![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat waarheid kwetst hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jullie hebben gewoon verkeerde gedachten erover. Ja de proeven vergemakkelijken kan ook op andere manieren ![]() ![]() (Waar het stond dat ze zelfs geen nederlands hoeven te kennen, is nog altijd onbekend?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() het idee is hen "werk" geven.Onproduktief, nutteloos werk zelfs, als het maar werk is...Of ze iets of niets kennen is in feite bijzaak.Als ik iets vergeten ben, gelieve het mij uit te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duvetje382, je ziet echt spoken! Het probleem is dat er gewoon te weinig mensen slagen voor de examens (autochtonen én allochtonen). Omdat die examens helemaal niet afgestemd zijn op de jobs waarvoor ze dienen. That's all. En nu wil men in plaats van te testen met theoretische examens of ze geschikt zijn voor een praktische job ineens testen of ze de job in praktijk kunnen. Niet erg onlogisch als je het mij vraagt. Al eens aan zo'n examens meegedaan trouwens? Die hebben zelden iets of wat te maken met de job.
Laatst gewijzigd door Edina : 21 februari 2007 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Neen dat denk ik niet! Ze willen er juist voor zorgen dat ze de kans krijgen op een goed en productieve baan, maar omdat veel de kans hiervoor niet krijgen ( nu zeg ik niet ieder1) willen ze het voor hen vergemakkelijken.
|
![]() |
![]() |