![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee en dat maakt het net zo jammer dat de top van de N-VA een gouden kans heeft laten liggen door eerst alleen te gaan en dan maar weer terug te krabbelen, ... Jullie hebben lang krediet gehad bij mij persoonlijk, maar nu is alles weg, voor mij is de NVA niets meer of minder dan een Tsjeeven afdeling van de CD&V, die in de toekomst overigens professioneel zal weggetsjeefd worden, maar dat zul je wel zien als het zover zal zijn... Jammer voor die idealisten die erin zitten, en het echt goed menen. (en ik ken er een paar persoonlijk dus ik weet echt wel waar die mensen voor staan. ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan krijgen ze zo'n kans om op de wip te gaan zitten en te gaan wegen in de volgende verkiezing, (en ik hoop dat ze het alsnog doen als blijkt dat ze toch boven de 5 % uitkomen) en dan laten ze het weer in het honderd lopen, omdat ze schrik hebben, schrik voor hun zetelke... Schandalig gewoon, om te kotsen, zo'n ruggegraatloze schijters (sorry voor t woord) moet ik niet , dank u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
A) Ah, CD&V als meest unitaristische partij van Vlaanderen? Ik heb Onkelinckx Van de Lanotte of Verhofstadt nooit "un homme dangereux" horen noemen, maar dat deden ze wel met de minister-president van die "unitaristische partij". Ik heb de Waalse partijen nooit tegen de VLD of SP.A weten fulmineren dat één van hun mensen voor hen "onaanvaardbaar" was, maar voor de topman van die "unitaristische" partij CD&V doen ze dat wel. Wie weet heeft dat wel iets te betekenen? B) Woordbreuk van VLD, SP.A en Spirit is niet onze schuld. C) Aha, de N-VA is het kwade genius achter het cordon! Als zij haar zes parlementszetels nu eens zou gebruiken voor een 30%-coalitie met het VB, wat zou dat een klapper geven, nietwaar? D) Uitgestoken handen die volgen op een trap in de ballen zijn niet zo geloofwaardig, dat heb ik al eerder gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De CD&V is inderdaad unitaristisch, ze gaan met ne wree straffe stoot moeten afkomen om het tegendeel te bewijzen vrees ik .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk is de cd&v unitaristisch maar met beperkte mate als ze dat niet was, dan bestond België niet meer!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
A/ Dewever heeft dat niet gezegd B/ Het is het VB dat Dewever deze woorden in de mond hebben gelegd C/ we hebben het met zijn allen gewoon verkeerd begrepen Citaat:
Het beweegt mij trouwens tot tranen toe dat jij het gewicht van de unitaristische drive van de CD&V (die trouwens geregeerd wordt door de ACW) gaat zoeken in de waalse media... Haal jij jouw begrip pedofilie ook uit de interpretatie van Dutroux, jouw begrip doodslag bij Horion, jouw begrip alcoholisme bij Daerden, enz... Citaat:
A/ De NVA heeft dat niet gezegd B/ Het VB heeft die woorden in de mond gelegd van de verkozen NVA-mandatarissen C/ we hebben die "nooit" helemaal verkeerd begrepen...dat woord heeft een andere semantische waarde Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn weer de Wallonen die beslissen. En wij die betalen. Nothing changes, really. |
|
![]() |
![]() |