![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zouden Smiley, EHRLICH, Deryz en consoorten wel beseffen dat ze met hun reacties de stelling in de openingspost gewoon bevestigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Blijkbaar niet.
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Drosophila en brandaan kunnen blijkbaar niet lezen. Maar ja hun hersens zitten nu eenmaal vol met politieke correctheid wat een serieuze belemmering vormt voor hun denkvermogen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 februari 2007 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij hebben ze het écht niet door.
Wat het des te verontrustend maakt, eigenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onrust in Antwerpen over falende integratie (2) Radicale islam gijzelt cordon sanitair in Antwerpen http://www.dutch.faithfreedom.org/index.html En hoe dit ongeloofelijk domme politiek correcte beleid islamofascisten aan het bestuur helpt. Door de ten onrechte ontslagen veldwerkster Marij Uijt den bogaard Gisteren heb ik vernomen dat H, waarvoor ik schepen Pauwels in mijn brief op 23 juli waarschuwde( zie voorgaande postings) is aangenomen bij de Antwerpse integratiedienst! Hij heeft nu 25 moskees volgens eigen zeggen onder zich... Ook mevrouw Langjri heb ik duidelijk uitgelegd wat de rol van H is geweest in mijn wijk en hoe hij een goed voorbeeld is van de manier waarop salafisten infiltreren in diensten. H is lid van jongeren voor islam en drijvende kracht achter de overname van de moskee. Hij bezocht vorig jaar Saoudi Arabie en kwam terug met de mededeling dat hij voorlopig koos voor ''Belgische financiering '' voor zijn plannen. Eveneens gaf hij aan geld genoeg te kunnen krijgen als hij het zuivere geloof maar uitdroeg. H stond erop dat ieder contact naar Marokkaanse bewoners via hem liep, en vanuit die positie stuurde hij steeds een proces waarbij het Antwerps beleid werd afgeschilderd als tegen moslims en tegen marokkanen. Ondertussen profileert hij zich naar het beleid zelf als woordvoerder, en bekommerd man om het lot van moslims in Antwerpen. Zo werkt hij aan twee imago's met dubbele agenda's een naar binnen toe, als de man die het zal maken en de problemen van Marokkaanse moslims op de agenda zal krijgen. Een naar buiten toe, als de man die bruggen bouwt tussen gemeenschappen. Nochtans is er meer dan gegronde reden om aan zijn oprechtheid te twijfelen, gezien zijn ronduit agressieve houding bij iedere concrete vaststelling over jaren dat hij in wezen helemaal niets deed om dialoog of samenwerking te bevorderen, integendeel, H werkte heel bewust tegen in de wijk. H behoort in Berchem tot de groep militante leden van jongeren voor islam. Hij stelde zich vooral naar mij en collega agressief op, ik heb hem ooit van pure ellende uit mijn kantoor gezet, omdat hij toen echt de pedalen verloor en bijzonder agressief werd. Ook heeft hij systematisch achter mijn rug zijn beklag gedaan, aan medewerkers van de dienst integratie die klakkeloos zijn beweringen slikten,en nooit nagingen wat het standpunt van Alice, hun collega was! Op basis van de klachten van H werd ik bij de tot islam bekeerde personeelschef op het matje geroepen. Mijn mening mocht ik niet geven, evenmin mocht ik weten van wie de klachten afkomsig waren, zijn beweringen werden niet gecontroleerd maar zonder meer geloofd, de signalen die ik over zijn handelen gaf, niet eens gehoord! Ik heb nochtans zeer regelmatig mijn coordinator ingelicht over de problemen die ik in de wijk door toedoen van H ondervond! Ook verslagen, betreffende de agressie van H, werden in de prullenmand gegooid. Op de laatste middag dat ik werkte, heb ik zowel de dienst integratie als mijn eigen dienst ingelicht over mijn bedenkingen dat schepen Pauwels in de krant stond met H, gezien zijn duidelijke politieke ambitie en mededeling dat hij zijn studies niet hoefde af te maken omdat de dienst integratie hem toch wel aan het werk zou helpen,vond ik het nodig om zowel de dienst integratie als schepen Pauwels te informeren, want het imago wat H daar laat zien klopte langs geen kanten met wat hij in moskees en in de wijk deed en verkondigde. De dienst lichtte echter H in over mijn wantrouwen, waarop H contact opnam met de schepen om hierover zijn beklag te doen! Enkeel dagen later werd in tijdens verlof ontslagen, volgens een lokale politicus, door inmenging van..de dienst integratie! Mijn bevindingen en de manier waarop mensen zoals H iedereen uit de weg ruimen die enigzins kritisch zijn en ook zien wat zij in moskees doen, worden niet eens bekeken! Hoe is het mogelijk dat de dienst integratie zo iemand aanneemt en bovendien de verantwoordelijkheid geeft over 25 moskees want volgens H is hij daar nu verantwoordelijk voor! Ik ben hier volkomen het hart van in, het heeft geen enkele zin het beleid in te lichten, of te wijzen dat via personen als H het gedachtegoed van radicale groepering zijn weg vind binnen het beleid. Omdat H van Marokkaanse origine is en weet hoe hij een imago moet opbouwen en bij wie,staat hij boven iedere vorm van zelfs maar kritische beschouwing! Toch draagt hij mee de verantwoordlijkheid voor mijn ontslag en is actief binnen radicale groeperingen! Hoe is het mogelijk dat zo iemand wordt aangenomen bij de dienst integratie en aan wie heeft hij dit te danken? Dit bewijst heel duidelijk dat de stad helemaal niet wilt weten wat er binnen wijken gebeurt, en iedere concrete vaststelling over radicale groeperingen en hun strategie volkomen ontkent! Kortom, men wil het niet weten! H liet al een jaar geleden weten dat hij toch wel werk zou krijgen binnen deze dienst en zag dit als zijn opstap naar de politiek! H besmeurt nog steeds mijn naam, en niemand wil zelfs maar horen wat mijn visie is geweest gedurende die jaren! Lanjri weet dit, en wat gebeurt er? H krijgt een baan binnen de integratiedienst terwijl mijn dossier tot op vandaag genegeerd blijft! Marij Uijt den bogaard http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...6794&start=100 "De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert." http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 februari 2007 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Meneer, u hoeft niet onbeschoft te gaan doen.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Probleem met het onderwerp van deze thread is simpel.
http://www.telegraph.co.uk/news/main.../nislam117.xml De stomme waarheid is dat moslims, inclusief de pedofiele massamoordenaarprofeet, extreem antisemitisch zijn. Zowel in theorie als in de praktijk. (zoek eens op "jews" in een vertaling van de koran, ge gaat uw ogen opentrekken, en ik zou u aanraden om niet naar de hadith te gaan zien of ge gaat dingen tegenkomen die alle moraliteit slaan) Ook de cijfers zijn overduidelijk. Overal waar moslims wonen gaan de antisemitische aanvallen de hoogte in. Toeval ? Wel hier is een quote van de pedofiele profeet : http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamen...ml#004.052.177 Allah's Apostle said, "The Hour will not be established until you fight with the Jews, and the stone behind which a Jew will be hiding will say. "O Muslim! There is a Jew hiding behind me, so kill him." Laatst gewijzigd door ericdesm : 27 februari 2007 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neem nu de discussie hier die er was over een verkrachting en moordpartij op Kaapverdie ( een door en door Christelijk land, waar amper Moslims wonen), het duurde niet lang of men legde de schuld neer bij Moslims, terwijl daar geen echte aanwijzing voor was. Bij sommigen heerst nu de reflex bij misdaden: "Dat zullen wel weer Moslims zijn geweest" en versterken dan hun negatieve beeld van Moslims. Of men het nu leuk vind of niet, zo'n klimaat van vooraf bepaalde schuld heerste ook (in veel grotere mate) in verscheidene tijden tegen Joden.
Laatst gewijzigd door Brandaan : 27 februari 2007 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Brandaan, je hebt groot gelijk dat sommigen hier bij het minste op "de moslim" beginnen in te hakken, dat veel te veel goede discussies afglijden naar het zoveelste rondje moslimbashen.
Wat ik in de tweede post van deze topic wou duidelijk maken, is dat er weldegelijk een serieus probleem is met extremisme. Ik vraag me af of zonlicht en drosophila ondertussen de documentaire al eens bekeken hebben? De kritiek die de nazi's hadden op de joden, was grotendeels onterecht. De joodse gemeenschap was welvarend en goed geïntegreerd. Verder deden nog allerhande urban legends de ronde, zoals de dolk in de rug. De kritiek op de islam daarentegen is terecht, met uitzondering van racistische uitspraken uiteraard.
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() wanneer moslims joodse schoolkinderen bekogelen met stenen worden ze beloont met een snoepreisje naar nederland, wanneer een auchtochtoon stenen zou gooien naar een allochtoon is hij een racist, een moslimhater, enz... snap je het nu nog niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kritiek op islam is simpel : islam vraagt om massamoord, pedofilie, verdrukking, geweld tegen vrouwen, slavernij en erger. Dit kan niet redelijkerwijs weerlegd worden, omdat het in de teksten staat die de moslims zelf verspreiden. Wat exact ben jij aan het verdedigen ? Wat exact is hier extreem aan ? En waar ligt de bron van dat extremisme ? Wel heel simpel : bij de pedofiele profeet. De triestige waarheid is dat jij het gewoon makkelijker, en meer sociaal aanvaard vindt, om de "anti-moslims" aan te vallen. (wat een zeer foute term is, geen enkele "anti-moslim" hier heeft ook maar iets tegen gelijk welke moslim, maar enkel iets tegen islam. "anti-islam" zou dus een veel betere en eerlijkere term zijn) Laatst gewijzigd door ericdesm : 27 februari 2007 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wel wie exact is hier anti-moslim dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Te veel om op te noemen en eigenlijk vind ik het nogal onbeschoft om mensen die niet in deze discussie zitten persoonlijk te noemen.
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() U blijkbaar:
Hier veegt u overduidelijk alle moslims achter de term massamoord.
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() [quote=smiley;2466741]De wolf in schaapskleren Tariq Ramadan
Marij Uijt den Bogaard Tariq Ramadan als Verdediger van de Toekomst van de Islam in Europa Europa wordt sinds kort geconfronteerd met een nieuwe uitdaging: de islam en de invloed hiervan binnen de politieke, sociale en economische beleidsdomeinen. De islam en zijn plaats binnen Europa staat centraal binnen een breed maatschappelijk debat, van beleidstafel tot kroeg om de hoek. Ik heb gedurende drie jaar als veldwerker gesprekken gevoerd met moslims die zonder twijfel de grootste groepen uitmaken binnen Europa, vaak afkomstig uit Turkije en Marokko, en deel uitmakend van de eerste, tweede of zelfs derde generatie. Bij iedere moslim vond ik een andere interpretatie van wat de islam is. De islam als vastgelegde doctrine die model staat voor de leer, zoals in het christendom, ontbreekt. Dit leidt bijvoorbeeld binnen het christendom niet steeds tot eenheid, maar wel tot duidelijkheid in standpunten, wat binnen de islam mankeert en de dialoog sterk bemoeilijkt. “De islam” bestaat niet. Wel zijn er een aantal stromingen die afhankelijk van school en traditie, een interpretatie van een Islamitische leer zijn. Juist dit ontbreken van een vastomlijnde doctrine maakt de islam tot het paard van Troje. Je moet maar afwachten wat vanbinnen zit, en dat kan wel eens bijzonder verrassend worden binnen Europa en mogelijk niet in positieve zin. Want de islam laat zich niet, in tegenstelling tot iedere andere overtuiging, blootstellen aan enige vorm van kritische beschouwing. Wie dit doet, riskeert met de dood bedreigt te worden. Er heerst een langzamerhand verregaande opgedrongen censuur betreffende de islam. Die censuur is zeer tastbaar binnen Europa. Iedereen die het aandurft om de islam aan een kritische beschouwing te onderwerpen, wordt een paria, vogelvrij verklaart door religieuze groeperingen die desnoods met geweld de grenzen bepalen van de Europese vrije meningsuiting. Lees hier verder http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...758[/quote] Tariq Ramadan is inderdaad een gevaarlijke wolf in schapenvacht die mensen misleidt en een rad voor de ogen draait onder het mom van het introduceren van een 'Europese islam'. Wat die Europese islam wel mocht voorstellen hoorde ik uit de mond van een jonge Antwerpse aanhanger van Ramadan toen ik met hem sprak na het vrijdaggebed in een Antwerpse moskee: de modern geklede jongeman zei dat hij bereid was om een zelfmoordaanslag te plegen als hij in Palestina zou wonen..... |
![]() |
![]() |