![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zij is zo goed als buitengepest bij de VLD net zoals nu met Coveliers. Maar het enige verschil is, is dat zij naar een normale partij is verhuisd, i.p.v. te blijven bij een stelletje hypocriete leugenaars. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, voor de gewone werkmens is het onmogelijk om in een paars landje geld te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom al die slimme koppen van het Politics.be forum bij zo'n dure bank blijven.
![]() Ikzelf krijg van mijn bank elk jaar een mooie nieuwjaarscadeau. 0 eurocentjes voor bankverrichtingen en bankkaarten. En al wat ik geregeld wil hebben wordt met de glimlach geregeld. Even goed als bij mijn vroegere Bacob-bank. Wees zo slim als Knuppel en haast jullie als de bliksem naar een Argenta-bank! Leer die dure banken een lesje in nederigheid. Wat Argenta kan moeten zij immers ZEKER kunnen!
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge moet eens de Kantoren en de hoofdkantoren zien van de grote banken! het zijn bijna paleizen. Bij ARGENTA zijn het allemaal kleine zelfstandigen die hun eigen woonst moeten gebruiken om hun zaak uit te bouwen. Ik blijf bij de leuze, klein maar fijn! Ik heb een maand geleden al mijn rekeningen van bij fortis verhuist naar ARGENTA. Ik moet zeggen een uitstekende bank met een prima service. Wat bij de grote banken ook niet kan worden gezegd. En ik die moet gaan werken kan nooit naar de bank gaan want ze zijn altijd toe om 16:00uur en zijn zelfs niet meer open de zaterdag VM Juist opletten dat je niet onder nul gaat bij ARGENTA want da is duurder. Maar daar moet je maar zelf op letten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
zijn tax laten vallen, niet ??? De rol van mooie Freya, "als witte ridder van de gewone burger", was in mijn ogen dan ook zeer hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dat iedereen hier teveel op de man speelt, had het een ander politicus geweest die deze onrechtvaardigheid van de banken durft aanpakken, dan vonden jullie het vast een goede zaak.
En wie heeft het in godsnaam over bloot gaan of al dan niet tetten hebben, jeezes wat een niveau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Enkele jaren geleden blokkeerden de vakbonden de ingang van de banken omdat ze aan gewone kosten elk gemiddeld gezin een 1500 frank per jaar zouden aanrekenen. Van de meer dan 40000 frank die elke Vlaming jaarlijks aan onze waarde landgenoten uit het zuiden des lands betaalt heb ik de vakonden nog nooit iets horen zeggen, laat staan er actie tegen voeren! Raar maar waar!
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() biker:
En wie heeft het in godsnaam over bloot gaan of al dan niet tetten hebben, jeezes wat een niveau. ydde: Luister eens Bik, dat ze met wat ernstige voorstellen op de proppen komt, in plaats van, in navolging van pétje, met onuitvoerbare zever en idioteriën, dan kunnen we over haar "tetten" zwijgen!