![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als ze iemand zo snel mogelijk de Belgische nationaliteit moeten ontnemen, dan is het ericfrutselmans...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() --> Desiderius (item 20)
Ontkennen? Dat zal je niet helpen. Dat was vroeger zo, is vandaag nog altijd zo en zal altijd zo zijn-tenzij je nu onmiddellijk terugbetaald wat je hun schuldig bent. --> OZ457 Je post is zo mogelijk nog leger dan de mijne. Hoe doe je dat, zoveel spaties invoeren waar lettertjes horen te staan? Laatst gewijzigd door DannyS : 24 februari 2007 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Desi, Het is je al opgevallen dat het VB het niet meer heeft bij haar propaganda over de opeters van de sociale zekerheid; Logisch: toen dit werd getoetst aan de realiteit bleek dat - door de gemiddelde jonge leeftijd van de migranten - door het feit dat er in feite een hogere tewerkstelling was in die groep dan onder de doorgesneden Belg zij meer bijdragen aan de sociale zekerheid der Belgen dan omgekeerd. Afgeschoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Feremans toch! dit begint zuiver op slavernij te gelijken! Gaan ze nu die arme sukkelaars enkel en alleen voor ONS (= DOORGESNEDEN Belgen) laten werken? het wordt tijd dat je daar snel paal en perk aan laat stellen hoor. (alhoewel: leuke vooruitzichten: de allo's werken, dragen meer dan de helft van hun inkomen af, en WIJ, doorgesnedenen, zitten op onze porch te kijken hoe er gewerkt wordt, onder het alwetende en beschermend oog van onze sociale regeringsleiders! Zo had ik het nog nooit bezien!) En wie zegt er hier dat de Feremans een kwink kwijt is? Hèlaba! oppassen hé! er is hier een genie aan het werk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 februari 2007 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Je wilt een verstandige weerlegging ? Laten we het eens proberen sè...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Islam heeft van in het begin te zwaard bekeert. Sla er de Koran op na, er staan een paar vreedzame boodschappen in maar toch wordt er te pas en te onpas aangemaant om de ongelovigen te doden. Er is zelfs een hoofdstuk dat oproept de Joden en Christenen op te lichten, te beroven en te doden. Roepen dat het Christendom even erg is kan wel, maar wij proberen wel al op te houden met dat soort gedoe (al doen de Amerikanen wel zot met hun oorlogen en "God Bless America"-gezever) terwijl er in veel Arabische landen nog steeds ter oorlog wordt gepreekt. En als je eens nagaat wie er in dit land grote rellen heeft gedaan ? De laatste 10 jaar ? Heel wat allochtone jongeren hoor... Is het dan zo onbegrijpelijk dat de gemiddelde Vlaming zich ongemakklijk voelt als hij door een groepje "jongeren" wordt lastiggevallen ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Nogmaals, het is normaal dat mensen scheef worden bekeken omdat ze "anders" zijn. Juist daarom moet je je aanpassen ! En ik mag er zeker van zijn dat ik geen werk zal vinden in Saoudi-Arabië, Marrokko of Iran. In Pakistan loop ik kans doodgeschoten te worden (is enkele dagen geleden weer eens gebeurt, met een minister nota bene). Citaat:
Citaat:
En dan zie ik die Vlamingen nu voor me, Jef, Fons, Mieke, Sofie... de échte Vlamingen, zoals wij zouden moeten zijn !
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Primo: wat het VB propageert interesseert mij niet in het minst. In tegenstelling tot jij laat ik daar mijn mening niet van afhangen. Begint het al iets te dagen? De activiteitsgraad bij bepaalde allochtone bevolkingsgroepen is schrikbarend laag en de vooruitzichten voor de nieuwe generaties zijn ronduit deprimerend. [facts and figures, eric...] Blijkbaar heb jij de afgelopen paar jaar de oortjes stevig gesloten voor de alarmsignalen. D�*t soort van geborneerde ontkenning is crimineel; het is de oorzaak van veel miserie die in de eerste plaats loodzwaar weegt op de allochtonen zélf. Ik blijf vurig hopen op de tijd dat heel die goedbedoelde multiculturalistische zever door de allochtonen zelf zal worden uitgespuwd. ... en het ziet ernaar uit dat dit ook het geval zal zijn. Ik ben in wezen zelfs een bondgenoot van de 'opvreters van de sociale zekerheid'; hoe sneller dat perverse systeem z'n rug breekt, hoe beter! En dan, Erikske... wanneer links die mensen niet meer uit z'n handje kan laten eten. D�*n is het gedaan met die flauwekul en kunnen we met z'n allen (autochtonen en allochtonen in gelijke mate) de handen uit de mouwen steken om samen die samenleving uit te bouwen die de politieke architecten in Bruxelles nooit ofte nimmer hebben kunnen uitdokteren. Met gezond verstand i.p.v. hoogdravend gefilosofeer en politiek correcte mierenneukerij.
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Val nu dood: wie pro-Bush is, is geen Vlaming meer. Volgens Feremans. Tjonge, tjonge, wat een zonde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1)De helft van de blokkers?Je maakt al 2 fouten;ten eerste;zijn we belangers en ten 2de;bewijs eens dat van die helft aub? 2)Het arabisch is hier geen erkende taal en terecht en maar goed ook,tis hier zo al erg genoeg en ik kan genoeg voorbeelden geven en ik zal er eentje geven;ga eens naar de decascoop in gent beste vriend en meestal best op een zondagavond als je wat geluk hebt;wauw man,das echt leuk jong om dan naar de cinema te gaan,pf. 3)Het vb heeft niets tegen mensen die naar hier komen ivm die knelpuntberoepen. Hetgeen men nu al jarenlang heeft gedaan dankzij vld en sp-a is vreemdelingen die naar hier kwamen men deze zomaar heeft binnen gelaten en onze nationaliteit hebben gegeven als een vodje papier en dit zonder enige inburgering. Gelukszoekers horen hier niet=profiteurs natuurlijk. Mensen die uit een land vluchten omdat het er heel erg is en daarmee bedoel ik (zware) oorlog dan zullen wij deze opvangen en in een gesloten centra steken en eten en drinken geven ect...Daar heeft niemand iets op tegen en nogal logisch maar deze mensen moeten terug naar land van herkomst worden gestuurd als de oorlog daar gaan liggen is. 4)Wat vroeger is gebeurd is erg maar is passee en maar goed ook.Niet dat christelijk gedoe en bullshit maar de islam zijn de dag van vandaag een gevaar voor de westersemaatschappij en het is zeer zeker een veroveringsgodsdienst. Dat andere zie en gebeurt sowieso niet meer maar bij uw geliefde islam en co is dit helemaal niet het geval. 5)De echte vlaming dat ben ik,ik ben het voorbeeld van de echte vlaming en ik ga daar ook niet verder op ingaan. Men begint toch altijd over eeuwen gelenden en dat mijn voorouders bv spanjaarden of wat weet ik veel zouden geweest zijn;dat intresseert mij geen kloten al waren mijn voorouders moslims,i don't give a shit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk zijn we het met tal van punten eens maar ze hebben zaken gedaan waar ook fdw zich negatief tegen uitgesproken heeft op een meeting(vraag mij wel niet meer wat want das al minstens een paar jaar geleden al geweest). Dus feremanske;je zit weeral eens verkeerd maar dat begint hier een gewoonte te worden,doe gerust zo voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooie geformuleerd en raak, as ever. Jammer maar veel te moeilijk voor het amoebebrein van de feremansen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit Feremans nu nog altijd bij SPIRIT?
Leuke reclame!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Go get a fucking life!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat jij in mensen ook verschil weet dat merk ik ook,mss he Feremans heel mss zal je ooit een kant moeten kiezen,en als het dan eens niet aan de Vlamingen zou liggen maak jij je eindeloos belachelijk. Dit stukje land is opgebouwd door mijn en jouw voorouders,zij hebben er voor gewerkt en gewroet,ze hebben een maatschappij opgezet die gezond verstand,een zekere welstand en een eigen cultuur voorstaat,en inderdaad iedereen die vredelievend is en er wil wonen en werken en hier een deugdelijk leven wil opbouwen zou hier welkom mogen zijn. Dit is niet in alle gevallen zo,maar die waarheid zie jij niet,je ziet alleen die ene kant,de kant van je vijanden! De waarheid zal ergens in het midden liggen,maar 1 ding weet ik zeker,ik zal nooit een islamiet worden en dus moet mij geen andere cultuur opgedrongen worden.
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blut und Boden theorieën, inclusief BLoud and Honour theorieën over VLamingen verkopen is larie en apekool. We stammen allemaal af van de verschillende volkeren die ons bezetten. De waslijst is gigantisch. We zijn steeds tot andere landen gaan behoren, andere culturen. Onze vrouwen zijn platgepoept door de vele legers die hier passeerden en dat maakt ons genetisch tot superbastaarden en cultureel tot gigantische plantrekkers met veel zin voor realisme en door scha en schand geleerde verdraagzaamheid. Het absoluut hilarische is te denken dat Vlaanderen, nadat het al lang de eeuwenlange invloed van de Islam heeft ondergaan en heeft opgeslorpt: het is één van onze roots naast het Christendom en het Jodendom én het humanisme nu gaat overheerst worden door een cultuur of een serie godsdiensten (de Islam is een bonte verzameling van godsdiensten die mekaar naar het leven staan...) die wordt beoefend door een groep die ongeveer 4 procent van de bevolking omvat volgen Philiipe Dewinter, maar die in feite veel kleiner is... Dat, mijn lieve vriend is paranoïa. Het is even ernstig als mensen die bang zijn om ontvoerd te worden door Aliens of die waarschuwen voor een einde van de wereld binnen een paar jaar.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |