![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On 18 feb, 23:46, "F@ber" <[email protected]> wrote:
> "Arya" <-@-> schreef in berichtnews:[email protected] w.readfreenews.net... > > > Ik dacht dat jij links was, > > Dat dachten er wel meer van zichzelf ![]() > > Jij gaat ooit ook een keer om. Enzovoorts. Maar dat schiet niet op. Heeft iemand ook een praktisch voorstel om het internationale probleem van de dubbele nationaliteiten op te lossen? |
![]() |
#22 |
|
![]() Reinout van Montelbaan wrote:
> On 18 feb, 23:46, "F@ber" <[email protected]> wrote: >> "Arya" <-@-> schreef in berichtnews:[email protected] w.readfreenews.net... >> >>> Ik dacht dat jij links was, >> Dat dachten er wel meer van zichzelf ![]() >> >> Jij gaat ooit ook een keer om. > > Enzovoorts. Maar dat schiet niet op. Heeft iemand ook een praktisch > voorstel om het internationale probleem van de dubbele nationaliteiten > op te lossen? > Het 'internationale probleem' van dubbele nationaliteiten zit in je hoofd Hans Kilian en dat zal je toch echt zelf moeten oplossen. |
![]() |
#23 |
|
![]() F@ber wrote:
> "Arya" <-@-> schreef in bericht > news:[email protected] reenews.net... > >> Ik dacht dat jij links was, > > Dat dachten er wel meer van zichzelf ![]() > Yep, de anti-allochtonen propaganda van de Nederlandse media mist zijn uitwerking niet. > Jij gaat ooit ook een keer om. I'd rather be dead. |
![]() |
#24 |
|
![]() Sun, 18 Feb 2007 20:48:10 +0100: Arie Kanarie <[email protected]>: in
nl.politiek: >Dat iemand 2 nationaliteiten kan hebben is sowieso vreemd. Voor mensen die nooit verder dan hun eigen dorp of wijk komen wel ja. Probeer eens iets minder wereldvreemd te worden. >Blijf lekker >buitenlander als je dat wil, maar dan ook niet stemmen of een politieke >functie. Mag ik erop wijzen dat bijvoorbeeld een Albayrak hier al vanaf haar tweede jaar woont, en daardoor ook Nederlands spreekt met een Rotterdams accent? Daarnaast is ze van Turkse afkomst, mag dat desgewenst nog enige betekenis voor haar hebben? Je wilt dat al die ex-Nederlanders in Australië, Nieuw-Zeeland en Canada (en niet te vergeten Frankrijk en Spanje enz.) ook allemaal hun herkomst gaan loochenen? Waarom wel zo onredelijk tegen Marokkanen en Turken? -- Ruud Harmsen - http://rudhar.com Een afgang voor De Hond? http://rudhar.com/politics/devmrdzk/2070218.htm |
![]() |
#25 |
|
![]() Arya schreef:
> F@ber wrote: >> "Arya" <-@-> schreef in bericht >> news:[email protected] reenews.net... >> >>> Ik dacht dat jij links was, >> Dat dachten er wel meer van zichzelf ![]() >> > > Yep, de anti-allochtonen propaganda van de Nederlandse media mist > zijn uitwerking niet. huh? nu is de media rechts?? dan is de telegraaf links zeker? > >> Jij gaat ooit ook een keer om. > > I'd rather be dead. |
![]() |
#26 |
|
![]() In message <[email protected]>, "Orac" wrote:
> > "Arya" <-@-> schreef in bericht > news:[email protected] reenews.net... > > Orac wrote: > Meebetalen aan figuren die leven > bij een boek waarin staat dat ik een ongelovige hond ben, minder dan > zijzelf, en waarin zelfs staat dat ik mag worden vermoord. Staat dat er echt in, in welke passage staat dat? Ik dacht dat het aanzetten tot moord voorbehouden was aan onze voormalige MP. |
![]() |
#27 |
|
![]() Reinout van Montelbaan wrote: > On 18 feb, 23:46, "F@ber" <[email protected]> wrote: > > "Arya" <-@-> schreef in berichtnews:[email protected] w.readfreenews.net... > > > > > Ik dacht dat jij links was, > > > > Dat dachten er wel meer van zichzelf ![]() > > > > Jij gaat ooit ook een keer om. > > Enzovoorts. Maar dat schiet niet op. Heeft iemand ook een praktisch > voorstel om het internationale probleem van de dubbele nationaliteiten > op te lossen? Ja: alle grenzen opheffen! ![]() ..M. |
![]() |
#28 |
|
![]() Arie Kanarie wrote: > Orac wrote: > > > Mijn stem gaat naar de PVV. Met pijn in het hart, want ik moet die lui > > totáál niet; het is dan ook een proteststem. Marokkanen in de regering > > is de druppel. Kom nou. > > De hele berichgeving rond deze motie was sowieso vaag, de subsidie omroepen > brachten het zo dat het net leek of de motie tegen Turken en Marokkanen in > de regering was. Maar nee, het ging om dubbele paspoorten. > > Dat iemand 2 nationaliteiten kan hebben is sowieso vreemd. Blijf lekker > buitenlander als je dat wil, maar dan ook niet stemmen of een politieke > functie. Dit is nou typisch "Hollands" gezeik in de trand van "Mijn buren hebben 2 auto's en ik kan er maar 1 krijgen" ... ![]() "PVDV"? Kom nou! Dat is een "Partij Van De Onvrijheid"! ..M. |
![]() |
#29 |
|
![]() Arya wrote: > Orac wrote: > > "Arya" <-@-> schreef in bericht > > news:[email protected] reenews.net... > >> Orac wrote: > >>> "Dick Offringa" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]. .. > >>>> "Reinout van Montelbaan" <[email protected]> schreef in bericht > >>>> news:[email protected] ups.com... > >>>>> De meerderheid van de Nederlandse kiezers is dus voor de motie van de > >>>>> PVV tegen dubbele nationaliteit van bewindslieden. De nieuwe regering > >>>>> zou nu geen meerderheid meer halen in de Tweede Kamer. Dat belooft > >>>>> carnaval na de Provinciale Staten-verkiezingenen de Eerste Kamer! Dat > >>>>> had Tweede Kamer-voorzitter mevrouw Verbeet toch niet gedacht... > >>>>> (NOS-Teletekst) > >>>>> > >>>> Dan hoor ik blijkbaar bij een minderheid.. > >>>> want ik ben blij met dit komende Kabinet. > >>> Gore verrader. > >> Ik ben ook blij met dit kabinet ben ik in jou ogen nu ook een verrader? > >> Zo ja waarom? > > > > Iedereen die meewerkt, uit gebrek aan inzicht of niet, aan de steeds meer > > aanwezige overheersing van de islam en de terechte angst voor dat > > fascistische geloof, is een verrader, in de zin dat ik het recht heb m'n > > leven te beschermen. Een moslim is per definitie uit op wereldoverheersing, > > Je praat poep Orac. Ik ken uit mijn persoonlijk omgeving genoeg moslims en > die hebben echt wel wat anders aan hun hoofd dan wereldsoverheersing. > > Jij bent compleet gehersenspoeld door de voortdurende anti-allochtonen > propaganda van de Nederlandse media. > > > Vermoorden doen ze dan ook vaak, uit naam van de islam. Genoeg, het wordt > > tijd om terug te vermoorden. Rot op zeg! En de verraders zoals jij, die er > > geen enkel probleem mee hebben dat we geregeerd worden door Marokkanen, > > Ik dacht dat jij links was, dan zou jij toch blij moeten zijn met een PvdA'er > op sociale zaken, maar nee simpele ziel Orac gaat niet voor de inhoud maar voor > de afkomst. > > > moeten niet moeilij doen als hun smerige kinderen en henzelf de strot wordt > > afgesneden, naar goed islamitisch gebruik. Elk islamitisch kind moet oefenen > > door een dier eigenhandig onverdoofd de keel af te snijden, in naam van pedo > > mohammed. > > > > En alweer praat je poep. > > > Nou, over m'n lijk. Je bent een verrader en verdient de strop, je kinderen > > ook. Verkoop je eigen tuin maar, niet de mijne. > > > > Je bent compleet hysterisch, ik raad je aan eens contact op te nemen met het > Riagg voor je gekke dingen gaat doen. Ik sta helemaal achter dit advies. ![]() ..M. |
![]() |
#30 |
|
![]() "Ruud Harmsen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sun, 18 Feb 2007 20:48:10 +0100: Arie Kanarie <[email protected]>: in > nl.politiek: > >>Dat iemand 2 nationaliteiten kan hebben is sowieso vreemd. > > Voor mensen die nooit verder dan hun eigen dorp of wijk komen wel ja. > Probeer eens iets minder wereldvreemd te worden. > >>Blijf lekker >>buitenlander als je dat wil, maar dan ook niet stemmen of een politieke >>functie. > > Mag ik erop wijzen dat bijvoorbeeld een Albayrak hier al vanaf haar > tweede jaar woont, en daardoor ook Nederlands spreekt met een > Rotterdams accent? Daarnaast is ze van Turkse afkomst, mag dat > desgewenst nog enige betekenis voor haar hebben? > Je wilt dat al die ex-Nederlanders in Australië, Nieuw-Zeeland en > Canada (en niet te vergeten Frankrijk en Spanje enz.) ook allemaal hun > herkomst gaan loochenen? Waarom wel zo onredelijk tegen Marokkanen en > Turken? De mensen waar jij hebt over hebt verloochenen hun afkomst inderdaad niet, waarom zouden ze... Maar dat kan prima met alleen een Canadees of Australisch paspoort. |
![]() |
#31 |
|
![]() On Sun, 18 Feb 2007 18:30:03 +0100, Orac <[email protected]> wrote:
> Mijn stem gaat naar de PVV. knap. in welk kiesdistrict dacht je dat precies te lukken? |
![]() |
#32 |
|
![]() "piet" <[email protected]> schreef in bericht news:op.tn0f60atim1cu0@freddie... > On Sun, 18 Feb 2007 18:30:03 +0100, Orac <[email protected]> wrote: > >> Mijn stem gaat naar de PVV. > > knap. in welk kiesdistrict dacht je dat precies te lukken? In elk, over een paar maanden. |
![]() |
#33 |
|
![]() "Reinout van Montelbaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > De meerderheid van de Nederlandse kiezers is dus voor de motie van de > PVV tegen dubbele nationaliteit van bewindslieden. De nieuwe regering > zou nu geen meerderheid meer halen in de Tweede Kamer. Dat belooft > carnaval na de Provinciale Staten-verkiezingenen de Eerste Kamer! Dat > had Tweede Kamer-voorzitter mevrouw Verbeet toch niet gedacht... > (NOS-Teletekst) Als Wilders een kerel is ....gaat hij dus, gesteund door een meerderheid van de Nederlandse kiezers mee op werkbezoek naar Pakistan..... Alhoewel ik denk dat deze lafaard dat niet doet! Tarac -- Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu) |
![]() |
#34 |
|
![]() On 19 feb, 22:12, "Tarac" <Tar@ctueel> wrote:
> "Reinout van Montelbaan" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] oglegroups.com... > > > De meerderheid van de Nederlandse kiezers is dus voor de motie van de > > PVV tegen dubbele nationaliteit van bewindslieden. De nieuwe regering > > zou nu geen meerderheid meer halen in de Tweede Kamer. Dat belooft > > carnaval na de Provinciale Staten-verkiezingenen de Eerste Kamer! Dat > > had Tweede Kamer-voorzitter mevrouw Verbeet toch niet gedacht... > > (NOS-Teletekst) > > Als Wilders een kerel is ....gaat hij dus, gesteund door > een meerderheid van de Nederlandse kiezers > mee op werkbezoek naar Pakistan..... > Alhoewel ik denk dat deze lafaard dat niet doet! > > Tarac > > -- > Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu) Hij gaat dus niet. Want zoals de meeste mensen wil hij nog wat blijven leven. Zelfs vanuit Pakistan wordt hij bedriegd. |
![]() |
#35 |
|
![]() "Reinout van Montelbaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > De meerderheid van de Nederlandse kiezers is dus voor de motie van de > PVV tegen dubbele nationaliteit van bewindslieden. De nieuwe regering > zou nu geen meerderheid meer halen in de Tweede Kamer. Dat belooft > carnaval na de Provinciale Staten-verkiezingenen de Eerste Kamer! Dat > had Tweede Kamer-voorzitter mevrouw Verbeet toch niet gedacht... > (NOS-Teletekst) Waar haal je die onzin vandaan??? Ons Staatshoofd ja Hare Majesteit heeft ook een dubbele nationaliteit! haar schoondochter Maxima ook en net zoals veel Medelanders kunnen zij hun buitenlandse paspoorten niet inleveren. Kortom laat je niet gek maken door Wilders en zijn bruingestreepteonderbroekkornuiten...(leuk scrabbelwoord) Oftewel Wilders mag zijn nek verrekkkken in Pakistan.... Wel veel blabla over de helft van de Koran... van mij mag hij naar Pakistan en daar zijn strijd verder voeren.... Uiteraard niet beveiligd op kosten van de Nederlandse belastingbetalers, Nee dat betalen zijn bruingestreepteonderbroekkornuiten maar. Karac -- Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu) |
![]() |
#36 |
|
![]() "Reinout van Montelbaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > De meerderheid van de Nederlandse kiezers is dus voor de motie van de > PVV tegen dubbele nationaliteit van bewindslieden. De nieuwe regering > zou nu geen meerderheid meer halen in de Tweede Kamer. Dat belooft > carnaval na de Provinciale Staten-verkiezingenen de Eerste Kamer! Dat > had Tweede Kamer-voorzitter mevrouw Verbeet toch niet gedacht... > (NOS-Teletekst) > PVV/Wilders doet niet mee met de PS verkiezingen. De winst zal voornamenlijk gaan naar de VVD. |