![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() wa ben jij voor iets jaloers , wil je een eigen huis WERK er dan voor en wees niet jaloers op mensen die er 2 jobs voor moeten uitoefenen , weet je ik heb als alleenstaande eerst de vroege op't werk inclusief de weekends ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
yeps meer mensen die in de maatschappij niet mee kunnen zullen op straat worden gezet doordat er meer huizen te koop zummen komen te staan , want als de prijzen van vastgoed naar beneden gaan zullen de leningen duurder worden en zullen de aller armste geen huurwoning meer hebben en ook geen centen voor een eigen huis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zeg ik niet, we waren er een beetje mee aan het lachen, ge moet niet alles direct zo serieus pakken... Maar door de maatregel van uw gelievde communistische nitwitt van een minister, wordt nu wel het zelfbeschikkingsrecht van uw eigendom bedreigd. Ik zit nu niet in de situatie dat ik huizen verhuur, maar mocht het zo zijn en ze kwamen leeg te staan, dan liet ik ze nog veel liever leeg staan dan dat de staat mij zou verplichten, gelijk wie daar in te laten wonen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het eventuele gebrek aan huurwoningen moet desnoods door de staat gecompenseerd worden, en niet door private huisjesmelkers die parasiteren op de miserie van anderen (=geen geld voor een woning te kopen) zoals nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gezien , Dank u Tante Onkeldinges... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar hebt u er al eens aan gedacht,dat er velen zijn die niet eens een job hebben,en dat u met al uw overuren en weekends de job afneemt van een voltijds equivalent? Noodzakelijk ? ja waarschijnlijk omdat u er nood aan hebt,maar het maakt de arbeidsmarkt wel kleiner en buiten de sociale gevallen (zij die niet willen werken)zijn er veel meer mensen die uit de boot vallen(lage scholing,ouderdom,ziekte enz..)voor die mensen moeten er ook voorzieningen zijn die tegemoet komen aan hun inkomen en waardigheid! Wat mij zo een beetje begint op te vallen is dat er heel wat tweeverdieners in sociale woningen zitten,die daar prijzen van 5 a 600 euro p/m voor hun huurwoning betalen,eigenlijk zijn die woningen voorzien voor minderbedeelden,en dat lijkt me voor die mensen niet betaalbaar.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
typevoorbeeld van het matteus-effect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
tssss , op mijn vaste job zoekt men nog steeds werkvolk , maar de jeugd die er begint houdt er het er maximum 1 a 2 maand uit wegens geen goesting , te veel te laat komen of een irritant eigenwilletje ![]() en als ik dan men huis verhuur en nog niet mag kiezen aan wie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En er scheelt waarschijnlijk wel iets aan de mentaliteit van sommige werknemers. Maar het algemeen gegeven zou moeten zijn dat iedereen een job zou moeten hebben(diegenen die willen werken natuurlijk)
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huurprijs wordt berekend op het inkomen, zodoende betalen de tweeverdieners mee voor de kansarmen en houden het zaakje betaalbaar voor de maatschappijen. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
yeps , da van die 30 en 40 jaar klopt inderdaad , maar als je dan ziet in wat voor huizen die dan wonen ............. kan ik da best geloven ne sleutel op de deur , alles ineens afgewerkt badkamer keuken slaapkamer .... , liefst nog een groot stuk grond eraan en dan nog liefst een dubbele garage met twee schoon auto's op de oprit ......... geen kompassie mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het is inderdaad een moeilijk gegeven,het betaalbaar houden van onderhoud en nieuwbouw moet van ergens komen.
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goeie maatregel van Onkelinx.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De talrijke verbolgen reacties doen natuurlijk vermoeden dat er weer een gigantisch fiscaal gesjoemel met aangiften van huurinkosten aan het licht dreigt te komen. En tenslotte: Mw. Onkelinckx is helemaal geen communiste. Haar private, bourgois levensstijl is met dat gedachtengoed onverenigbaar.
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is zo voor de meeste linksen die ik ken.
Laatst gewijzigd door baarle : 22 februari 2007 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Alsof moordenaars en terroristen verenigbaar zijn met een roep naar meer veiligheid
![]()