![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> wrote:
> "Gerard B." <[email protected]> schreef: >> Je had het een paar dagen geleden toch echt over Nederland toen je >> uit eigen mouw schudde: "er komt strenge vorst komende week en >> jammer voor de KKKNMI fascisten komt er geen record". Die "strenge >> vorst" kun je nu op je meteorologische buik schrijven en je kunt >> daarbij alvast veilig deze winter als de warmste winter sinds ten >> minste 1901 noteren. > Je kunt in de stront zakken. Het wordt HIER GEEN record gevestigd, > basta!!! Nou goed; hand over het hart. Omdat het ging over het failliet van 'onze kille weerman te Mook' vergeef ik je deze keer warmhartig de verwensingen. |
![]() |
#22 |
|
![]() Gerard B. wrote:
> "René Peters" <[email protected]> wrote: >> "Gerard B." <[email protected]> schreef: > >>> Je had het een paar dagen geleden toch echt over Nederland toen je >>> uit eigen mouw schudde: "er komt strenge vorst komende week en >>> jammer voor de KKKNMI fascisten komt er geen record". Die "strenge >>> vorst" kun je nu op je meteorologische buik schrijven en je kunt >>> daarbij alvast veilig deze winter als de warmste winter sinds ten >>> minste 1901 noteren. > >> Je kunt in de stront zakken. Het wordt HIER GEEN record gevestigd, >> basta!!! > > Nou goed; hand over het hart. Omdat het ging over het failliet van > 'onze kille weerman te Mook' vergeef ik je deze keer warmhartig de > verwensingen. Die failliete kapper woont in Amsterdam. |
![]() |
#23 |
|
![]() Op 20-2-2007, heeft René Peters verondersteld :
> "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> René Peters gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Zou het een dezer dagen bloesjesweer gaan worden ondanks de in >>>>> Mook voorspelde strenge vorst? >>>> >>>> Voorlopig lijkt het *in* Mook voorspellen een ander resultaat te gaan >>>> geven dan *voor* Mook voorspellen: >>>> http://www.weer.nl/nl/home/weer/were...&cityName=Mook >>> >>> Er is dus vorst aan het einde van de week voorspeld. >> >> De laagste temperatuur die word aangegeven is 5 graden, war haal jij die >> vorst dan weg. >> Of komt Trix in het weekend nog langs! >> > > Dat was zaterdag voorspeld, punt uit. Dom gelul, Petrus in het gehele bericht niets te vinden over nu aanstaande zaterdag vriezen. |
![]() |
#24 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> wrote:
>> Nou goed; hand over het hart. Omdat het ging over het failliet van >> 'onze kille weerman te Mook' vergeef ik je deze keer warmhartig de >> verwensingen. > Die failliete kapper woont in Amsterdam. Bespaar me. Bij de vrieskou die niet komt heb ik zeker geen behoefte aan fixaties in jouw microkosmos. (Ik ben al jaren gelukkig zonder hoofdhaar en heb aan je boezemvijand de moeraskrokodil dus ook wat dat betreft geen enkele behoefte. Probeer tot hem te komen via een andere weg.) |
![]() |
#25 |
|
![]() "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "René Peters" <[email protected]> wrote: > >>> Nou goed; hand over het hart. Omdat het ging over het failliet van >>> 'onze kille weerman te Mook' vergeef ik je deze keer warmhartig de >>> verwensingen. > >> Die failliete kapper woont in Amsterdam. > > Bespaar me. Bij de vrieskou die niet komt heb ik zeker geen behoefte aan > fixaties in jouw microkosmos. (Ik ben al jaren gelukkig zonder hoofdhaar > en heb aan je boezemvijand de moeraskrokodil dus ook wat dat betreft geen > enkele behoefte. Probeer tot hem te komen via een andere weg.) Deze winter wordt wel de zachtste sinds ten minste 1706: http://www.vwkweb.nl/cms/index.php?o...1158&Itemid=26 en januari was wereldwijd gemiddeld de warmste sedert ten minste 1880: http://www.vwkweb.nl/cms/index.php?o...1142&Itemid=27 |
![]() |
#26 |
|
![]() "Verkijk" <verkijk(verwijderdit)@hotmail.com> wrote:
> Deze winter wordt wel de zachtste sinds ten minste 1706: <snip> Ik sluit zelfs dat niet uit, maar was - eveneens met 'ten minste' - voorlopig liever aan de voorzichtige kant. |
![]() |
#27 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "René Peters" <[email protected]> wrote: >> >> [De machinaties van het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut] >>>> Voorlopig lijkt het *in* Mook voorspellen een ander resultaat te >>>> geven dan *voor* Mook voorspellen: >>>> http://www.weer.nl/nl/home/weer/were...&cityName=Mook >> >>> Er is dus vorst aan het einde van de week voorspeld. >> >> Inderdaad. In Blaavandshuk zou het aan het einde van de week 's nachts >> zomaar 1 graadje kunnen vriezen! >> >> Over Mook praten we niet. > > Ben blij dat je ook zo over Supergonzo denkt ![]() > blijven stand houden. Ja hoor, de vele missers staan in ons geheugen gegrift. |
![]() |
#28 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Je had het een paar dagen geleden toch echt over Nederland toen je uit >> eigen mouw schudde: "er komt strenge vorst komende week en jammer voor de >> KKKNMI fascisten komt er geen record". Die "strenge vorst" kun je nu op >> je meteorologische buik schrijven en je kunt daarbij alvast veilig deze >> winter als de warmste winter sinds ten minste 1901 noteren. > > Je kunt in de stront zakken. Het wordt HIER GEEN record gevestigd, > basta!!! Volgens de voorspellingen van afgelopen zaterdag komt het er > gelukkig niet van en krijgen de ecofascisten geen aanleiding om het cliché > van de opwarming weer van stal te halen. > Maar ik geloof dat je het nog steeds tegen Schnappi hebt. Joh over het geheel genomen is het gewoon warmer. En de records worden steeds hoge, omdat na elk record de lat weer hoger word gelegd. En als we dat even meenemen zijn er de laatste tijd wel erg veel records geborken. |
![]() |
#29 |
|
![]() RommelPotterij wrote:
> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "René Peters" <[email protected]> wrote: >>> >>> [De machinaties van het Koninklijk Nederlands Meteorologisch >>> Instituut] >>>>> Voorlopig lijkt het *in* Mook voorspellen een ander resultaat te >>>>> geven dan *voor* Mook voorspellen: >>>>> http://www.weer.nl/nl/home/weer/were...&cityName=Mook >>> >>>> Er is dus vorst aan het einde van de week voorspeld. >>> >>> Inderdaad. In Blaavandshuk zou het aan het einde van de week 's >>> nachts zomaar 1 graadje kunnen vriezen! >>> >>> Over Mook praten we niet. >> >> Ben blij dat je ook zo over Supergonzo denkt ![]() >> voorspellingen blijven stand houden. > > Ja hoor, de vele missers staan in ons geheugen gegrift. Dacht ik ook. Die supersukkel denkt het altijd te weten. |
![]() |
#30 |
|
![]() RommelPotterij wrote:
> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Je had het een paar dagen geleden toch echt over Nederland toen je >>> uit eigen mouw schudde: "er komt strenge vorst komende week en >>> jammer voor de KKKNMI fascisten komt er geen record". Die "strenge >>> vorst" kun je nu op je meteorologische buik schrijven en je kunt >>> daarbij alvast veilig deze winter als de warmste winter sinds ten >>> minste 1901 noteren. >> >> Je kunt in de stront zakken. Het wordt HIER GEEN record gevestigd, >> basta!!! Volgens de voorspellingen van afgelopen zaterdag komt het er >> gelukkig niet van en krijgen de ecofascisten geen aanleiding om het >> cliché van de opwarming weer van stal te halen. >> Maar ik geloof dat je het nog steeds tegen Schnappi hebt. > > Joh over het geheel genomen is het gewoon warmer. > En de records worden steeds hoge, omdat na elk record > de lat weer hoger word gelegd. En als we dat even meenemen > zijn er de laatste tijd wel erg veel records geborken. Nou dit wordt in ieder geval GEEN record, jammer dan. |
![]() |
#31 |
|
![]() Verkijk wrote:
> "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "René Peters" <[email protected]> wrote: >> >>>> Nou goed; hand over het hart. Omdat het ging over het failliet van >>>> 'onze kille weerman te Mook' vergeef ik je deze keer warmhartig de >>>> verwensingen. >> >>> Die failliete kapper woont in Amsterdam. >> >> Bespaar me. Bij de vrieskou die niet komt heb ik zeker geen behoefte >> aan fixaties in jouw microkosmos. (Ik ben al jaren gelukkig zonder >> hoofdhaar en heb aan je boezemvijand de moeraskrokodil dus ook wat >> dat betreft geen enkele behoefte. Probeer tot hem te komen via een >> andere weg.) > > Deze winter wordt wel de zachtste sinds ten minste 1706: > Dat zullen we nog wel zien, vuile ecofascist. Maar niet in Nederland, lul de behanger!!! |
![]() |
#32 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> René Peters gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>>> "Gerard B." <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Zou het een dezer dagen bloesjesweer gaan worden ondanks de in >>>>>>>> Mook voorspelde strenge vorst? >>>>>>> >>>>>>> Voorlopig lijkt het *in* Mook voorspellen een ander resultaat te >>>>>>> gaan geven dan *voor* Mook voorspellen: >>>>>>> http://www.weer.nl/nl/home/weer/were...&cityName=Mook >>>>>> >>>>>> Er is dus vorst aan het einde van de week voorspeld. >>>>> >>>>> De laagste temperatuur die word aangegeven is 5 graden, war haal jij >>>>> die vorst dan weg. >>>>> Of komt Trix in het weekend nog langs! >>>>> >>>> >>>> Dat was zaterdag voorspeld, punt uit. >>> >>> Punt weer in, door *wie* was dat voorspeld? >> >> Ze kunnen het ook weer naar believen terugdraaien, dus waarom ook niet >> met de nadruk op kouder dan voorspeld? > > Ik zou eigenlijk willen weten aan welke weersite jij je verwachtingen > ontleent. Ikzelf houd het doorgaans bij weeronline.nl, omdat ik dat een > fijne informatieve site vind met een forum waarin nogal wat serieuze > weeramateurs via hun gegevens ook één en ander bijhouden en uitleggen en > voorspellen. > Even bij de Oosterburen gekeken.Die gaven de volgende vooruitzichten: http://www1.ndr.de/cgi-bin/selektor Wetterlage: Von Norden und Nordwesten her ziehen schwache Tiefausläufer mit etwas Regen auf. Vorhersage: In der Nacht bringen von Norden her dichte Wolken etwas Regen. In den südlichen Teilen des Landes bleibt es meist trocken und teils auch aufgelockert. Bei Tiefstwerten zwischen 6 Grad in Ostfriesland und 0 Grad um Göttingen weht schwacher bis mäßiger, auf den Inseln auch frischer Südostwind. Am Mittwoch kommt es bei dichter Bewölkung zeitweise zu etwas Regen. Meist trocken bleibt es im südöstlichen Niedersachsen. Hier sind vorübergehend auch einzelne Auflockerungen möglich. Die Höchstwerte liegen bei 7 Grad in Cuxhaven und 12 Grad in Braunschweig, dazu weht der Südost- bis Südwind mäßig bis frisch, auf den Inseln auch stark mit teils stürmischen Böen. für Mittwoch: Sonnenscheindauer: 0 bis 3 Stunden Niederschlagswahrscheinlichkeit: 90% an der Nordsee, 30% im Südosten gefühlte Temperatur: 1 bis 11 Grad Weitere Aussichten: In der Nacht zum Donnerstag regnet es zeitweise. Von Westen her kann es vorübergehend etwas auflockern und es regnet dann kaum noch. Bei Tiefstwerten von 6 Grad an der Nordsee bis 1 Grad im Weserbergland weht schwacher bis mäßiger, an der See auch frischer Süd- bis Südwestwind. Am Donnerstag regnet es kaum noch. Später kann sich auch etwas die Sonne zeigen. Die Temperatur erreicht 7 Grad im Wendland bis 11 Grad im Emsland. Der Wind weht schwach bis mäßig aus Südwest. In der Nacht zum Freitag gebietsweise aufgelockert, sonst dichte Wolken und etwas Regen, 6 bis 1 Grad. Am Freitag stark bewölkt, ab und zu Regen, 4 bis 11 Grad. Am Samstag regnerisch und windig, 3 bis 10 Grad. Nou ja. In het Harzgebied wil het even rond de 0 graden zijn in de avond en in de nacht, maar verder... |