![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Feb 2007 16:31:23 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Sat, 17 Feb 2007 16:16:02 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:39:32 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>news:sl4et25b3jffubpaaou71ntuvjka09h3jf@4ax. com... >>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:32:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>news:v34et2ltggbkek1gnjv4jpek9aggmvqjgk@4a x.com... >>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:a73et29k69h03j5mdncuknp5t7anm7h9il@ 4ax.com... >>>>>>>>>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> >>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>>>>>>>>>Bron: ANP >>>>>>>>>>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door >>>>>>>>>>>>immigratie >>>>>>>>>>>>in >>>>>>>>>>>>een >>>>>>>>>>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In >>>>>>>>>>>>2005 >>>>>>>>>>>>waren >>>>>>>>>>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis van >>>>>>>>>>>>gegevens >>>>>>>>>>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers >>>>>>>>>>>>blijkt >>>>>>>>>>>>dat >>>>>>>>>>>>de >>>>>>>>>>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal >>>>>>>>>>>>geboorten >>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof >>>>>>>>>>>>het >>>>>>>>>>>>17,6 >>>>>>>>>>>>procent van alle geboren kinderen. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. >>>>>>>>>>> Zeg >>>>>>>>>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>Whoehahahaa!!! >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon Stone? >>>>>>>>>>Da's >>>>>>>>>>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende >>>>>>>>>>haarspoelmiddelen >>>>>>>>>>tegenwoordig. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk met >>>>>>>>> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. >>>>>>>> >>>>>>>>Tja, helaas ben ik feitelijk van mening dat mijn mening geen mening >>>>>>>>is, >>>>>>>>maar >>>>>>>>een feit. >>>>>>> >>>>>>> Die denkfout maken politici wel vaker. >>>>>> >>>>>>In z'n algemeenheid? Ja, maar ik bedoelde het slechts in verband met >>>>>>onderstaande. >>>>> >>>>> Dat zou dan een denkfout in beperkt verband zijn. Maar ook daar zou ik >>>>> toch wel mee oppassen. >>>>> >>>> >>>>Ik zie geen denkfout. Niet dat ik geen denkfouten maak hoor, dat doe ik >>>>wel >>>>eens, al is het zelden, maar hier zie ik er geen. >>> >>> Jij denkt dat het geen denkfout is om je mening voor een feit te >>> houden?! Dat is weinig democratisch gedacht. >> >>Ik zei dus dat mijn mening (omtrent dat rassengedoe) geen mening is, > > Nogmaals: die denkfout maken politici wel vaker. > Wetenschap is geen politiek. En buiten dat, een politicus is per definitie zelf een denkfout. |
![]() |
#22 |
|
![]() On Sat, 17 Feb 2007 16:38:43 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote:
> >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sat, 17 Feb 2007 16:31:23 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:16:02 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:39:32 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>news:sl4et25b3jffubpaaou71ntuvjka09h3jf@4ax .com... >>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:32:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>news:v34et2ltggbkek1gnjv4jpek9aggmvqjgk@4 ax.com... >>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>news:a73et29k69h03j5mdncuknp5t7anm7h9il @4ax.com... >>>>>>>>>>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> >>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>>>>>>>>>>Bron: ANP >>>>>>>>>>>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door >>>>>>>>>>>>>immigratie >>>>>>>>>>>>>in >>>>>>>>>>>>>een >>>>>>>>>>>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In >>>>>>>>>>>>>2005 >>>>>>>>>>>>>waren >>>>>>>>>>>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis van >>>>>>>>>>>>>gegevens >>>>>>>>>>>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers >>>>>>>>>>>>>blijkt >>>>>>>>>>>>>dat >>>>>>>>>>>>>de >>>>>>>>>>>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal >>>>>>>>>>>>>geboorten >>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof >>>>>>>>>>>>>het >>>>>>>>>>>>>17,6 >>>>>>>>>>>>>procent van alle geboren kinderen. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. >>>>>>>>>>>> Zeg >>>>>>>>>>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>Whoehahahaa!!! >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon Stone? >>>>>>>>>>>Da's >>>>>>>>>>>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende >>>>>>>>>>>haarspoelmiddelen >>>>>>>>>>>tegenwoordig. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk met >>>>>>>>>> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. >>>>>>>>> >>>>>>>>>Tja, helaas ben ik feitelijk van mening dat mijn mening geen mening >>>>>>>>>is, >>>>>>>>>maar >>>>>>>>>een feit. >>>>>>>> >>>>>>>> Die denkfout maken politici wel vaker. >>>>>>> >>>>>>>In z'n algemeenheid? Ja, maar ik bedoelde het slechts in verband met >>>>>>>onderstaande. >>>>>> >>>>>> Dat zou dan een denkfout in beperkt verband zijn. Maar ook daar zou ik >>>>>> toch wel mee oppassen. >>>>>> >>>>> >>>>>Ik zie geen denkfout. Niet dat ik geen denkfouten maak hoor, dat doe ik >>>>>wel >>>>>eens, al is het zelden, maar hier zie ik er geen. >>>> >>>> Jij denkt dat het geen denkfout is om je mening voor een feit te >>>> houden?! Dat is weinig democratisch gedacht. >>> >>>Ik zei dus dat mijn mening (omtrent dat rassengedoe) geen mening is, >> >> Nogmaals: die denkfout maken politici wel vaker. >> > >Wetenschap is geen politiek. De mening die jij hier verkondigt is geen wetenschap. > En buiten dat, een politicus is per definitie >zelf een denkfout. > -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#23 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news ![]() > On Sat, 17 Feb 2007 16:38:43 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Sat, 17 Feb 2007 16:31:23 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:16:02 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>news:1f6et2lpqcgusklhpkpgqusenl19melon3@4ax. com... >>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:39:32 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>news:sl4et25b3jffubpaaou71ntuvjka09h3jf@4a x.com... >>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:32:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:v34et2ltggbkek1gnjv4jpek9aggmvqjgk@ 4ax.com... >>>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>news:a73et29k69h03j5mdncuknp5t7anm7h9i [email protected]... >>>>>>>>>>>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> >>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>>>>>>>>>>>Bron: ANP >>>>>>>>>>>>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door >>>>>>>>>>>>>>immigratie >>>>>>>>>>>>>>in >>>>>>>>>>>>>>een >>>>>>>>>>>>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. >>>>>>>>>>>>>>In >>>>>>>>>>>>>>2005 >>>>>>>>>>>>>>waren >>>>>>>>>>>>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis >>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>gegevens >>>>>>>>>>>>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers >>>>>>>>>>>>>>blijkt >>>>>>>>>>>>>>dat >>>>>>>>>>>>>>de >>>>>>>>>>>>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal >>>>>>>>>>>>>>geboorten >>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 >>>>>>>>>>>>>>betrof >>>>>>>>>>>>>>het >>>>>>>>>>>>>>17,6 >>>>>>>>>>>>>>procent van alle geboren kinderen. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger >>>>>>>>>>>>> ligt. >>>>>>>>>>>>> Zeg >>>>>>>>>>>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Whoehahahaa!!! >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon >>>>>>>>>>>>Stone? >>>>>>>>>>>>Da's >>>>>>>>>>>>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende >>>>>>>>>>>>haarspoelmiddelen >>>>>>>>>>>>tegenwoordig. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk >>>>>>>>>>> met >>>>>>>>>>> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>Tja, helaas ben ik feitelijk van mening dat mijn mening geen >>>>>>>>>>mening >>>>>>>>>>is, >>>>>>>>>>maar >>>>>>>>>>een feit. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Die denkfout maken politici wel vaker. >>>>>>>> >>>>>>>>In z'n algemeenheid? Ja, maar ik bedoelde het slechts in verband met >>>>>>>>onderstaande. >>>>>>> >>>>>>> Dat zou dan een denkfout in beperkt verband zijn. Maar ook daar zou >>>>>>> ik >>>>>>> toch wel mee oppassen. >>>>>>> >>>>>> >>>>>>Ik zie geen denkfout. Niet dat ik geen denkfouten maak hoor, dat doe >>>>>>ik >>>>>>wel >>>>>>eens, al is het zelden, maar hier zie ik er geen. >>>>> >>>>> Jij denkt dat het geen denkfout is om je mening voor een feit te >>>>> houden?! Dat is weinig democratisch gedacht. >>>> >>>>Ik zei dus dat mijn mening (omtrent dat rassengedoe) geen mening is, >>> >>> Nogmaals: die denkfout maken politici wel vaker. >>> >> >>Wetenschap is geen politiek. > > De mening die jij hier verkondigt is geen wetenschap. Mijn mening niet, maar de feiten die ik aanhaal zijn feiten, en die heb ik zelf niet verzonnen, ik begrijp ze alleen. |
![]() |
#24 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Feb 2007 16:44:45 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news ![]() >>> On Sat, 17 Feb 2007 16:38:43 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:31:23 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>news:ak7et2l3i4pdo0hkeieif1kkppdch4vguf@4ax. com... >>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:16:02 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>news:1f6et2lpqcgusklhpkpgqusenl19melon3@4a x.com... >>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:39:32 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:sl4et25b3jffubpaaou71ntuvjka09h3jf@ 4ax.com... >>>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:32:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>news:v34et2ltggbkek1gnjv4jpek9aggmvqjg [email protected]... >>>>>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> >>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>>news:a73et29k69h03j5mdncuknp5t7anm7h [email protected]... >>>>>>>>>>>>>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God >>>>>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>>>>>>>>>>>>>Bron: ANP >>>>>>>>>>>>>>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door >>>>>>>>>>>>>>>>immigratie >>>>>>>>>>>>>>>>in >>>>>>>>>>>>>>>>een >>>>>>>>>>>>>>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. >>>>>>>>>>>>>>>>In >>>>>>>>>>>>>>>>2005 >>>>>>>>>>>>>>>>waren >>>>>>>>>>>>>>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis >>>>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>>>gegevens >>>>>>>>>>>>>>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers >>>>>>>>>>>>>>>>blijkt >>>>>>>>>>>>>>>>dat >>>>>>>>>>>>>>>>de >>>>>>>>>>>>>>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal >>>>>>>>>>>>>>>>geboorten >>>>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 >>>>>>>>>>>>>>>>betrof >>>>>>>>>>>>>>>>het >>>>>>>>>>>>>>>>17,6 >>>>>>>>>>>>>>>>procent van alle geboren kinderen. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger >>>>>>>>>>>>>>> ligt. >>>>>>>>>>>>>>> Zeg >>>>>>>>>>>>>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>Whoehahahaa!!! >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon >>>>>>>>>>>>>>Stone? >>>>>>>>>>>>>>Da's >>>>>>>>>>>>>>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende >>>>>>>>>>>>>>haarspoelmiddelen >>>>>>>>>>>>>>tegenwoordig. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk >>>>>>>>>>>>> met >>>>>>>>>>>>> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel >>>>>>>>>>>>> missen. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Tja, helaas ben ik feitelijk van mening dat mijn mening geen >>>>>>>>>>>>mening >>>>>>>>>>>>is, >>>>>>>>>>>>maar >>>>>>>>>>>>een feit. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Die denkfout maken politici wel vaker. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>In z'n algemeenheid? Ja, maar ik bedoelde het slechts in verband >>>>>>>>>>met >>>>>>>>>>onderstaande. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dat zou dan een denkfout in beperkt verband zijn. Maar ook daar >>>>>>>>> zou >>>>>>>>> ik >>>>>>>>> toch wel mee oppassen. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>Ik zie geen denkfout. Niet dat ik geen denkfouten maak hoor, dat doe >>>>>>>>ik >>>>>>>>wel >>>>>>>>eens, al is het zelden, maar hier zie ik er geen. >>>>>>> >>>>>>> Jij denkt dat het geen denkfout is om je mening voor een feit te >>>>>>> houden?! Dat is weinig democratisch gedacht. >>>>>> >>>>>>Ik zei dus dat mijn mening (omtrent dat rassengedoe) geen mening is, >>>>> >>>>> Nogmaals: die denkfout maken politici wel vaker. >>>>> >>>> >>>>Wetenschap is geen politiek. >>> >>> De mening die jij hier verkondigt is geen wetenschap. >> >>Mijn mening niet, maar de feiten die ik aanhaal zijn feiten, en die heb ik >>zelf niet verzonnen, ik begrijp ze alleen. > > De enige feiten die jij hier hebt aangehaald zijn Romy Schneider, > Sharon Stone en haarspoelmiddelen. Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om te hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er een blank ras zou bestaan. Je spiegel is onbetrouwbaar. |
![]() |
#25 |
|
![]() On Sat, 17 Feb 2007 16:44:45 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote:
> >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news ![]() >> On Sat, 17 Feb 2007 16:38:43 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:31:23 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:16:02 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>news:1f6et2lpqcgusklhpkpgqusenl19melon3@4ax .com... >>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:39:32 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>news:sl4et25b3jffubpaaou71ntuvjka09h3jf@4 ax.com... >>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:32:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>news:v34et2ltggbkek1gnjv4jpek9aggmvqjgk @4ax.com... >>>>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>news:a73et29k69h03j5mdncuknp5t7anm7h9 [email protected]... >>>>>>>>>>>>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>>>>>>>>>>>>Bron: ANP >>>>>>>>>>>>>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door >>>>>>>>>>>>>>>immigratie >>>>>>>>>>>>>>>in >>>>>>>>>>>>>>>een >>>>>>>>>>>>>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. >>>>>>>>>>>>>>>In >>>>>>>>>>>>>>>2005 >>>>>>>>>>>>>>>waren >>>>>>>>>>>>>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis >>>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>>gegevens >>>>>>>>>>>>>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers >>>>>>>>>>>>>>>blijkt >>>>>>>>>>>>>>>dat >>>>>>>>>>>>>>>de >>>>>>>>>>>>>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal >>>>>>>>>>>>>>>geboorten >>>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 >>>>>>>>>>>>>>>betrof >>>>>>>>>>>>>>>het >>>>>>>>>>>>>>>17,6 >>>>>>>>>>>>>>>procent van alle geboren kinderen. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger >>>>>>>>>>>>>> ligt. >>>>>>>>>>>>>> Zeg >>>>>>>>>>>>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Whoehahahaa!!! >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon >>>>>>>>>>>>>Stone? >>>>>>>>>>>>>Da's >>>>>>>>>>>>>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende >>>>>>>>>>>>>haarspoelmiddelen >>>>>>>>>>>>>tegenwoordig. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk >>>>>>>>>>>> met >>>>>>>>>>>> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>Tja, helaas ben ik feitelijk van mening dat mijn mening geen >>>>>>>>>>>mening >>>>>>>>>>>is, >>>>>>>>>>>maar >>>>>>>>>>>een feit. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Die denkfout maken politici wel vaker. >>>>>>>>> >>>>>>>>>In z'n algemeenheid? Ja, maar ik bedoelde het slechts in verband met >>>>>>>>>onderstaande. >>>>>>>> >>>>>>>> Dat zou dan een denkfout in beperkt verband zijn. Maar ook daar zou >>>>>>>> ik >>>>>>>> toch wel mee oppassen. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>Ik zie geen denkfout. Niet dat ik geen denkfouten maak hoor, dat doe >>>>>>>ik >>>>>>>wel >>>>>>>eens, al is het zelden, maar hier zie ik er geen. >>>>>> >>>>>> Jij denkt dat het geen denkfout is om je mening voor een feit te >>>>>> houden?! Dat is weinig democratisch gedacht. >>>>> >>>>>Ik zei dus dat mijn mening (omtrent dat rassengedoe) geen mening is, >>>> >>>> Nogmaals: die denkfout maken politici wel vaker. >>>> >>> >>>Wetenschap is geen politiek. >> >> De mening die jij hier verkondigt is geen wetenschap. > >Mijn mening niet, maar de feiten die ik aanhaal zijn feiten, en die heb ik >zelf niet verzonnen, ik begrijp ze alleen. De enige feiten die jij hier hebt aangehaald zijn Romy Schneider, Sharon Stone en haarspoelmiddelen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#26 |
|
![]() On Sat, 17 Feb 2007 16:53:18 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote:
> >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sat, 17 Feb 2007 16:44:45 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news ![]() >>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:38:43 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:31:23 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>news:ak7et2l3i4pdo0hkeieif1kkppdch4vguf@4ax .com... >>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 16:16:02 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>news:1f6et2lpqcgusklhpkpgqusenl19melon3@4 ax.com... >>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:39:32 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>news:sl4et25b3jffubpaaou71ntuvjka09h3jf @4ax.com... >>>>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:32:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>news:v34et2ltggbkek1gnjv4jpek9aggmvqj [email protected]... >>>>>>>>>>>>>> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>>>news:a73et29k69h03j5mdncuknp5t7anm7 [email protected]... >>>>>>>>>>>>>>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God >>>>>>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>>>>>>>>>>>>>>Bron: ANP >>>>>>>>>>>>>>>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door >>>>>>>>>>>>>>>>>immigratie >>>>>>>>>>>>>>>>>in >>>>>>>>>>>>>>>>>een >>>>>>>>>>>>>>>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. >>>>>>>>>>>>>>>>>In >>>>>>>>>>>>>>>>>2005 >>>>>>>>>>>>>>>>>waren >>>>>>>>>>>>>>>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis >>>>>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>>>>gegevens >>>>>>>>>>>>>>>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers >>>>>>>>>>>>>>>>>blijkt >>>>>>>>>>>>>>>>>dat >>>>>>>>>>>>>>>>>de >>>>>>>>>>>>>>>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal >>>>>>>>>>>>>>>>>geboorten >>>>>>>>>>>>>>>>>van >>>>>>>>>>>>>>>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 >>>>>>>>>>>>>>>>>betrof >>>>>>>>>>>>>>>>>het >>>>>>>>>>>>>>>>>17,6 >>>>>>>>>>>>>>>>>procent van alle geboren kinderen. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger >>>>>>>>>>>>>>>> ligt. >>>>>>>>>>>>>>>> Zeg >>>>>>>>>>>>>>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>Whoehahahaa!!! >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon >>>>>>>>>>>>>>>Stone? >>>>>>>>>>>>>>>Da's >>>>>>>>>>>>>>>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende >>>>>>>>>>>>>>>haarspoelmiddelen >>>>>>>>>>>>>>>tegenwoordig. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk >>>>>>>>>>>>>> met >>>>>>>>>>>>>> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel >>>>>>>>>>>>>> missen. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Tja, helaas ben ik feitelijk van mening dat mijn mening geen >>>>>>>>>>>>>mening >>>>>>>>>>>>>is, >>>>>>>>>>>>>maar >>>>>>>>>>>>>een feit. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Die denkfout maken politici wel vaker. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>In z'n algemeenheid? Ja, maar ik bedoelde het slechts in verband >>>>>>>>>>>met >>>>>>>>>>>onderstaande. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Dat zou dan een denkfout in beperkt verband zijn. Maar ook daar >>>>>>>>>> zou >>>>>>>>>> ik >>>>>>>>>> toch wel mee oppassen. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>Ik zie geen denkfout. Niet dat ik geen denkfouten maak hoor, dat doe >>>>>>>>>ik >>>>>>>>>wel >>>>>>>>>eens, al is het zelden, maar hier zie ik er geen. >>>>>>>> >>>>>>>> Jij denkt dat het geen denkfout is om je mening voor een feit te >>>>>>>> houden?! Dat is weinig democratisch gedacht. >>>>>>> >>>>>>>Ik zei dus dat mijn mening (omtrent dat rassengedoe) geen mening is, >>>>>> >>>>>> Nogmaals: die denkfout maken politici wel vaker. >>>>>> >>>>> >>>>>Wetenschap is geen politiek. >>>> >>>> De mening die jij hier verkondigt is geen wetenschap. >>> >>>Mijn mening niet, maar de feiten die ik aanhaal zijn feiten, en die heb ik >>>zelf niet verzonnen, ik begrijp ze alleen. >> >> De enige feiten die jij hier hebt aangehaald zijn Romy Schneider, >> Sharon Stone en haarspoelmiddelen. > >Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om te >hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er een >blank ras zou bestaan. Dat lijkt me onbewijsbare leuterkoek. Dan komt het dus aan op hoe je de mensheid beschouwt, en dan valt er net zo veel voor of tegen verschillende rassen te zeggen. Maar als jij bewijzen voor maar een enkel ras hebt, verneem ik daarvan graag een bron. > Je spiegel is onbetrouwbaar. > -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#27 |
|
![]() >>Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om te
>>hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er >>een >>blank ras zou bestaan. > > Dat lijkt me onbewijsbare leuterkoek. Dan komt het dus aan op hoe je > de mensheid beschouwt, en dan valt er net zo veel voor of tegen > verschillende rassen te zeggen. Maar als jij bewijzen voor maar een > enkel ras hebt, verneem ik daarvan graag een bron. > Je spiegel? Maar eerlijk gezegd stel je de vraag niet goed. Vooraleer ik antwoord geef, is het handig als je jouw definitie van 'ras' geeft. Want anders klopt het antwoord wellicht niet. Want, stel dat je volgens jouw definities gelijk hebt, dan is het nog maar de vraag of er enige relevantie aan verbonden moet worden. Als voorbeeld kan ik zeggen dat twee Pioneer versterkers van een ander ras zijn, omdat de ene een zilveren frontje heeft en de andere een zwarte. Dan zijn het twee rassen (ineens), maar de specificaties zijn gelijk, allebei honderd watt en in staat een hoop herrie te maken. Wat heeft het dan voor zin aan te halen dat het twee rassen zijn als er verder geen verschil is? Tijdverspilling. |
![]() |
#28 |
|
![]() On Sat, 17 Feb 2007 17:08:53 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote:
>>>Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om te >>>hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er >>>een >>>blank ras zou bestaan. >> >> Dat lijkt me onbewijsbare leuterkoek. Dan komt het dus aan op hoe je >> de mensheid beschouwt, en dan valt er net zo veel voor of tegen >> verschillende rassen te zeggen. Maar als jij bewijzen voor maar een >> enkel ras hebt, verneem ik daarvan graag een bron. >> > >Je spiegel? Maar eerlijk gezegd stel je de vraag niet goed. Vooraleer ik >antwoord geef, is het handig als je jouw definitie van 'ras' geeft. Nee, zo werkt het niet Orac. Wie stelt bewijst. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#29 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Feb 2007 17:08:53 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: > >>>>Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om >>>>te >>>>hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er >>>>een >>>>blank ras zou bestaan. >>> >>> Dat lijkt me onbewijsbare leuterkoek. Dan komt het dus aan op hoe je >>> de mensheid beschouwt, en dan valt er net zo veel voor of tegen >>> verschillende rassen te zeggen. Maar als jij bewijzen voor maar een >>> enkel ras hebt, verneem ik daarvan graag een bron. >>> >> >>Je spiegel? Maar eerlijk gezegd stel je de vraag niet goed. Vooraleer ik >>antwoord geef, is het handig als je jouw definitie van 'ras' geeft. > > Nee, zo werkt het niet Orac. Wie stelt bewijst. Zucht. Ik kan niet bewijzen dat er geen verschillende mensenrassen bestaan, want die bestaan niet. Ik kan ook niet bewijzen dat er geen god is, net zo min als ik kan bewijzen dat er geen kaboutertjes in het bos rondrennen. |
![]() |
#30 |
|
![]() Sjoerd Bakker wrote:
> On Sat, 17 Feb 2007 16:14:36 +0100, Cheche > <[email protected]> wrote: > >> On Sat, 17 Feb 2007 15:13:30 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >> wrote: >> >>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> wrote: >>> >>>> Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>> Bron: ANP >>>> Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>> >>>> De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in een >>>> rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 waren >>>> dat er ruim 3,8 miljoen. >>>> >>>> Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis van gegevens >>>> van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat de >>>> immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten van >>>> kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het 17,6 >>>> procent van alle geboren kinderen. >>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. Zeg >>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>> >> Is dat erg? > > Ras is onverbrekelijk met cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur > zal ik wel missen. > >> Overigens moet je nog ff doorlezen, vrolijke vriend. >> >>>> Van de gezinnen van wie zeker éen ouder uit het buitenland kwam, ging het >>>> in ongeveer de helft van de gevallen om immigratie uit een andere Europees >>>> land. In ruim een derde van de gevallen betrof het immigratie uit Amerika. >>>> Het percentage voor Afrika was 23,2 en voor Azië 5,5. >> Ga je nu roepen dat we gedag tegen het Spaanse ras kunnen zeggen? > > Voor de tendens maakt het niet uit. Een beetje statisticus kan zo > extrapoleren wat het over 10 of 50 jaar gaat betekenen, en ik denk > weinig goeds voor het blanke ras. > Hoeveel kinderen heb jij? JayJBee "ssssst" |
![]() |
#31 |
|
![]() On Sat, 17 Feb 2007 17:27:43 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote:
> >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sat, 17 Feb 2007 17:08:53 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >> >>>>>Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om >>>>>te >>>>>hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er >>>>>een >>>>>blank ras zou bestaan. >>>> >>>> Dat lijkt me onbewijsbare leuterkoek. Dan komt het dus aan op hoe je >>>> de mensheid beschouwt, en dan valt er net zo veel voor of tegen >>>> verschillende rassen te zeggen. Maar als jij bewijzen voor maar een >>>> enkel ras hebt, verneem ik daarvan graag een bron. >>>> >>> >>>Je spiegel? Maar eerlijk gezegd stel je de vraag niet goed. Vooraleer ik >>>antwoord geef, is het handig als je jouw definitie van 'ras' geeft. >> >> Nee, zo werkt het niet Orac. Wie stelt bewijst. > >Zucht. Ik kan niet bewijzen dat er geen verschillende mensenrassen bestaan, >want die bestaan niet. Ik kan ook niet bewijzen dat er geen god is, net zo >min als ik kan bewijzen dat er geen kaboutertjes in het bos rondrennen. Nee, maar ik zal ook niet zeggen dat ik kan bewijzen dat er niet maar een enkel ras bestaat. Voorlopig gaat het er dus om hoe je de mensheid *wil* beschouwen, en dan lijkt mij er weinig op tegen om verschillende rassen te hebben; *mits* je daar geen superioriteit aan ontleent. En dat doe ik niet; dat is niet mijn punt. Voor mij is autochtoon Nederlanderschap een *persoonlijke* *voorkeur* ten opzichte van veel (maar niet alle) andere culturen, net zoals ik i.h.a. meer op vrouwen met zwart haar val. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#32 |
|
![]() Orac wrote:
>>> Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om te >>> hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er >>> een >>> blank ras zou bestaan. >> Dat lijkt me onbewijsbare leuterkoek. Dan komt het dus aan op hoe je >> de mensheid beschouwt, en dan valt er net zo veel voor of tegen >> verschillende rassen te zeggen. Maar als jij bewijzen voor maar een >> enkel ras hebt, verneem ik daarvan graag een bron. >> > > Je spiegel? Maar eerlijk gezegd stel je de vraag niet goed. Vooraleer ik > antwoord geef, is het handig als je jouw definitie van 'ras' geeft. Want > anders klopt het antwoord wellicht niet. Want, stel dat je volgens jouw > definities gelijk hebt, dan is het nog maar de vraag of er enige relevantie > aan verbonden moet worden. Als voorbeeld kan ik zeggen dat twee Pioneer > versterkers van een ander ras zijn, omdat de ene een zilveren frontje heeft > en de andere een zwarte. Dan zijn het twee rassen (ineens), maar de > specificaties zijn gelijk, allebei honderd watt en in staat een hoop herrie > te maken. Wat heeft het dan voor zin aan te halen dat het twee rassen zijn > als er verder geen verschil is? Tijdverspilling. > > Toffe post JayJBee "Er is nog hoop" |
![]() |
#33 |
|
![]() On Sat, 17 Feb 2007 16:25:33 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Sat, 17 Feb 2007 16:14:36 +0100, Cheche ><[email protected]> wrote: > >>On Sat, 17 Feb 2007 15:13:30 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>wrote: >> >>>On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>Bron: ANP >>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>> >>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in een >>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 waren >>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>> >>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis van gegevens >>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat de >>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten van >>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het 17,6 >>>>procent van alle geboren kinderen. >>> >>>Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. Zeg >>>maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>> >> >>Is dat erg? > >Ras is onverbrekelijk met cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur >zal ik wel missen. Het gaat over Spanje. Ras onverbrekelijk met cultuur verbonden. Leg eens uit? Neem dan de VS als voorbeeld waar absoluut geen cultuur kán zijn, jouw redenering volgend. Lijkt me een spannende verhandeling. >> >>Overigens moet je nog ff doorlezen, vrolijke vriend. >> >>>>Van de gezinnen van wie zeker éen ouder uit het buitenland kwam, ging het >>>>in ongeveer de helft van de gevallen om immigratie uit een andere Europees >>>>land. In ruim een derde van de gevallen betrof het immigratie uit Amerika. >>>>Het percentage voor Afrika was 23,2 en voor Azië 5,5. >> >>Ga je nu roepen dat we gedag tegen het Spaanse ras kunnen zeggen? > >Voor de tendens maakt het niet uit. Een beetje statisticus kan zo >extrapoleren wat het over 10 of 50 jaar gaat betekenen, en ik denk >weinig goeds voor het blanke ras. Een beetje statisticus kijkt wel uit om datr te doen, een boerenlul gaat gewoon rekenkundig extrapoleren. Ja, dan wordt alles veel of verdwijnt. Adiós, Cheche |
![]() |
#34 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk met > cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. Ja, die zwartjes gunnen je vast geen gratiesj geld. |
![]() |
#35 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. Zeg > maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. Hm , straks weer lekker gekleurde kindertjes maken, net als al mijn andere blanke vrienden! |
![]() |
#36 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>Bron: ANP >>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>> >>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in >>>>een >>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 >>>>waren >>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>> >>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis van gegevens >>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat de >>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten >>>>van >>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het >>>>17,6 >>>>procent van alle geboren kinderen. >>> >>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. Zeg >>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>> >>> >> >>Whoehahahaa!!! >> >>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon Stone? Da's >>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende haarspoelmiddelen >>tegenwoordig. > > Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk met > cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ Tulpenvelden, jenever, Delfts Blauw, molens, klompen, dijken en polders of bedoel je iets anders? |
![]() |
#37 |
|
![]() Esizkur wrote:
> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >> >>> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>> Bron: ANP >>>>> Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>> >>>>> De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in >>>>> een >>>>> rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 >>>>> waren >>>>> dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>> >>>>> Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis van gegevens >>>>> van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat de >>>>> immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten >>>>> van >>>>> kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het >>>>> 17,6 >>>>> procent van alle geboren kinderen. >>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. Zeg >>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>> >>>> >>> Whoehahahaa!!! >>> >>> Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon Stone? Da's >>> inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende haarspoelmiddelen >>> tegenwoordig. >> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk met >> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. >> >> -- >> ________________________________________ >> Sjoerd Bakker >> ________________________________________ > > > Tulpenvelden, Turkse inport jenever, Delfts Blauw, Verf-/galvaniseer-/glazuur-/bak- techniek uit het verre oosten molens, klompen, dijken en polders of > bedoel je iets anders? Hij bedoelt teren op anderen Piet Hein, Willem de Ruiyter die niet zo schijnt te heten (de Hirsi AyanMegan van toen?) etc. etc. JayJBee "Wij hebben gewonnen de zilvervloot" |
![]() |
#38 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Orac wrote: > >>> Met een lichte voorkeur voor Romy. En volgens mij ben je slim genoeg om te > >>> hebben begrepen dat mijn aangehaalde feit sloeg op je misvatting dat er > >>> een > >>> blank ras zou bestaan. > >> Dat lijkt me onbewijsbare leuterkoek. Dan komt het dus aan op hoe je > >> de mensheid beschouwt, en dan valt er net zo veel voor of tegen > >> verschillende rassen te zeggen. Maar als jij bewijzen voor maar een > >> enkel ras hebt, verneem ik daarvan graag een bron. > >> > > > > Je spiegel? Maar eerlijk gezegd stel je de vraag niet goed. Vooraleer ik > > antwoord geef, is het handig als je jouw definitie van 'ras' geeft. Want > > anders klopt het antwoord wellicht niet. Want, stel dat je volgens jouw > > definities gelijk hebt, dan is het nog maar de vraag of er enige relevantie > > aan verbonden moet worden. Als voorbeeld kan ik zeggen dat twee Pioneer > > versterkers van een ander ras zijn, omdat de ene een zilveren frontje heeft > > en de andere een zwarte. Dan zijn het twee rassen (ineens), maar de > > specificaties zijn gelijk, allebei honderd watt en in staat een hoop herrie > > te maken. Wat heeft het dan voor zin aan te halen dat het twee rassen zijn > > als er verder geen verschil is? Tijdverspilling. > > > > > > Toffe post > > > JayJBee > "Er is nog hoop" Ga samen met wereldsman katoen plukken, eikel.. -- -RzR- |
![]() |
#39 |
|
![]() JayJBee wrote:
> Orac wrote: >> >> Je spiegel? Maar eerlijk gezegd stel je de vraag niet goed. >> Vooraleer ik antwoord geef, is het handig als je jouw definitie van >> 'ras' geeft. Want anders klopt het antwoord wellicht niet. Want, >> stel dat je volgens jouw definities gelijk hebt, dan is het nog maar >> de vraag of er enige relevantie aan verbonden moet worden. Als >> voorbeeld kan ik zeggen dat twee Pioneer versterkers van een ander >> ras zijn, omdat de ene een zilveren frontje heeft en de andere een >> zwarte. Dan zijn het twee rassen (ineens), maar de specificaties >> zijn gelijk, allebei honderd watt en in staat een hoop herrie te >> maken. Wat heeft het dan voor zin aan te halen dat het twee rassen >> zijn als er verder geen verschil is? Tijdverspilling. >> >> > > Toffe post > > > JayJBee > "Er is nog hoop" Waarop? Dat die versterker met dat zwarte frontje nou geen sikkelcelanemie meer krijgt? |
![]() |
#40 |
|
![]() "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 17 Feb 2007 15:18:33 +0100, "Orac" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On 17 Feb 2007 13:55:12 GMT, God <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> >>>>>Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel >>>>>Bron: ANP >>>>>Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46 >>>>> >>>>>De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in >>>>>een >>>>>rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 >>>>>waren >>>>>dat er ruim 3,8 miljoen. >>>>> >>>>>Dat heeft de Spaanse krant El Pa�*s zaterdag gemeld op basis van >>>>>gegevens >>>>>van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat >>>>>de >>>>>immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten >>>>>van >>>>>kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het >>>>>17,6 >>>>>procent van alle geboren kinderen. >>>> >>>> Het zou me niet verbazen als dat percentage hier nog hoger ligt. Zeg >>>> maar gedag tegen het blanke ras, met dank aan de PvdA. >>>> >>>> >>> >>>Whoehahahaa!!! >>> >>>Aan de andere kant, nooit meer een Romy Schneider of Sharon Stone? Da's >>>inderdaad wel jammer, maar och, er zijn verschillende haarspoelmiddelen >>>tegenwoordig. >> >> Met die huidskleur zit ik niet zo, maar ras is onverbrekelijk met >> cultuur verbonden, en de Nederlandse cultuur zal ik wel missen. >> >> -- >> ________________________________________ >> Sjoerd Bakker >> ________________________________________ > > > Tulpenvelden, jenever, Delfts Blauw, molens, klompen, dijken en polders of > bedoel je iets anders? Abortus, homohuwelijk, sociale zekerheid, vrijheid van religie, tolerantie jegens andersdenkenden, gedogen softdrugs, verbod op kinderarbeid, vrijheid van meningsuiti....oh nee, dat is er binnenkort allemaal niet meer. Dan blijft inderdaad wat hierboven staat over. |