![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen straffen voorkomt dit niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad, regels zijn regels
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Goed voor u van die gordel, maar bellen brengt anderen ook in gevaar en niet alleen uzelf
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Florida moogt ge nog altijd bellen achter het stuur, en ik zie daar niet echt meer ongevallen als in Belgie.
Ik vind dat allemaal overroepen gezever. Er zullen altijd mensen zijn die in de auto aan 160km/u al etend hun gazet willen lezen terwijl ze de baas opbellen om te zeggen dat ze zo snel mogenlijk op het werk zullen zijn.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De n49, is dat die weg niet die vol met kuilen en putten staat. Die baan is gewoon levensgevaarlijk omwille van de slechte staat van het wegdek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten we leren aanvaarden dat "onmiddelijke bereikbaarheid" zelfs niet voor een gsm-gebruiker geldt........
Een onbenullig stukje getetter,onderwijl zowat 1000 kg bewegend staal en kunststof "besturend", heeft al menig ongeval veroorzaakt (vandaar de bestaande wet).... Het "leven" van de veroorzaakster van het ongeval is feitelijk al over,als ze uit het ziekenhuis raakt zal ze voor de rest van haar leven betalen.....voor wat onherstelbaar beschadigd is aan andere mensenlevens.... ![]() Ik hoop dat de gsm-operatoren ondertussen hier eens goed over gaan nadenken.....op een dag ZULLEN dergelijke accidenten een juridische draai krijgen zodanig dat zij,(net als de tabaksfabrikanten bvb aangaande ziektes),rechtstreeks verantwoordelijk gesteld worden als grond-oorzaak! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 21 februari 2007 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Was op zoek of er bij mobiliteit en verkeer iets te vinden was over bellen tijdens rijden. Vond deze oude draad via "gsm" intypen.
Draad is idd oud maar de feiten niet. Er schijnt in die zeven jaar weinig verandert als ik zie hoe ze soms voorbij komen. logisch dat ze niet, te laat of verbaasd reageren op aanwijzingen en tekens. Tijd om eens de puntjes op de i te zetten. BTW miss een idee om de draad naar "mobiliteit en verkeer" te plaatsen, lijkt mij dat die daar beter bij aansluit bvd. Laatst gewijzigd door pdm : 11 februari 2014 om 22:54. |
![]() |
![]() |