Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2004, 15:41   #21
McDaddy
Partijlid

McDaddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jintro
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy

Ja, dat weten we nog, maar ge zijt misschien ook vergeten dat die bepaalde persoon toen bij de VLD zat toen ze dat voorstelde???
Heeft het enige relevantie bij welke partij ze toen zat ???

Een koe die van de wei naar de varkensstal verhuist blijft een koe.

Jintro
Misschien is die koe wel van de varkensstal naar de weide verhuisd?

Zij is zo goed als buitengepest bij de VLD net zoals nu met Coveliers. Maar het enige verschil is, is dat zij naar een normale partij is verhuisd, i.p.v. te blijven bij een stelletje hypocriete leugenaars.
McDaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 15:42   #22
McDaddy
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Allé, ik heb hier nog gene ene liberaal horen zeggen dat de banksector nog niet genoeg geliberaliseerd is om de prijzen te laten dalen (de enorme concurrentie hé)

Soit, boekskes economie zullen dit wel weer kunnen uitleggen.
De vrije markt blabla...

Intussen betaal ik ook 20€ per jaar om een rekening te hebben waar ik geen kloten interest op krijg.

Netto interest - kosten op één van m'n zichtrekeningen dit jaar : -15 €
Way to go! gevolg => rekening afsluiten en de boodschappen cash betalen.
Om interest te krijgen moet ge ook geld hebben hé
Maar ja, voor de gewone werkmens is het onmogelijk om in een paars landje geld te hebben.
Oud 12 januari 2004, 15:44   #23
McDaddy
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jintro
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Niveau! Wees uw onderschrift getrouw en verlos ons van uw aanwezigheid op dit forum!
Vervang voor mijn part koe door leeuw, wei door savanne en varkensstal door hondehok, dat doet er niet toe. Wat er wel toe doet is dat het een uitspraak van Anke Vandermeersch zelf was, niet een uitspraak van de VLD-top. Een uitspraak die wat mij betreft haar politieke bekwaamheid getrouw weergeeft en of ze nu bij het VlaamsBlok, SPA, Groen! of PVDA zit, haar bekwaamheid zal er niet door groeien.

Jintro
Ok, het was Anke. Maar heeft ze dat ook gedaan bij het Blok? Neen, want dat laten ze niet toe. Maar de VLD dacht eens ff een grote overwinning te halen met haar borsten. Anke hoeft haar borsten niet laten te zien. Ze is bekwaam genoeg.
Oud 12 januari 2004, 15:46   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vraag me af waarom al die slimme koppen van het Politics.be forum bij zo'n dure bank blijven.

Ikzelf krijg van mijn bank elk jaar een mooie nieuwjaarscadeau. 0 eurocentjes voor bankverrichtingen en bankkaarten. En al wat ik geregeld wil hebben wordt met de glimlach geregeld. Even goed als bij mijn vroegere Bacob-bank.

Wees zo slim als Knuppel en haast jullie als de bliksem naar een Argenta-bank!
Leer die dure banken een lesje in nederigheid. Wat Argenta kan moeten zij immers ZEKER kunnen!
Oud 12 januari 2004, 16:24   #25
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy
Om interest te krijgen moet ge ook geld hebben hé
Maar ja, voor de gewone werkmens is het onmogelijk om in een paars landje geld te hebben.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 16:59   #26
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Soit, boekskes economie zullen dit wel weer kunnen uitleggen.De vrije markt blabla...
Waar is onze positieve, amusante Paulus heen? Boekjes of cursusen economie zijn daar zelfs niet voor nodig, een knuppel volstaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 17:08   #27
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik vraag me af waarom al die slimme koppen van het Politics.be forum bij zo'n dure bank blijven.

Ikzelf krijg van mijn bank elk jaar een mooie nieuwjaarscadeau. 0 eurocentjes voor bankverrichtingen en bankkaarten. En al wat ik geregeld wil hebben wordt met de glimlach geregeld. Even goed als bij mijn vroegere Bacob-bank.

Leer die dure banken een lesje in nederigheid. Wat Argenta kan moeten zij immers ZEKER kunnen!
Wat Argenta kan kunnen de grote banken niet!
Ge moet eens de Kantoren en de hoofdkantoren zien van de grote banken! het zijn bijna paleizen.

Bij ARGENTA zijn het allemaal kleine zelfstandigen die hun eigen woonst moeten gebruiken om hun zaak uit te bouwen.
Ik blijf bij de leuze, klein maar fijn!
Ik heb een maand geleden al mijn rekeningen van bij fortis verhuist naar ARGENTA. Ik moet zeggen een uitstekende bank met een prima service.
Wat bij de grote banken ook niet kan worden gezegd. En ik die moet gaan werken kan nooit naar de bank gaan want ze zijn altijd toe om 16:00uur en zijn zelfs niet meer open de zaterdag VM

Juist opletten dat je niet onder nul gaat bij ARGENTA want da is duurder. Maar daar moet je maar zelf op letten.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 17:36   #28
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Waar is onze positieve, amusante Paulus heen?
in een hoekje depressief aan't worden

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 17:46   #29
Ericmagnus
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
Ik zat te wachten op iemand die dit debacle ging posten. En terecht.
Ik denk dat die banklui eens goed hebben gelachen met onze babe.
Het initiatief was goed, het is misdadig om geld te eisen om je eigen geld te mogen afhalen, maar dit is echt een afgang.
Er moet toch een manier zijn om de banksector een halt toe te roepen, via een wet om bv. Het probleem natuurlijk is dat we te maken hebben met een zeer machtige sector die geen enkele politicus tegen zich wil laten keren.
Wil hier nu niet de banken verdedigen, maar de overheid speelt hier ook een hypocriete rol. Eerst de banken 10.000Euro/jaar/cashmachine tax laten betalen, vervolgens eisen dat geld uit de muur halen gratis moet zijn. Ik vind ook dat dat gratis moet zijn, maar dan moet de overheid ook
zijn tax laten vallen, niet ??? De rol van mooie Freya, "als witte ridder van de gewone burger", was in mijn ogen dan ook zeer hypocriet.
Ericmagnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 18:27   #30
biker
Vreemdeling

Standaard

Ik vind dat iedereen hier teveel op de man speelt, had het een ander politicus geweest die deze onrechtvaardigheid van de banken durft aanpakken, dan vonden jullie het vast een goede zaak.

En wie heeft het in godsnaam over bloot gaan of al dan niet tetten hebben, jeezes wat een niveau.
biker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 18:56   #31
Luddo
Minister

Standaard

Enkele jaren geleden blokkeerden de vakbonden de ingang van de banken omdat ze aan gewone kosten elk gemiddeld gezin een 1500 frank per jaar zouden aanrekenen. Van de meer dan 40000 frank die elke Vlaming jaarlijks aan onze waarde landgenoten uit het zuiden des lands betaalt heb ik de vakonden nog nooit iets horen zeggen, laat staan er actie tegen voeren! Raar maar waar!
Oud 12 januari 2004, 19:56   #32
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biker
Ik vind dat iedereen hier teveel op de man speelt, had het een ander politicus geweest die deze onrechtvaardigheid van de banken durft aanpakken, dan vonden jullie het vast een goede zaak.

En wie heeft het in godsnaam over bloot gaan of al dan niet tetten hebben, jeezes wat een niveau.
jamaar ge gaat toch niet beweren dat schoon tetten lelijk zijn zekers
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2004, 08:19   #33
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

biker:
ydde:
Luister eens Bik, dat ze met wat ernstige voorstellen op de proppen komt, in plaats van, in navolging van pétje, met onuitvoerbare zever en idioteriën, dan kunnen we over haar "tetten" zwijgen!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be