![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Let eens goed op het woordje gestaag in mijn punt, en lees het dan nog eens opnieuw. Kijk dan eens naar het China van 30 jaar geleden, en het China van nu. Ja, er is nog veel werk aan de winkel. Maar neen, de slechte kant gaat het niet uit. Een stalinistisch regime met zoveel inwoners, met kernwapens, etc, dat op deze manier evolueert? Waar de inwoners de dag van vandaag eerder een auto willen kopen dan als gehersenspoelde massa te zitten kakken op het vuile kapitalistische westen, zoals in Noord-Korea? Ja, volgens mij mogen we allemaal eens dankbaar een gebedje prevelen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. de invoering van de euro, beste middel om zich toch een beetje "Europeaan" te voelen 3. ons niet laten onder de voet lopen door ideëen en gebruiken en mensen die bij onze levenswijze niet passen en voor ons onaanvaardbaar zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Heb je het dan over de consumptiecultuur van de VS?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jaani_Dushma, wat vind jij dan juist als antwoord op die 3 vragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig, beseffende dat de term muticulturele verrijking de grootste vorm van boerenbedrog is die men de burger in het Westen (only) heeft pogen op te dringen, probeert men het nog eens onder het noemertje 'diversiteit', maar het zal niet baten. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of hoe ge 2 'positieve' woorden ("goed" en "verwezenlijking") toch nog kunt omplooien naar iets negatiefs. (verbrokkeling, boerenbedrog, ...zal niet baten..., sufgepamperden, sukkelaar,...) Het is niet dat ik niet akkoord ga met uw standpunten, het is gewoon de verwoording. Probeer dit nu eens in een overtuigende constructieve manier te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik plooide die niet om naar iets negatiefs. ![]() Face reality en laat dat schoolmeestervingertje maar weg ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is het nu zo moeilijk eens om een positieve thread te maken in je reacties? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Serieus nu, wat vindt ge dat er goed is aan de huidige tijd, politiek gezien. Wat vindt ge de grootste verwezenlijking enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De euro maakt het de mensen gemakkelijker op allerlei gebieden. Het echte Groot Verenigd Europa zal er nog niet zo vlug komen, trouwens, nu de mensen uit vele bvb Oosteuropeese landen hier gemakkelijk over en weer kunnen lopen kunnen we dat niet steeds als een grote aanwinst ervaren dacht ik. De euro als eenheidsmunt is een grote verwezenlijking maar Europa als één groot land, neen dank U! Er zijn al problemen genoeg. En neen, ik heb het niet over de consumptiecultuur in de VS... en dat weet je maar al te goed. Noem het beestje maar zelf bij naam, geen komedie nodig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() 1/ het gemak waarmee het mogelijk is om "old" Europe (Belgie) de rug toe te keren en betere oorden op te zoeken
2/ geen 3/ botsing der beschavingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Je bent uigenodigd bij mij in Antwerpen om Uwe onzin die je nu verkondigd te bewonderen.... Wees welkom ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 februari 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() is al lang gebeurd mijn beste.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 februari 2007 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
internationaal : dat 6 van de 7 continenten het goed doen (dat Afrika voor een groot deel naar de kl... is, wie maalt daar nu om?) Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) Het vb is niet veroordeeld. 3) ja echt, elke dag, zien we belgië meer en meer ten onderen gaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Alles is zoals het hoort.
Grappig Belgique toch? ![]() |
![]() |
![]() |