Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2004, 15:44   #21
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Dit is tussen mij en george! ga met uw kat spelen!
Waarom is dat zo? Ik ben ook betrokken partij vermits ik met een allochtone vrouw uit Oost-Europa ben gehuwd. So what? Als het Vlaams Blok haar uitwijzingspolitiek wil handhaven (op voorwaarde dat ze dat konsekwent doen natuurlijk), zal het ook in eigen rangen Grote Kuis moeten houden, willen ze hun geloofwaardigheid behouden.

Geef toe, als mijn vrouw moet oprotten (en ik erbij) waarom zou de Thaïse vrouw van Tastenhoye dan wèl mogen blijven?
Jij mag oprotten en uw vrouw mag blijven ( en uw kat ook)! Ben je nu blij?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 15:54   #22
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Mr Hyoens,
We kunnen gerust stellen dat het officiële VB standpunt onracistisch is-
kan trouwens niet anders ten einde de susidies te behouden. Maar de racistische uitspraken van VB kiezers en sympathisanten liegen er niet om.
Lees er deze draad maar op na : gastarbeiders moeten na gedane arbeid oprotten en hun vlaamse partner moet maar meegaan naar hun land van oorsprong. & zoals "The Piano" correct aangeeft zo staat het ook in het officiël begraven 70punten plan : dit plan is alleen begraven om de subsidies te redden, tegen de achterban wordt wel degelijk uitgelegd dat
"de geest van dit plan" nog steeds levendig is.

Mijn dochter adopteerde een chinese dochter. Ik heb vrienden en kennissen - waarvan sommigen VBers zijn - die ken ik nu : hier kwam de vraag : waarom moet dat nu een "vreemde" zijn ?
VB-ers geen racisten ? Laat me niet lachen.
Oud 12 januari 2004, 16:37   #23
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Mr Hyoens,
kan trouwens niet anders ten einde de susidies te behouden. Maar de racistische uitspraken van VB kiezers en sympathisanten liegen er niet om.
Lees er deze draad maar op na : gastarbeiders moeten na gedane arbeid oprotten en hun vlaamse partner moet maar meegaan naar hun land van oorsprong. & zoals "The Piano" correct aangeeft zo staat het ook in het officiël begraven 70punten plan : dit plan is alleen begraven om de subsidies te redden, tegen de achterban wordt wel degelijk uitgelegd dat

Mijn dochter adopteerde een chinese dochter. Ik heb vrienden en kennissen - waarvan sommigen VBers zijn - die ken ik nu : hier kwam de vraag : waarom moet dat nu een "vreemde" zijn ?
Eh ja, waarom moet dan nu een vreemde zijn? Waarom geen kind uit eenweeshuis van eigen bodem?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 16:45   #24
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Mr Hyoens,

Eh ja, waarom moet dan nu een vreemde zijn? Waarom geen kind uit eenweeshuis van eigen bodem?
Vraag eens aan VB Kamer- en Partijraadslid Guido Tastenhoye waarom hij zijn echtgenote, Vee SUJARID, in Bangkok (Thaïland) is gaan zoeken? Misschien krijg je wel hetzelfde antwoord?
Oud 12 januari 2004, 16:58   #25
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Vraag eens aan VB Kamer- en Partijraadslid Guido Tastenhoye waarom hij zijn echtgenote, Vee SUJARID, in Bangkok (Thaïland) is gaan zoeken? Misschien krijg je wel hetzelfde antwoord?
Is dat ook een boorling? Die hij heeft geadopteerd?
Niet den domme uithangen he jongen.
Dat verwacht ik zeker niet van U!
U zou het zeker moeten weten waarom. En ik weet waarom, mijne is Nederlandse, en ik heb voor mijn huwelijk met haar mij VOLLEDIG borg moeten tekenen.
Ingeval mijn dame vertrekt draai ik voor alle kosten op.
Idem-Dito, mijn vriend die met een Vrouw van Turkse nationaliteit is gehuwd.
Alle 6 maand moest ie dan nog het voµliegtuigticket vernieuwen.
Nu wonen ze in Turkijë, wegens een te groot racisme in België. Mevrouw werdt bedreigd omdat ze met nen witte zak getrouwd was.
Nu in Turkijë hebben ze geen probleem meer.
Zou het toch waar zijn dat de uitschot van de vreemde landen zich in België is komen vestigen? (maar een vraagske zulle pianOla)
Oud 12 januari 2004, 17:14   #26
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Idem-Dito, mijn vriend die met een Vrouw van Turkse nationaliteit is gehuwd. Nu wonen ze in Turkijë, wegens een te groot racisme in België.
Allez Fernand, wat vertelt ge me nu?
Oud 12 januari 2004, 18:11   #27
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse van Rostock
Wat mij betreft mag de vrouw van Tastenhoye per direct vertrekken, en hij moet onmiddellijk uit de partij gezet worden.

Uw vrouw mag perfect blijven, ze is van europese origine

europa aan de europeanen!
8) 8)
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 18:14   #28
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Het Vb voert een charmecampagne de laatste tijd. Vermist het VB hier wel vertegenwoordigd is kan iemand mij de standpunten van die partij hierover duidelijk maken.

Eerst en vooral, maakt het uit van welk geslacht de vreemdeling is?

Gesteld dat de vreemde partner op een of andere manier de wet overdtreed en de partner van vreemde origine wordt uigewezen naar het land van z'n voorouders, moet de ega dan volgen of zich erbij neerleggen dat de overheid de feitelijke scheiding tot een feit maakt.

Ik veronderstel dat de geliefde van vlaamse origine nog wel de keuze heeft maar wat met de "onzuivere" kinderen.

Ik verwacht eigenlijk geen duidelijk antwoord, dat kan men van politiekers nu eenmaal niet verwachten, zelfs en zeker niet van de advocaten bij het blok maar de aanhangers mogen me wel proberen de standpunten van de partij duidelijk te maken. De mening van de vb kiezer is voor mij immers veel belangrijker dan de standpunten v/d partij aangezien ze toch geen rekening willen houden met zelfs hun eigen kiezers of zelfs leden.

Tot hier mijn bedenkingen, over naar volgende vraag.
Wat doet men met de "achtergebleven" vrouw (of man) en kinderen? Dit wel ervan uitgaande dat de scheiding van het gezin door de staat wordt opgelegd en niet door betrokken
personen op zich.Gaat men die personen heropvoeden om te voldoen aan de traditionele vlaamse eigenheid (vooral bepaald door de katholieke dictatuur) en wat met de kinderen die wel aan alle voorwaarden kunnen voldoen behalve dan hun raszuiverheid (belangrijk voor Peace blijkbaar) en meer nog nooit als "blanke" natuurlijke vlaming erkend kunnen worden vanwege hun fysieke eigenschappen zoals huidskleur en gelaatsverhoudingen.
Mag ik er u op wijzen dat volkvertegenwoordiger Guido Tastyenhoye getrouwd is met een Vlaamse van thaise afkomst en kinderen heeft eb dat er tevens talrijke leden en militanten zijn die getrouwd zijn met vrouwen en mannen van vreemde origine!
Uw insinuaties hierboven zijn grof en beledigend!
Maar ik geloof dat u in uw onwetendheid over het Blok vergallopeerd hebt en vermits u uw excuses aanbiedt wil ik dit nog door de vingers zien!
Jan,

ik heb er niets op tegen dat je het Blok verdedigt, maar nu ga je toch te ver!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 18:20   #29
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Citaat:
Mr Hyoens,

Is iemand van eigen bodem dan beter?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 18:43   #30
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Mijn vrouw was helemaal geen gastarbeider en geen asielzoekster of vluchtelinge. Ik heb haar 5 jaar geleden gehuwd in Georgië en mee naar hier gebracht.

Maar je geeft wel toe, dat ik dan volgens het VB niet meer welkom ben in Vlaanderen, en mij maar met m'n gezin moet verenigen in het land van origine van mijn partner.

Dat was dus de vraag in de topic, en ik denk dat ze bij deze duidelijk beantwoord werd.
Vergeet dan niet je ouders, broers, zusters, neven en/of nichten mee te nemen he
é of zouden die mogen blijven van het blok?

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 21:20   #31
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

& wat betreft het adopteren van kinderen "uit den vreemde"
de gemiddelde duur van de procedure om een belgisch kind te adopteren is 11 jaar en als ge ne flamingant zijt en absolutt geen waals kind wilt
kan het nog serieus langer duren..

Maar zoals gezegd : ge moet eigenlijk al wat racist zijn om de vraag te stellen...
Oud 12 januari 2004, 21:45   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:

Mijn vrouw was helemaal geen gastarbeider en geen asielzoekster of vluchtelinge. Ik heb haar 5 jaar geleden gehuwd in Georgië en mee naar hier gebracht.

Maar je geeft wel toe, dat ik dan volgens het VB niet meer welkom ben in Vlaanderen, en mij maar met m'n gezin moet verenigen in het land van origine van mijn partner.

Dat was dus de vraag in de topic, en ik denk dat ze bij deze duidelijk beantwoord werd.
Inderdaad PianOLa, U bent hier de man die zijn eigen mensen minderwaardig vind. U bent hier de man die 700.000 mensen uitscheld voor racist.
U bent hier de man die dezelfde 700.000 mensen uitscheld voor racist.
Dus PianOLa, U zou een verijking zijn in het land van Uw dromen.
Het zou een kleine mindering zijn, maar een grote zuivering.
maar allez piano, waarom ? Kon jij je daar niet integreren ? Of had jij daar geen enkele financiële steun of zo ? Dju toch dat is pech hé, van miserie terug naar uw eigen land moeten komen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2004, 21:54   #33
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Inderdaad PianOLa, U bent hier de man die zijn eigen mensen minderwaardig vind. U bent hier de man die 700.000 mensen uitscheld voor racist.
U bent hier de man die dezelfde 700.000 mensen uitscheld voor racist.
Dus PianOLa, U zou een verijking zijn in het land van Uw dromen.
Het zou een kleine mindering zijn, maar een grote zuivering.
maar allez piano, waarom ? Kon jij je daar niet integreren ? Of had jij daar geen enkele financiële steun of zo ? Dju toch dat is pech hé, van miserie terug naar uw eigen land moeten komen
Is dat 'Blokse humor' of zo?
Oud 13 januari 2004, 07:56   #34
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Citaat:
Het Vb voert een charmecampagne de laatste tijd. Vermist het VB hier wel vertegenwoordigd is kan iemand mij de standpunten van die partij hierover duidelijk maken.

Eerst en vooral, maakt het uit van welk geslacht de vreemdeling is?

Gesteld dat de vreemde partner op een of andere manier de wet overdtreed en de partner van vreemde origine wordt uigewezen naar het land van z'n voorouders, moet de ega dan volgen of zich erbij neerleggen dat de overheid de feitelijke scheiding tot een feit maakt.

Ik veronderstel dat de geliefde van vlaamse origine nog wel de keuze heeft maar wat met de "onzuivere" kinderen.

Ik verwacht eigenlijk geen duidelijk antwoord, dat kan men van politiekers nu eenmaal niet verwachten, zelfs en zeker niet van de advocaten bij het blok maar de aanhangers mogen me wel proberen de standpunten van de partij duidelijk te maken. De mening van de vb kiezer is voor mij immers veel belangrijker dan de standpunten v/d partij aangezien ze toch geen rekening willen houden met zelfs hun eigen kiezers of zelfs leden.

Tot hier mijn bedenkingen, over naar volgende vraag.
Wat doet men met de "achtergebleven" vrouw (of man) en kinderen? Dit wel ervan uitgaande dat de scheiding van het gezin door de staat wordt opgelegd en niet door betrokken
personen op zich.Gaat men die personen heropvoeden om te voldoen aan de traditionele vlaamse eigenheid (vooral bepaald door de katholieke dictatuur) en wat met de kinderen die wel aan alle voorwaarden kunnen voldoen behalve dan hun raszuiverheid (belangrijk voor Peace blijkbaar) en meer nog nooit als "blanke" natuurlijke vlaming erkend kunnen worden vanwege hun fysieke eigenschappen zoals huidskleur en gelaatsverhoudingen.
Mag ik er u op wijzen dat volkvertegenwoordiger Guido Tastyenhoye getrouwd is met een Vlaamse van thaise afkomst en kinderen heeft eb dat er tevens talrijke leden en militanten zijn die getrouwd zijn met vrouwen en mannen van vreemde origine!
Maar ik geloof dat u in uw onwetendheid over het Blok vergallopeerd hebt en vermits u uw excuses aanbiedt wil ik dit nog door de vingers zien!
Dat is zeer lief van je Jantje, maar waarom zou ik m'n exuses moeten aanbieden? Mag ik al geen vragen meer stellen?
En wat ga je nu doen, moet ik schrik krijgen misschien? over die Thaise bruidjes heb ik het nog wel eens een andere keer en maar dat doet niets terzake met de standpunten van de partij.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2004, 09:26   #35
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dat is zeer lief van je Jantje, maar waarom zou ik m'n exuses moeten aanbieden? Mag ik al geen vragen meer stellen?
En wat ga je nu doen, moet ik schrik krijgen misschien? over die Thaise bruidjes heb ik het nog wel eens een andere keer en maar dat doet niets terzake met de standpunten van de partij.
Zoals ik het al stelde; uw vraagstelling is tentendieus en beledigend voor Blokkers met een partner van vreemde origine! Ik kan u inderdaad niet dwingen om excuses te maken maar iemand met een beetje fatsoen zou dit doen! Zo niet heb ik en iedere fatsoenlijke forumganger enkel minachting over voor u!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2004, 15:07   #36
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Idem-Dito, mijn vriend die met een Vrouw van Turkse nationaliteit is gehuwd. Nu wonen ze in Turkijë, wegens een te groot racisme in België.
Allez Fernand, wat vertelt ge me nu?
Citaat:
Nu wonen ze in Turkijë, wegens een te groot racisme in België. Mevrouw werdt bedreigd omdat ze met nen witte zak getrouwd was.
Alleeeez PianOla, ge moet het helemaal quoten en weergeven.
Er staat wel wegens een te groot racisme in België van haar eigen bruin mannen he.
Gij quoot altijd een stukske of ge leest xat er niet staat.
Oud 13 januari 2004, 15:15   #37
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Is iemand van eigen bodem dan beter?
Is iemand uit de vreemde dan beter?
Oud 13 januari 2004, 15:29   #38
Suits You, Sir!
Burgemeester

Suits You, Sir!'s schermafbeelding

Standaard

Niet noodzakelijk, net zoals iemand uit een "eigen" weeshuis niet noodzakelijk beter is.
Oud 13 januari 2004, 15:37   #39
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suits You, Sir!
Niet noodzakelijk, net zoals iemand uit een "eigen" weeshuis niet noodzakelijk beter is.
En waarom moet dat dan iemand uit de vreemde zijn?
En niet van Frankrijk, griekenland, Gb, duitsland?
Oud 13 januari 2004, 15:38   #40
Suits You, Sir!
Burgemeester

Suits You, Sir!'s schermafbeelding

Standaard

Vrije keuze van de ouders?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be