bedrijf te sluiten.
Ik zou namelijk voor zulke werkgever niet eens willen werken. Het bedrijf, mèt personeel, zou kunnen overgenomen worden. Dat geldt natuurlijk ook voor politieke partijen (en dan heeft de PS het inderdaad zitten, maar ja, dan worden ze overgenomen --- maar dat is ook weer geen probleem). Dat moet helemaal niet betekenen dat hier geen buitenlandse bedrijven meer zouden komen, of dat Vlamingen geen bedrijf meer zouden durven oprichten. Integendeel. Als je in Vlaanderen een bedrijf runt, ga je eindelijk wat zekerheid krijgen dat je konkurrent via kriminele dingen, je geen oneerlijke konkurrentie aandoet. Wie dat niet inziet, die wil de werkelijkheid niet erkennen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|