Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2007, 23:54   #21
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Gerolf Annemans heeft aangekondigd dat op het verkiezingscongres
"normen en waarden" zullen besproken worden.

Als voorbeeld gaf hij aan dat ABORTUS, ETHANASIE en de GEMAKKELIJKHEIDSGRAAD OM UIT DE ECHT TE SCHEIDEN
van de besprekingspunten zullen zijn.
Een extra reden waarom ik nooit voor het VB zou stemmen ... die extreem conservatief moralistisch standpunten altijd

Nu bon, volgens mij weet geen kat van de VB kiezers dat het VB daarvoor staat ... dus hopelijk maken ze er veeeeeeel reclame voor
Oud 18 februari 2007, 09:05   #22
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Guapo Bekijk bericht
BANGE , BLANKE MAN !!

Dat u het nog steeds niet begrepen heeft merk ik aan uw reacties. Het heeft helemaal niets te maken met bang zijn.

Vlaanderen is inderdaad overvol, bekijk de files, bekijk de prijzen van bouwgronden bekijk....

En als enige oplossing schuift de regering immigratie naar voor.
Wel voor de vergrijzing van onze bevolking zijn er heus nog andere mogelijkeden hoor.

1. Los de werkloosheid op door enkele strengen van de hangmat door te snijden. Het kan toch niet dat we honderduizenden werklozen hebben en dat we voor ons werk te doen Polen en dergelijke moeten binnenhalen. Daardoor betalen we ons werk tweemaal, eenmaal voor onze eigen bevolking (werkloosheid) en de tweede maal aan vreemde arbeiders (polen en dergelijke), die daarbij het geld doorsturennaar het thuisland.
2. Het wordt hoog tijd dat we, zeker bij onze politici, iets doen aan de cummuls.
3. Pensioene betaalbaar houden, als je weet dat 20% van de gepensioneerden gaan lopen met 80% van het pensioengeld, dan weet je dat deze verhouding totaal scheef zit. Voor het geld van de pensioenen is de verhouding 80% van werknemers zorgen voor 80% van de pensioenen maar krijgen uituindelijk maar 20% van de pot.

Laatst gewijzigd door guido 007 : 18 februari 2007 om 09:06.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 16:20   #23
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dogbert Bekijk bericht
Een extra reden waarom ik nooit voor het VB zou stemmen ... die extreem conservatief moralistisch standpunten altijd

Nu bon, volgens mij weet geen kat van de VB kiezers dat het VB daarvoor staat ... dus hopelijk maken ze er veeeeeeel reclame voor
Tuurlijk wel. Maar voor de meeste zoals ik is het niet doorslaggevend.
Euthanasie en abortus moet kunnen maar Vlaamse onafhankelijkheid en het migrantenprobleem is prioritair.
Eens Vlaanderen onafhankelijk is wat het hoofddoel en einddoel is, kan men nog altijd op een andere partij stemmen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 16:55   #24
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Gerolf Annemans heeft aangekondigd dat op het verkiezingscongres
"normen en waarden" zullen besproken worden.

Als voorbeeld gaf hij aan dat ABORTUS, ETHANASIE en de GEMAKKELIJKHEIDSGRAAD OM UIT DE ECHT TE SCHEIDEN
van de besprekingspunten zullen zijn.

Is dit een teken dat er een terugkeer naar de bron is vanwege het VB-
partijbestuur.

Zoals men reeds weet wordt het onwrikbaar standpunt van het VB
hierover door zelfs parlementsleden in vraag gesteld zoals bv Jurgen Verstrepen.

Verstrepen gaat zelfs verder door te stellen dat hij die partijstandpunten hierover will ombuigen.

Gaat het congres een van de pijlers van het VB omverwerpen alhoewel iedereen die lid wordt van het VB de standpunten hierover kent.

In stemmingen in de parlementen waren de VB-fracties hierover eenparig.

Dat alleen zal het congres de moeite maken en de congresgangers zullen hopelijk kunnen luisteren naar en oordelen over wat de verruimers hierover denken.

Gaat het standpunt van Karel Dillen en zijn volgelingen . waaronder ikzelf - hierover door het congres verworpen worden?

Of worden de nieuwelingen tot de orde geroepen?
Als de top van het VB nu eens de moed had om hun ethische standpunten zéér lichtjes te nuanceren en ze om te vormen tot dezelfde standpunten van pakweg de CD&V zou dat voor mij zeker een pluspunt zijn.
Kwa abortus doe ik geen uitspraak omdat ik er niet genoeg over belezen ben. Een absoluut verbod vind ik in ieder geval erover.
Wat euthanasie betreft vind ik het huidige standpunt van de CD&V dan weer de meest humane.
Ikzelf stem uit lijfsbehoud voor het VB omdat ik niet in een post-segregatoir anti-blank derdewereldland wil ontwaken en omdat ik daarvoor een onafhankelijk Vlaanderen nodig heb.
Oud 19 februari 2007, 17:17   #25
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Vergeet het, ik voel me geen missionaris. Heeft trouwens geen zin bij lui met paardenkleppen op, vooral indien ze ook nog verstandelijk beperkt zijn. En dat geldt voor de overgrote meerderheid van Blokkers.
Ik heb het niet noodzakelijk over u, Pajot...
tja
Oud 19 februari 2007, 17:18   #26
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Als de top van het VB nu eens de moed had om hun ethische standpunten zéér lichtjes te nuanceren en ze om te vormen tot dezelfde standpunten van pakweg de CD&V zou dat voor mij zeker een pluspunt zijn.
Kwa abortus doe ik geen uitspraak omdat ik er niet genoeg over belezen ben. Een absoluut verbod vind ik in ieder geval erover.
Wat euthanasie betreft vind ik het huidige standpunt van de CD&V dan weer de meest humane.
Ikzelf stem uit lijfsbehoud voor het VB omdat ik niet in een post-segregatoir anti-blank derdewereldland wil ontwaken en omdat ik daarvoor een onafhankelijk Vlaanderen nodig heb.

Das dan duidelijk, een Vlaams Blokker van de jongste lichtingen... van ikke en de rest kan stikke !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 18:32   #27
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ieder heeft normen en waarden. Alleen kunnen ze wat verschillen. Zo waren de normen en waarden van Adolf Hitler raszuiverheid en territoriale expansie.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 18:33   #28
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ha, dag Godwin! Alles goed?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 18:49   #29
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ha, dag Godwin! Alles goed?
Wsl niet, Patriot! heb ik de laatste keren met een vld avatar gezien.
Oud 19 februari 2007, 18:58   #30
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Wat mij betreft kan Vlaams Belang niet conservatief en nationalistisch genoeg zijn. Dus gewoon de combinatie tussen een radicaal conservatief en een radicaal volksnationaal gedachtengoed.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 19:57   #31
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ieder heeft normen en waarden. Alleen kunnen ze wat verschillen. Zo waren de normen en waarden van Adolf Hitler raszuiverheid en territoriale expansie.
Daarom dat het koningshuis nazigezind was?...idd...had het zo nog niet
bekeken...
Oud 19 februari 2007, 19:59   #32
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Wat mij betreft kan Vlaams Belang niet conservatief en nationalistisch genoeg zijn. Dus gewoon de combinatie tussen een radicaal conservatief en een radicaal volksnationaal gedachtengoed.
sorry max jongen..ben slechts voor 75% jouw mening toegedaan...radikaal volksnationaal dus...het andere...nope...niet radikaal maar "verlicht conservatief" (bedoel: het goede behouden en het slechte aanpassen)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be