![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Nu bon, volgens mij weet geen kat van de VB kiezers dat het VB daarvoor staat ... dus hopelijk maken ze er veeeeeeel reclame voor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat u het nog steeds niet begrepen heeft merk ik aan uw reacties. Het heeft helemaal niets te maken met bang zijn. Vlaanderen is inderdaad overvol, bekijk de files, bekijk de prijzen van bouwgronden bekijk.... En als enige oplossing schuift de regering immigratie naar voor. Wel voor de vergrijzing van onze bevolking zijn er heus nog andere mogelijkeden hoor. 1. Los de werkloosheid op door enkele strengen van de hangmat door te snijden. Het kan toch niet dat we honderduizenden werklozen hebben en dat we voor ons werk te doen Polen en dergelijke moeten binnenhalen. Daardoor betalen we ons werk tweemaal, eenmaal voor onze eigen bevolking (werkloosheid) en de tweede maal aan vreemde arbeiders (polen en dergelijke), die daarbij het geld doorsturennaar het thuisland. 2. Het wordt hoog tijd dat we, zeker bij onze politici, iets doen aan de cummuls. 3. Pensioene betaalbaar houden, als je weet dat 20% van de gepensioneerden gaan lopen met 80% van het pensioengeld, dan weet je dat deze verhouding totaal scheef zit. Voor het geld van de pensioenen is de verhouding 80% van werknemers zorgen voor 80% van de pensioenen maar krijgen uituindelijk maar 20% van de pot.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 18 februari 2007 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Euthanasie en abortus moet kunnen maar Vlaamse onafhankelijkheid en het migrantenprobleem is prioritair. Eens Vlaanderen onafhankelijk is wat het hoofddoel en einddoel is, kan men nog altijd op een andere partij stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kwa abortus doe ik geen uitspraak omdat ik er niet genoeg over belezen ben. Een absoluut verbod vind ik in ieder geval erover. Wat euthanasie betreft vind ik het huidige standpunt van de CD&V dan weer de meest humane. Ikzelf stem uit lijfsbehoud voor het VB omdat ik niet in een post-segregatoir anti-blank derdewereldland wil ontwaken en omdat ik daarvoor een onafhankelijk Vlaanderen nodig heb.
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Das dan duidelijk, een Vlaams Blokker van de jongste lichtingen... van ikke en de rest kan stikke ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ieder heeft normen en waarden. Alleen kunnen ze wat verschillen. Zo waren de normen en waarden van Adolf Hitler raszuiverheid en territoriale expansie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, dag Godwin! Alles goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Wsl niet, Patriot! heb ik de laatste keren met een vld avatar gezien.
![]() |
#30 |
|
![]() Wat mij betreft kan Vlaams Belang niet conservatief en nationalistisch genoeg zijn. Dus gewoon de combinatie tussen een radicaal conservatief en een radicaal volksnationaal gedachtengoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
bekeken...
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() sorry max jongen..ben slechts voor 75% jouw mening toegedaan...radikaal volksnationaal dus...het andere...nope...niet radikaal maar "verlicht conservatief" (bedoel: het goede behouden en het slechte aanpassen)