![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On 17 Feb 2007 08:16:40 -0800, "Palmakh" <[email protected]> wrote:
>On Feb 17, 4:22 pm, "Esizkur" <[email protected]> wrote: >> "Palmakh" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... >> On Feb 17, 11:38 am, Hans <[email protected]> wrote: >> >> > On Sat, 17 Feb 2007 05:21:22 +0100, "Saar" <[email protected]> >> > wrote: >> >> > >Wilders............een ramp in de Nederlandse politiek. Maar misschien is >> > >er >> > >hoop.......World Peace only needs ONE sharpshooter! >> >> > Ah, iedereen die het niet met je eens is moet dus dood. >> > Volwassen houding... >> > En je denkt dat de dood van Wilders wereldvrede met zich mee zou >> > brengen? >> > Ik denk het niet. >> > Moet ik nou ook dood? >> >> Ja. >> >> Am Israël chaï >> >> =============================================== >> >> En waarom dan wel? Heeft hij jou dan soms ook een doodswens gestuurd? > >Ja. >En ook oproepen geplaatst om mij te lynchen. Dream on |
![]() |
#22 |
|
![]() On Feb 17, 7:49 pm, Hans <[email protected]> wrote:
> On 17 Feb 2007 08:16:40 -0800, "Palmakh" <[email protected]> wrote: > > > > >On Feb 17, 4:22 pm, "Esizkur" <[email protected]> wrote: > >> "Palmakh" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > >> On Feb 17, 11:38 am, Hans <[email protected]> wrote: > > >> > On Sat, 17 Feb 2007 05:21:22 +0100, "Saar" <[email protected]> > >> > wrote: > > >> > >Wilders............een ramp in de Nederlandse politiek. Maar misschien is > >> > >er > >> > >hoop.......World Peace only needs ONE sharpshooter! > > >> > Ah, iedereen die het niet met je eens is moet dus dood. > >> > Volwassen houding... > >> > En je denkt dat de dood van Wilders wereldvrede met zich mee zou > >> > brengen? > >> > Ik denk het niet. > >> > Moet ik nou ook dood? > > >> Ja. > > >> Am Israël chaï > > >> =============================================== > > >> En waarom dan wel? Heeft hij jou dan soms ook een doodswens gestuurd? > > >Ja. > >En ook oproepen geplaatst om mij te lynchen. > > Dream on Val dood ! o-) Am Israël chaï |
![]() |
#23 |
|
![]() "Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... On Feb 17, 7:49 pm, Hans <[email protected]> wrote: > On 17 Feb 2007 08:16:40 -0800, "Palmakh" <[email protected]> wrote: > > > > >On Feb 17, 4:22 pm, "Esizkur" <[email protected]> wrote: > >> "Palmakh" <[email protected]> schreef in > >> berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > >> On Feb 17, 11:38 am, Hans <[email protected]> wrote: > > >> > On Sat, 17 Feb 2007 05:21:22 +0100, "Saar" <[email protected]> > >> > wrote: > > >> > >Wilders............een ramp in de Nederlandse politiek. Maar > >> > >misschien is > >> > >er > >> > >hoop.......World Peace only needs ONE sharpshooter! > > >> > Ah, iedereen die het niet met je eens is moet dus dood. > >> > Volwassen houding... > >> > En je denkt dat de dood van Wilders wereldvrede met zich mee zou > >> > brengen? > >> > Ik denk het niet. > >> > Moet ik nou ook dood? > > >> Ja. > > >> Am Israël chaï > > >> =============================================== > > >> En waarom dan wel? Heeft hij jou dan soms ook een doodswens gestuurd? > > >Ja. > >En ook oproepen geplaatst om mij te lynchen. > > Dream on Val dood ! o-) Am Israël chaï +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Net even naar je 'smiley' gekeken, maar ben je niet in de war met lijkenneuker Michael Laudahn. Van die zijn deze uitspraken goed bekend en zouden ze beter bij passen. |
![]() |
#24 |
|
![]() On Sat, 17 Feb 2007 05:21:22 +0100, "Saar" <[email protected]>
wrote: > >Asscher wenst Wilders enkeltje Antarctica toe. En gelijk heeft 'ie! > >AMSTERDAM - De Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (PvdA) vindt dat Geert >Wilders zijn excuses moet aanbieden aan toekomstig staatssecretaris Ahmed >Aboutaleb. "Wat mij betreft is de keuze simpel: accepteer de regels van dit >land en respecteer dus politici met een etnische achtergrond, of pak je >koffers en accepteer een enkele nationaliteit Antarctica." > >Dat schreef hij vrijdag op zijn weblog, in reactie op de PVV-motie van >donderdag, waarin de partij pleit voor een verbod op een dubbele >nationaliteit voor bewindslieden. Om deze reden zou Ahmed Aboutaleb, die >naast Nederlander ook Marokkaan is, niet beëdigd mogen worden. > > > >"Het is een tsunami van onbeschoftheid", schrijft Asscher. "Wilders toont >een weerzinwekkend gebrek aan loyaliteit aan de Nederlandse grondwet en de >Nederlandse wetten. Hij toont geen enkel respect voor iemand die met hart en >ziel en volledige toewijding de Nederlandse publieke zaak dient. Hoe vaak >moet Ahmed Aboutaleb zijn paspoort nog laten zien om te bewijzen dat hij een >Nederlander is?" > >Wilders............een ramp in de Nederlandse politiek. Maar misschien is er >hoop.......World Peace only needs ONE sharpshooter! > >Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de Marokaanse >nationaliteit. > >Bron: >http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...toe.html?p=9,1 > Godsamme......... is Saar eindelijk gestopt met het afzeiken van Rita Verdonk, neemt ze Wilders weer te grazen... Droom rustig verder linkse rakker...... het lachen zal je *vergaan*... ME |
![]() |
#25 |
|
![]() Orac wrote:
> "Ab" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >> >>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>> Marokaanse nationaliteit. >> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. > > Nou en? HIJ kan er afstand van doen, wat heeft Nederland te maken met de > achterlijke wetten van een achterlijk land? > Heeft Nederland nu ook al een dubbele identiteit? JayJBee "Nee. Dat hadden ze allang nsb.nl. Bovendien spreekt men sinsdien een 2e gelegenheidstaal: Wir haben es nicht gewust" > >> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >> op fazantenjacht zou gaan. >> >> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >> >> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. > > Whoehahahahaahaaaaaaaaaaa!!! Haal je kop uit je reet, mafketel. Iedereen mag > roepen wat hij vindt van een boek waarin staat dat andersdenkenden óf in de > hel komen óf gestenigd mogen worden. Respect voor gristenen en moslims? > Nooit en te nimmer. Je bent al helemaal onder de relifascistische invloed. > Nog even en je wordt opgepakt omdat je een hoopje doet op de koran, maar > niet als je dat doet op een boek van Reve. Stukje bij beetje. > > |
![]() |
#26 |
|
![]() Willem-Jan Markerink wrote:
> "Ab" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: > >> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >> >>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>> Marokaanse nationaliteit. >> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >> op fazantenjacht zou gaan. >> >> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >> >> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >> >> > > Toch wordt het verscheuren van Mein Kampf alom als prijzenswaardig beschouwd. > > En het ging ook slechts om de helft van dat boek trouwens. > Bij deze vergelijking krijg zelfs ik moordnijgingen. JayJBee "Ik moet weg hier voor ik een van jullie wordt" |
![]() |
#27 |
|
![]() JayJBee wrote:
> Orac wrote: >> "Ab" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>> >>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>> Marokaanse nationaliteit. >>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >> >> Nou en? HIJ kan er afstand van doen, wat heeft Nederland te maken met >> de achterlijke wetten van een achterlijk land? >> > > Heeft Nederland nu ook al een dubbele identiteit? > > > JayJBee > "Nee. Dat hadden ze allang nsb.nl. Bovendien spreekt men sinsdien een 2e > gelegenheidstaal: Wir haben es nicht gewust" > >> >>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>> op fazantenjacht zou gaan. >>> >>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>> >>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >> >> Whoehahahahaahaaaaaaaaaaa!!! Haal je kop uit je reet, mafketel. >> Iedereen mag roepen wat hij vindt van een boek waarin staat dat >> andersdenkenden óf in de hel komen óf gestenigd mogen worden. Respect >> voor gristenen en moslims? Nooit en te nimmer. Je bent al helemaal >> onder de relifascistische invloed. Nog even en je wordt opgepakt omdat >> je een hoopje doet op de koran, maar niet als je dat doet op een boek >> van Reve. Reve schijt zijn eigen pagina's wel vol. JayJBee "Heb jij je boekenlijst wel gelezen?" Stukje bij beetje. >> |
![]() |
#28 |
|
![]() Ab wrote:
> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht > >> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >> Marokaanse nationaliteit. > > Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. > Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. > Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het > Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou > gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren > op fazantenjacht zou gaan. Verklaar je nader want ik krijg het idee dat je moslims een oerhaat jegens westerlingen toeschrijft, door bovenstaande voorbeelden te vergelijken met een moslim(a) met nl paspoort. > > Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. > > Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. > Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. > > JayJBee "Een beetje rationeel nadenken zit er niet in bij jou?" |
![]() |
#29 |
|
![]() Warrior wrote:
> "Ab" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >> >>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>> Marokaanse nationaliteit. >> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >> op fazantenjacht zou gaan. >> >> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >> >> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. > > Tot hoe ver gaat dat door met die dubbele nationaliteit? Tot hoeveel > generaties? > Ik kan me voorstellen dat mensen die daar geboren zijn en naar het > buitenland zijn verhuisd, hun nationaliteit behouden, maar hun kinderen enz > enz? > Nog ff dan kan Marokko een deel van Nederland opeisen...;o)) > Zoiets als Albanië met Kosovo Zul je toch 1200 jaar moeten wachten tot het zover komt Wat jou lijkt is onzin. JayJBee "Jou lijk daarentegen, kan dienen tot het omhoogduwen van paardebloemen zolang die moslim invasie uitblijft" > > > |
![]() |
#30 |
|
![]() On Feb 17, 10:26 pm, "Esizkur" <[email protected]> wrote:
> "Palmakh" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > On Feb 17, 7:49 pm, Hans <[email protected]> wrote: > > > > > On 17 Feb 2007 08:16:40 -0800, "Palmakh" <[email protected]> wrote: > > > >On Feb 17, 4:22 pm, "Esizkur" <[email protected]> wrote: > > >> "Palmakh" <[email protected]> schreef in > > >> berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > > >> On Feb 17, 11:38 am, Hans <[email protected]> wrote: > > > >> > On Sat, 17 Feb 2007 05:21:22 +0100, "Saar" <[email protected]> > > >> > wrote: > > > >> > >Wilders............een ramp in de Nederlandse politiek. Maar > > >> > >misschien is > > >> > >er > > >> > >hoop.......World Peace only needs ONE sharpshooter! > > > >> > Ah, iedereen die het niet met je eens is moet dus dood. > > >> > Volwassen houding... > > >> > En je denkt dat de dood van Wilders wereldvrede met zich mee zou > > >> > brengen? > > >> > Ik denk het niet. > > >> > Moet ik nou ook dood? > > > >> Ja. > > > >> Am Israël chaï > > > >> =============================================== > > > >> En waarom dan wel? Heeft hij jou dan soms ook een doodswens gestuurd? > > > >Ja. > > >En ook oproepen geplaatst om mij te lynchen. > > > Dream on > > Val dood ! o-) > > Am Israël chaï > > +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ > > Net even naar je 'smiley' gekeken, maar ben je niet in de war met > lijkenneuker Michael Laudahn. Van die zijn deze uitspraken goed bekend en > zouden ze beter bij passen. Nee. Hans "invalid" heeft zich zelf sculdig gemaakt aan het mishandelen van mijn familieleden. Laudahn ken ik als de traditionele nazi. Hansi is een "gewone" fascist. Am Israël chaï |
![]() |
#31 |
|
![]() On Feb 18, 6:08 am, JayJBee <[email protected]> wrote:
> Willem-Jan Markerink wrote: > > "Ab" <[email protected]> wrote innews:[email protected]: > > >> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht > > >>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de > >>> Marokaanse nationaliteit. > >> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. > >> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. > >> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het > >> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou > >> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren > >> op fazantenjacht zou gaan. > > >> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. > > >> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. > >> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. > > > Toch wordt het verscheuren van Mein Kampf alom als prijzenswaardig beschouwd. > > > En het ging ook slechts om de helft van dat boek trouwens. > > Bij deze vergelijking krijg zelfs ik moordnijgingen. Ach, Mein Kampf ligt bij Mafkezink op de nachtkast. Am Israël chaï > > JayJBee > "Ik moet weg hier voor ik een van jullie wordt" |
![]() |
#32 |
|
![]() On Feb 17, 5:21 am, "Saar" <[email protected]> wrote:
> Asscher wenst Wilders enkeltje Antarctica toe. En gelijk heeft 'ie! > > AMSTERDAM - De Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (PvdA) vindt dat Geert > Wilders zijn excuses moet aanbieden aan toekomstig staatssecretaris Ahmed > Aboutaleb. "Wat mij betreft is de keuze simpel: accepteer de regels van dit > land en respecteer dus politici met een etnische achtergrond, of pak je > koffers en accepteer een enkele nationaliteit Antarctica." > > Dat schreef hij vrijdag op zijn weblog, in reactie op de PVV-motie van > donderdag, waarin de partij pleit voor een verbod op een dubbele > nationaliteit voor bewindslieden. Om deze reden zou Ahmed Aboutaleb, die > naast Nederlander ook Marokkaan is, niet beëdigd mogen worden. > > "Het is een tsunami van onbeschoftheid", schrijft Asscher. "Wilders toont > een weerzinwekkend gebrek aan loyaliteit aan de Nederlandse grondwet en de > Nederlandse wetten. Hij toont geen enkel respect voor iemand die met harten > ziel en volledige toewijding de Nederlandse publieke zaak dient. Hoe vaak > moet Ahmed Aboutaleb zijn paspoort nog laten zien om te bewijzen dat hij een > Nederlander is?" > > Wilders............een ramp in de Nederlandse politiek. Maar misschien iser > hoop.......World Peace only needs ONE sharpshooter! > > Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de Marokaanse > nationaliteit. > > Bron:http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...st_Wilders_enk... IIk ben trots op mijn dubbele nationaliteit Belgisch - IsraÉlisch en laat niemand daaraan komen. Vind ik so wie so beter dan een dubbele nationalitieit Limburger - Antarctisch ! Am Israël chaï |
![]() |
#33 |
|
![]() On 17 Feb 2007 23:35:38 -0800, "Palmakh" <[email protected]> wrote:
>Nee. Hans "invalid" heeft zich zelf sculdig gemaakt aan het >mishandelen van >mijn familieleden. >Laudahn ken ik als de traditionele nazi. Hansi is een "gewone" >fascist. Volgens mij ben je nu echt het laatste stukje van de weg ook nog kwijt. |
![]() |
#34 |
|
![]() On 18 feb, 06:17, JayJBee <[email protected]> wrote:
> Ab wrote: > > "Saar" <[email protected]> schreef in bericht > > >> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de > >> Marokaanse nationaliteit. > > > Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. > > Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. > > Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het > > Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou > > gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren > > op fazantenjacht zou gaan. > > Verklaar je nader want ik krijg het idee dat je moslims een oerhaat > jegens westerlingen toeschrijft, door bovenstaande voorbeelden te > vergelijken met een moslim(a) met nl paspoort. > > > > > Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. > > > Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. > > Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. > > JayJBee > "Een beetje rationeel nadenken zit er niet in bij jou?" Leviticus wel eens gelezen? Daarin is zowat iedereen en alles onrein. Dat mogen ze wat mij betreft wel uit de Bijbel scheuren. Maar Prediker moet uiteraard behouden blijven. |
![]() |
#35 |
|
![]() JayJBee <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Willem-Jan Markerink wrote: >> "Ab" <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>> >>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>> Marokaanse nationaliteit. >>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>> op fazantenjacht zou gaan. >>> >>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>> >>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>> >>> >> >> Toch wordt het verscheuren van Mein Kampf alom als prijzenswaardig >> beschouwd. >> >> En het ging ook slechts om de helft van dat boek trouwens. >> > > Bij deze vergelijking krijg zelfs ik moordnijgingen. > > > JayJBee > "Ik moet weg hier voor ik een van jullie wordt" > Kijk, dat zijn de ziekste lieden, die het onheus bejegenen van boekies laten resulteren in physiek geweld jegens personen. Je bent geen draad beter dan Hitler met Mein Kampf. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#36 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Warrior wrote: >> "Ab" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>> >>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>> Marokaanse nationaliteit. >>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>> op fazantenjacht zou gaan. >>> >>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>> >>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >> >> Tot hoe ver gaat dat door met die dubbele nationaliteit? Tot hoeveel >> generaties? >> Ik kan me voorstellen dat mensen die daar geboren zijn en naar het >> buitenland zijn verhuisd, hun nationaliteit behouden, maar hun kinderen >> enz enz? >> Nog ff dan kan Marokko een deel van Nederland opeisen...;o)) >> Zoiets als Albanië met Kosovo > > Zul je toch 1200 jaar moeten wachten tot het zover komt > > Wat jou lijkt is onzin. Klopt...maar na verloop van tijd, weet je het maar nooit..:o) > > JayJBee > "Jou lijk daarentegen, kan dienen tot het omhoogduwen van paardebloemen > zolang die moslim invasie uitblijft" Ach, er zijn mensen die tijdens hun leven nog minder doen...:o) |
![]() |
#37 |
|
![]() Reinout van Montelbaan wrote:
> On 18 feb, 06:17, JayJBee <[email protected]> wrote: >> Ab wrote: >>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>> Marokaanse nationaliteit. >>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>> op fazantenjacht zou gaan. >> Verklaar je nader want ik krijg het idee dat je moslims een oerhaat >> jegens westerlingen toeschrijft, door bovenstaande voorbeelden te >> vergelijken met een moslim(a) met nl paspoort. >> >> >> >>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >> JayJBee >> "Een beetje rationeel nadenken zit er niet in bij jou?" > > Leviticus wel eens gelezen? Daarin is zowat iedereen en alles onrein. > Dat mogen ze wat mij betreft wel uit de Bijbel scheuren. Maar Prediker > moet uiteraard behouden blijven. > Ik zal je een geheimpje verklappen... Alle vier de boeken gaan voornamelijk over hoe het mis ging en dus niet om hoe het moet. Koran, Bijbel, Tora en BagawatGitan Wonderbaarlijk maar waar wat de bijbel betreft (die anderen vertellen hetzelfde maar met deze heb ik geschiedenis): Er staat meer op de eerste pagina in 1 taal dan in de rest van het boek in alle talen. JayJBee "Hier gaat t al mis: Genesis 1:26" |
![]() |
#38 |
|
![]() Warrior wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Warrior wrote: >>> "Ab" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>> >>>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>>> Marokaanse nationaliteit. >>>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>>> op fazantenjacht zou gaan. >>>> >>>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>>> >>>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>> Tot hoe ver gaat dat door met die dubbele nationaliteit? Tot hoeveel >>> generaties? >>> Ik kan me voorstellen dat mensen die daar geboren zijn en naar het >>> buitenland zijn verhuisd, hun nationaliteit behouden, maar hun kinderen >>> enz enz? >>> Nog ff dan kan Marokko een deel van Nederland opeisen...;o)) >>> Zoiets als Albanië met Kosovo >> Zul je toch 1200 jaar moeten wachten tot het zover komt >> >> Wat jou lijkt is onzin. > > Klopt...maar na verloop van tijd, weet je het maar nooit..:o) > >> JayJBee >> "Jou lijk daarentegen, kan dienen tot het omhoogduwen van paardebloemen >> zolang die moslim invasie uitblijft" > > Ach, er zijn mensen die tijdens hun leven nog minder doen...:o) > > Ik weet niet of ik paardebloemen wil duwen. JayJBee "Een koraalrif lijkt me wel wat" |
![]() |
#39 |
|
![]() Palmakh wrote:
> On Feb 18, 6:08 am, JayJBee <[email protected]> wrote: >> Willem-Jan Markerink wrote: >>> "Ab" <[email protected]> wrote innews:[email protected]: >>>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>>> Marokaanse nationaliteit. >>>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>>> op fazantenjacht zou gaan. >>>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>> Toch wordt het verscheuren van Mein Kampf alom als prijzenswaardig beschouwd. >>> En het ging ook slechts om de helft van dat boek trouwens. >> Bij deze vergelijking krijg zelfs ik moordnijgingen. > > Ach, Mein Kampf ligt bij Mafkezink op de nachtkast. > > > > Am Israël chaï >> JayJBee >> "Ik moet weg hier voor ik een van jullie wordt" > > Heb je z'n ractie gezien op deze post van mij? JayJBee "On-ge-lo-fe-lijk! Ik laat m staan. Kijken of hij het na deze snapt en hem schaamtevol canceled" |
![]() |
#40 |
|
![]() JayJBee <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Palmakh wrote: >> On Feb 18, 6:08 am, JayJBee <[email protected]> wrote: >>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>> "Ab" <[email protected]> wrote >>>> innews:[email protected]: >>>>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>>>> Marokaanse nationaliteit. >>>>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>>>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>>>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>>>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>>>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>>>> op fazantenjacht zou gaan. >>>>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>>>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>>>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>>> Toch wordt het verscheuren van Mein Kampf alom als prijzenswaardig >>>> beschouwd. En het ging ook slechts om de helft van dat boek trouwens. >>> Bij deze vergelijking krijg zelfs ik moordnijgingen. >> >> Ach, Mein Kampf ligt bij Mafkezink op de nachtkast. >> >> >> >> Am Israël chaï >>> JayJBee >>> "Ik moet weg hier voor ik een van jullie wordt" >> >> > > Heb je z'n ractie gezien op deze post van mij? > > > JayJBee > "On-ge-lo-fe-lijk! Ik laat m staan. Kijken of hij het na deze snapt en > hem schaamtevol canceled" > Nou, je hebt je maatje wel gevonden, veel geluk ermee.... ![]() -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |