![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
uncle wrote:
> "Zzzzzzzz" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Dank u, maar ik maar mijn roeping is niet om te communiceren met >> mensen. Ik word betaald om te communiceren met apparaten. >> > > Akkoord: You'll pick your son, pick your daughter too from the bottom > of a long glass tube. > Un regret: ne plus savoir ce qui va se passer. Abandonner le monde en > plein mouvement, comme au milieu d'un feuilleton. Je crois que cette > curiosité de l'après-mort n'existait pas autrefois, ou existait > moins, dans un monde qui ne changeait guère. Un aveu: malgrè ma haine > de l'information j'aimerais pouvoir me relever d'entre les morts tous > les dix ans, m'avancer jusqu'�* un kiosque �* journaux et en acheter > quelques-uns. Je ne demanderais rien de plus. Mes journaux sous le > bras, pâle, frôlant les murs, je reviendrais au cimetière et je > lirais les désastres du monde avant de me rendormir satisfait, �* > l'abri rassurant de la tombe. (LB) u. Haha, ja af en toe je graf uitwippen om een krantje te pikken. Le fantôme de la liberté, zou ik zeggen. Jammer dat ie al op z'n 83-ste doodging, hij had 150 moeten worden. -- -- Ubbo Jozi@sse 'Het publiek wil geleid worden door beroemdheden met karakter. Die zijn er niet' (Hocus Pas) 'Stalen denkramen, daar houd ik niet van, ze sluiten nooit. ( Kwetal) Zet es een leuk klokje op je bureaublad, kost niks: http://www.tenzor.cz/clocx/ |
|
|
#22 |
|
|
uncle wrote:
> "Master Bob" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Twee verwante zielen, één gedachte?: >> "Blinde Hugo deinst er niet voor terug om iemand ad hominem voor een >> simpel verschrijvinkje, zoals /"ik vindt"/ met dt, te blijven >> treiteren, honen, beledigen en zieken, vele draden lang, te >> beschimpen onder elk bericht dat het slachtoffer post. Omdat hij het >> niet alleen afkan organiseert hij met zijn bijzonder onprettige >> vriendjes, heel kwaad volk, estafettes waarbij het slachtoffer als >> estafettestokje dient". Sententie? >> Er is overigens bij die zeer goede vriend van je, blinde Hugo, volop >> werk aan de winkel: >> "Deze kalootzak met een a achter k, deze taalonbenul krijgt het voor >> elkaar om op bijna ieder regel een dikke taalfout te maken". >> > > Dat ik je hier welhaast exhaustief wens te citeren, Bobby, mag je > blijkbaar al te welgedane ego niet verder opblazen. > En wat 'sententie' betreft, onbelezen kwajongen: dit is sinds Gerard > Reve een geconsacreerd nomen. (Kom me godverdomme niet vertellen wat > volgens jou en den Dikken taalkundig juist is.) > Niettemin zijn je pittig gestelde sententies me niet onwelgevallig,- > weshalve ik durf te verhopen dat ik hier nog méér bobbejaanse > sententies mag verwachten. > u. Ook van van het Reve moest maar es vastgesteld worden, wat voor een rascist hij eigenlijk was, net als onlangs weer es van Céline werd gedaan. -- -- Ubbo Jozi@sse 'Het publiek wil geleid worden door beroemdheden met karakter. Die zijn er niet' (Hocus Pas) 'Stalen denkramen, daar houd ik niet van, ze sluiten nooit. ( Kwetal) Zet es een leuk klokje op je bureaublad, kost niks: http://www.tenzor.cz/clocx/ |
|
|
#23 |
|
|
In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id:
<[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 21:11:17 +0100; "uncle" <[email protected]> wrote: >"Master Bob" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> Twee verwante zielen, één gedachte?: >> "Blinde Hugo deinst er niet voor terug om iemand ad hominem voor een >> simpel verschrijvinkje, zoals /"ik vindt"/ met dt, te blijven treiteren, >> honen, beledigen en zieken, vele draden lang, te beschimpen onder elk >> bericht dat het slachtoffer post. Omdat hij het niet alleen afkan >> organiseert hij met zijn bijzonder onprettige vriendjes, heel kwaad >> volk, estafettes waarbij het slachtoffer als estafettestokje dient". >> Sententie? >>[...] >> Er is overigens bij die zeer goede vriend van je, blinde Hugo, volop >> werk aan de winkel: >> "Deze kalootzak met een a achter k, deze taalonbenul krijgt het voor >> elkaar om op bijna ieder regel een dikke taalfout te maken". >Dat ik je hier welhaast exhaustief wens te citeren, Bobby, mag je blijkbaar >al te welgedane ego niet verder opblazen. Zo moeilijk was dat niet hoor. Dat doe ik met jouw teksten ook, citeren, en nog wel echt integraal. Makkelijker dan knippen, wat je overigens met jouw pijnpunten toch maar gedaan hebt. Niet dat dat helpt natuurlijk, zie onder. >En wat 'sententie' betreft, onbelezen kwajongen: Schelden, schelden, schelden. Zeer belezen. (!) Btw, jij denkt, evenals je Vlaamse vrienden zeker als belezen en geletterd over te komen door zielig met (mini-)egoversterkende leenwoorden en babarismen te smijten. > dit is sinds Gerard Reve een geconsacreerd nomen. Nomen..? Hihihi, sit nomen Domini benedictum. Zeker ingezegend door de "kaloten" van het Vlaamse vulgus nadat deze (in-)gewijden met Gerards RIP geheime delen hadden mogen spelen. >(Kom me godverdomme (...) Typeert je als "intellectueel". >niet vertellen wat volgens jou en den Dikken taalkundig juist is.) "Den Dikken"? Als je hiermee aan "de Dikke Van Dale" refereert - al vele jaren een verouderd begrip hoor. Wordt alleen nog maar door oude ontaligen gebruikt. Thans Van Dale Groot woordenboek van de Nederlanse taal, de Grote Van Dale dus, kortweg GVD. Jij mag, evenals je goede vriend blinde Hugo je woordenschat geheel aan het profane volk in de Vlaamse gewesten blijven ontlenen hoor. Veel anders kun je niet, trouwens. Ga zo door. Daar hoef je god in je onmacht niet voor aan te roepen. Maar wel bij anderen triomfantelijk een verschrijvinkje verbeteren, hè? Ik citeer: "Niet slecht, als je zo benevolent zoude willen wezen om in je laatste sententie 'wordt' en 'die' met ene korte aanslag te verbeteren. u.". "Zoude", pseudo-reviaans stilisme. Jou/ stijl is alleen maar oubollig. /Ik zal je voor zijn: jouw >Niettemin zijn je pittig gestelde sententies me niet onwelgevallig,- >weshalve ik durf te verhopen dat ik hier nog méér bobbejaanse sententies mag >verwachten. >u. Waarmee je niet onder tafel veegt dat "sententie" in jouw talige context fout is. Dom ermee doorgaan helpt niet, taalverbeteraar whatsoever. VD14 sententie de (v.); -s, (verouderd) sententiën (1201-1250) <Lat. sententia (gevoelen, mening, oordeel van de rechter, vonnis) In de war met sentence <Eng. <volzin>? hihihi. Fout dus. Kind regards, ( ;-} |
|
|
#24 |
|
|
On Mon, 26 Feb 2007 23:33:44 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote:
>Btw, jij denkt, evenals je Vlaamse vrienden zeker als belezen en >geletterd over te komen door zielig met (mini-)egoversterkende >leenwoorden en babarismen te smijten. > Die "babarismen" doen het hem, natuurlijk. Hoe smijt je daar precies mee? Fullator |
|
|
#25 |
|
|
<[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 22:58:07 GMT; Fullator <[email protected]> wrote: >On Mon, 26 Feb 2007 23:33:44 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote: >>Btw, jij denkt, evenals je Vlaamse vrienden zeker als belezen en >>geletterd over te komen door zielig met (mini-)egoversterkende >>leenwoorden en babarismen te smijten. >Die "babarismen" doen het hem, natuurlijk. Vind je? >Hoe smijt je daar precies mee? >Fullator Daar smijt je op dezelfde manier mee als met leenwoorden hoor. Ik zal je onwetendheid te hulp snellen: barbarisme het woord, uitdrukking of constructie gevormd naar buitenlands voorbeeld of daar letterlijk uit vertaald, in strijd met het eigen taalgebruik. Ten overvloede: leenwoord woordwoord dat aan een andere taal is ontleend. (VD14) Geen dank, graag gedaan. "Omdat hij [blinde Hugo] het niet alleen afkan en nog laf is ook organiseert hij met zijn bijzonder onprettige vriendjes, heel kwaad volk, estafettes waarbij het slachtoffer als estafettestokje dient". Goed voorbeeld doet goed volgen, ofwel koekoek één zang in Vlaanderen: uncle + Curieuzeneus + Fullator + ? Kind regards, ( ;-} |
|
|
#26 |
|
|
"Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@ Schokland.nl> wrote in message
news:[email protected]. .. > > Haha, ja af en toe je graf uitwippen om een krantje te pikken. > Le fantôme de la liberté, zou ik zeggen. Jammer dat ie al op z'n 83-ste > doodging, hij had 150 moeten worden. > "A l'approche de mon dernier soupir, j'imagine assez souvent une dernière blague. Je fais convoquer ceux de mes vieux amis qui sont des athées convaincus comme moi. Attristés, ils prennent place autour de mon lit. Alors arrive un prêtre que j'ai fait appeler. Au grand scandale de mes amis je me confesse, je demande l'absolution de tous mes péchés et je recois l'extrème-onction. Après quoi je me tourne sur le côté et je meurs." (Mon dernier soupir, rédigé par JC. Carrière) u. |
|
|
#27 |
|
|
On Tue, 27 Feb 2007 00:15:40 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote:
>In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id: ><[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 >22:58:07 GMT; Fullator <[email protected]> wrote: > >>On Mon, 26 Feb 2007 23:33:44 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote: > >>>Btw, jij denkt, evenals je Vlaamse vrienden zeker als belezen en >>>geletterd over te komen door zielig met (mini-)egoversterkende >>>leenwoorden en babarismen te smijten. > >>Die "babarismen" doen het hem, natuurlijk. > >Vind je? > >>Hoe smijt je daar precies mee? > >>Fullator > >Daar smijt je op dezelfde manier mee als met leenwoorden hoor. Ik zal je >onwetendheid te hulp snellen: > >barbarisme >het woord, uitdrukking of constructie gevormd naar buitenlands voorbeeld >of daar letterlijk uit vertaald, in strijd met het eigen taalgebruik. > >Ten overvloede: > >leenwoord >woordwoord dat aan een andere taal is ontleend. > >(VD14) > >Geen dank, graag gedaan. > >"Omdat hij [blinde Hugo] het niet alleen afkan en nog laf is ook >organiseert hij met zijn bijzonder onprettige vriendjes, heel kwaad >volk, estafettes waarbij het slachtoffer als estafettestokje dient". > >Goed voorbeeld doet goed volgen, ofwel koekoek één zang in Vlaanderen: > >uncle + Curieuzeneus + Fullator + ? > > >Kind regards, >( ;-} Dat gaan uncle en Fullator helemaal niet leuk vinden Mr. Hihihi. -- The most ineffective workers are systematically moved to the place where they can do the least damage: Management. |
|
|
#28 |
|
|
<[email protected]> ; d.d.: Tue, 27 Feb 2007 01:55:41 +0100; Curieuzeneus <[email protected]> wrote: >Ik wist dat die hihihi nog wel eens via een 'anonieme' post zou >opduiken. >Dat gaan uncle en Fullator helemaal niet leuk vinden Mr. Hihihi. Curieuze zeurneus. Hihihi. Kind regards, ( ;-} |
|
|
#29 |
|
|
uncle wrote:
> "Zzzzzzzz" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Dank u, maar ik maar mijn roeping is niet om te communiceren met >> mensen. Ik word betaald om te communiceren met apparaten. >> > > Akkoord: You'll pick your son, pick your daughter too from the bottom > of a long glass tube. Het ging over het verkeerd gebruik van de taal, remember? Ik maakte de opmerking dat het mijn roeping niet is om correct taal te gebruiken maar dat ik betaald word om logica te gebruiken en jij komt direct af met terminator-achtige toestanden. |
|
|
#30 |
|
|
Op Tue, 27 Feb 2007 02:15:22 +0100, schreef Master Bob:
> In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id: > <[email protected]> ; d.d.: Tue, 27 Feb 2007 > 01:55:41 +0100; Curieuzeneus <[email protected]> > wrote: > >>Ik wist dat die hihihi nog wel eens via een 'anonieme' post zou >>opduiken. > >>Dat gaan uncle en Fullator helemaal niet leuk vinden Mr. Hihihi. > > Curieuze zeurneus. Hihihi. > > > Kind regards, > ( ;-} De lach van de dwaas, zijn eigen spiegelbeeld aanschouwende, een genie menend te ontwaren. |
|
|
#31 |
|
|
Caswallawn wrote:
[knip] >>>Dat gaan uncle en Fullator helemaal niet leuk vinden Mr. Hihihi. >> >> Curieuze zeurneus. Hihihi. >> >> >> Kind regards, >> ( ;-} > > De lach van de dwaas, zijn eigen spiegelbeeld aanschouwende, een genie > menend te ontwaren. Als je jezelf de nick 'Master Bob' aanmeet, dan moet je wel vol zijn van jezelf. Full of shit, that is. |
|
|
#32 |
|
|
Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Tue, 27 Feb
2007 00:31:19 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@ Schokland.nl> wrote in message >news:[email protected] ... >> >> Haha, ja af en toe je graf uitwippen om een krantje te pikken. >> Le fantôme de la liberté, zou ik zeggen. Jammer dat ie al op z'n 83-ste >> doodging, hij had 150 moeten worden. >> > >"A l'approche de mon dernier soupir, j'imagine assez souvent une dernière >blague. Je fais convoquer ceux de mes vieux amis qui sont des athées >convaincus comme moi. Attristés, ils prennent place autour de mon lit. Alors >arrive un prêtre que j'ai fait appeler. Au grand scandale de mes amis je me >confesse, je demande l'absolution de tous mes péchés et je recois >l'extrème-onction. Après quoi je me tourne sur le côté et je meurs." (Mon >dernier soupir, rédigé par JC. Carrière) Ja, dat is goed bekeken, want men kan nooit weten.... >u. > -- Fusti |
|
|
#33 |
|
|
Vitae forma vocatur Master Bob <[email protected]>, die Mon, 26 Feb 2007
20:22:57 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id: ><[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 >20:09:57 +0100; Fustigator <[email protected]> wrote: > >>> >>>Kan je is uitleggen waarom de koerden geen eigen staat zouden moeten >>>krijgen? >> >>Waarom moeten ze dat wèl hebben? >>Ze hebben het nooit gehad. > >>-- >>Fusti > >Ook zo'n Belgisch licht in de duisternis. Wel eens van de Koerdische >Baban-dynastie gehoord? En de Koerdische Baban-dynastie, de Koerdische >Bitlisi-vorsten ? Dat waren toch gewoon maar stamhoofden. > > >Kind regards, >( ;-} -- Fusti |
|
|
#34 |
|
|
On Tue, 27 Feb 2007 00:15:40 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote:
>In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id: ><[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 >22:58:07 GMT; Fullator <[email protected]> wrote: > >>On Mon, 26 Feb 2007 23:33:44 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote: > >>>Btw, jij denkt, evenals je Vlaamse vrienden zeker als belezen en >>>geletterd over te komen door zielig met (mini-)egoversterkende >>>leenwoorden en babarismen te smijten. > >>Die "babarismen" doen het hem, natuurlijk. > >Vind je? > >>Hoe smijt je daar precies mee? > >>Fullator > >Daar smijt je op dezelfde manier mee als met leenwoorden hoor. Ik zal je >onwetendheid te hulp snellen: > >barbarisme >het woord, uitdrukking of constructie gevormd naar buitenlands voorbeeld >of daar letterlijk uit vertaald, in strijd met het eigen taalgebruik. > >Ten overvloede: > >leenwoord >woordwoord dat aan een andere taal is ontleend. Niet van onderwerp veranderen! Je had het over babarismen (zonder -r-). Dus nogmaals: hoe smijt je daar mee? En wat is een woordwoord? Het leuke aan jou is dat je maar blijft doorrazen, terwijl je niet doorhebt dat je op een verkeerde track zit. Je wordt bij de neus genomen en beseft het niet, want de fijnere finesses ontgaan je volkomen. Het is alsof je iemand een anenkefaal noemt en hij diep buigend zegt "dank u, dank u". We moeten nu wel heel erg expliciet worden vooraleer je het wil begrijpen. In Vlaanderen bestaat de uitdrukking "zichzelf te kakken zetten". Dat zal in Nederland wel niet anders zijn, zeker? Fullator PS geef het op, je maakt het alleen maar erger. En mentale ghostriders hebben we hier al genoeg. |
|
|
#35 |
|
|
<[email protected]> ; d.d.: Tue, 27 Feb 2007 11:14:38 GMT; Fullator <[email protected]> wrote: >On Tue, 27 Feb 2007 00:15:40 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote: > >>In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id: >><[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 >>22:58:07 GMT; Fullator <[email protected]> wrote: >> >>>On Mon, 26 Feb 2007 23:33:44 +0100, Master Bob <[email protected]> wrote: >>>>Btw, jij denkt, evenals je Vlaamse vrienden zeker als belezen en >>>>geletterd over te komen door zielig met (mini-)egoversterkende >>>>leenwoorden en babarismen te smijten. >>>Die "babarismen" doen het hem, natuurlijk. >>Vind je? >>>Hoe smijt je daar precies mee? >>>Fullator >>Daar smijt je op dezelfde manier mee als met leenwoorden hoor. Ik zal je >>onwetendheid te hulp snellen: >>barbarisme >>het woord, uitdrukking of constructie gevormd naar buitenlands voorbeeld >>of daar letterlijk uit vertaald, in strijd met het eigen taalgebruik. >> >>Ten overvloede: >>leenwoord >>woord dat aan een andere taal is ontleend. >Niet van onderwerp veranderen! Ik meen dat jij degene bent die het onderwerp ten behoeve van je vrind uncle tot één simpel woordje verknipte. Hij blij, deze boertige braller. Zelf doet hij er wijselijk het zwijgen toe. >Je had het over babarismen (zonder -r-). Ja! .... Zonder -r-! .... Je hebt gelijk! .... Wat dom, dom, dom! .... Helemaal over het hoofd gezien! .... Maxi en mini: de maxitriomf van de minimind. Dat opent deuren voor je conform die van je ontalige en kwaadaardige vrind blinde Hugo: "Blinde Hugo deinst er niet voor terug om iemand ad hominem voor een simpel verschrijvinkje te blijven treiteren, honen, beledigen en zieken, vele draden lang, te beschimpen onder elk bericht dat het slachtoffer post. Omdat hij het niet alleen afkan en nog laf is ook organiseert hij met zijn bijzonder onprettige vrindjes, heel kwaad volk, estafettes waarbij het slachtoffer als estafettestokje dient". Kind regards, ( ;-} |
|
|
#36 |
|
|
<[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 23:33:44 +0100; Master Bob <[email protected]> wrote: >In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id: ><[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 21:11:17 +0100; >"uncle" <[email protected]> wrote: >>"Master Bob" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]. .. >>> Twee verwante zielen, één gedachte?: >>> "Blinde Hugo deinst er niet voor terug om iemand ad hominem voor een >>> simpel verschrijvinkje, zoals /"ik vindt"/ met dt, te blijven treiteren, >>> honen, beledigen en zieken, vele draden lang, te beschimpen onder elk >>> bericht dat het slachtoffer post. Omdat hij het niet alleen afkan >>> organiseert hij met zijn bijzonder onprettige vriendjes, heel kwaad >>> volk, estafettes waarbij het slachtoffer als estafettestokje dient". >>> Sententie? >>>[...] >>> Er is overigens bij die zeer goede vriend van je, blinde Hugo, volop >>> werk aan de winkel: >>> "Deze kalootzak met een a achter k, deze taalonbenul krijgt het voor >>> elkaar om op bijna ieder regel een dikke taalfout te maken". >>Dat ik je hier welhaast exhaustief wens te citeren, Bobby, mag je blijkbaar >>al te welgedane ego niet verder opblazen. >Zo moeilijk was dat niet hoor. Dat doe ik met jouw teksten ook, citeren, >en nog wel echt integraal. Makkelijker dan knippen, wat je overigens met >jouw pijnpunten toch maar gedaan hebt. Niet dat dat helpt natuurlijk, >zie onder. >>En wat 'sententie' betreft, onbelezen kwajongen: >Schelden, schelden, schelden. Zeer belezen. (!) >Btw, jij denkt, evenals je Vlaamse vrienden zeker als belezen en >geletterd over te komen door zielig met (mini-)egoversterkende >leenwoorden en babarismen te smijten. >> dit is sinds Gerard Reve een geconsacreerd nomen. >Nomen..? >Hihihi, sit nomen Domini benedictum. >Zeker ingezegend door de "kaloten" van het Vlaamse vulgus nadat deze >(in-)gewijden met Gerards RIP geheime delen hadden mogen spelen. >>(Kom me godverdomme >(...) > >Typeert je als "intellectueel". >>niet vertellen wat volgens jou en den Dikken taalkundig juist is.) >"Den Dikken"? Als je hiermee aan "de Dikke Van Dale" refereert - al vele >jaren een verouderd begrip hoor. Wordt alleen nog maar door oude >ontaligen gebruikt. Thans Van Dale Groot woordenboek van de Nederlanse >taal, de Grote Van Dale dus, kortweg GVD. >Jij mag, evenals je goede vriend blinde Hugo je woordenschat geheel aan >het profane volk in de Vlaamse gewesten blijven ontlenen hoor. Veel >anders kun je niet, trouwens. Ga zo door. Daar hoef je god in je onmacht >niet voor aan te roepen. Maar wel bij anderen triomfantelijk een >verschrijvinkje verbeteren, hè? Ik citeer: >"Niet slecht, als je zo benevolent zoude willen wezen om in je laatste >sententie 'wordt' en 'die' met ene korte aanslag te verbeteren. u.". >"Zoude", pseudo-reviaans stilisme. Jou/ stijl is alleen maar oubollig. >/Ik zal je voor zijn: jouw >>Niettemin zijn je pittig gestelde sententies me niet onwelgevallig,- >>weshalve ik durf te verhopen dat ik hier nog méér bobbejaanse sententies mag >>verwachten. >>u. >Waarmee je niet onder tafel veegt dat "sententie" in jouw talige context >fout is. Dom ermee doorgaan helpt niet, taalverbeteraar whatsoever. >VD14 >sententie >de (v.); -s, (verouderd) sententiën >(1201-1250) <Lat. sententia (gevoelen, mening, oordeel van de rechter, >vonnis) >In de war met sentence <Eng. <volzin>? hihihi. >Fout dus. "dat ik bang ben niet weet wat te zeggen en er het zwijgen toe doe" (Cornel van Noppen) Jij wel nu, uncle. Kind regards, ( ;-} |
|
|
#37 |
|
|
<[email protected]> ; d.d.: Tue, 27 Feb 2007 11:59:28 +0100; Fustigator <[email protected]> wrote: >Vitae forma vocatur Master Bob <[email protected]>, die Mon, 26 Feb 2007 >20:22:57 +0100, in littera ><[email protected]> in foro be.politics(et >aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>In: "Re: I love the smell of napalm in the morning ..."; id: >><[email protected]> ; d.d.: Mon, 26 Feb 2007 >>20:09:57 +0100; Fustigator <[email protected]> wrote: >> >>>> >>>>Kan je is uitleggen waarom de koerden geen eigen staat zouden moeten >>>>krijgen? >>> >>>Waarom moeten ze dat wèl hebben? >>>Ze hebben het nooit gehad. >> >>>-- >>>Fusti >>Ook zo'n Belgisch licht in de duisternis. Wel eens van de Koerdische >>Baban-dynastie gehoord? De Koerdische Bitlisi-vorsten ? >Dat waren toch gewoon maar stamhoofden. >>Kind regards, >>( ;-} Hihihi, wat een licht. De Koerdische Bitlisi-vorsten van deze belangrijke Koerdische Baban-dynastie waren de steunpilaren van sultan Selim I en droegen in belangrijke mate bij aan diens beslissende overwinning op de Perzen bij Tsjaldiran (1514). Daar weet jij dus niets van af. Een befaamd Koerdisch leider was Saladin (1137–1193), een tegenspeler van de kruisvaarders en stichter van de Ajjoebiden-dynastie. Daar heb jij dus nooit van gehoord. Maar wel met beweringen smijten. Kind regards, ( ;-} |
|
|
#38 |
|
|
"Fullator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Het leuke aan jou is dat je maar blijft doorrazen, terwijl je niet > doorhebt dat je op een verkeerde track zit. Je wordt bij de neus > genomen en beseft het niet, want de fijnere finesses ontgaan je > volkomen. > Mede eens: deze bobby meet zich enige clevere sententies aan, maar is bij nader toezien een hol klinkend vat. u. |
|
|
#39 |
|
|
On 27 feb, 12:14, Fullator <[email protected]> wrote:
> PS geef het op, je maakt het alleen maar erger. En mentale ghostriders > hebben we hier al genoeg. Hij heeft het inderdaad niet en nooit door, en daarom is het zo'n amusant geval. Het archetype van de Ollandse nitwit die de bananenschil uitscheldt waarover hij op z'n facie dondert. Hij heeft niet door dat hij al lang in mijn ignore-filter zit wegens terminale domheid. Arme lul. Leuk in het begin, vervelend na een tijdje. Ik ben blijkbaar iets sneller in silent plonking dan jij ;-) Never bore me! Ik zie je zaterdag wel, bij leven en welzijn. mvg, H.M. |
|
|
#40 |
|
|
<[email protected] m> ; d.d.: 27 Feb 2007 11:06:08 -0800; [email protected] wrote: >On 27 feb, 12:14, Fullator <[email protected]> wrote: > >> PS geef het op, je maakt het alleen maar erger. En mentale ghostriders >> hebben we hier al genoeg. > >Hij heeft het inderdaad niet en nooit door, en daarom is het zo'n >amusant geval. Het archetype van de Ollandse nitwit die de >bananenschil uitscheldt waarover hij op z'n facie dondert. Hij heeft >niet door dat hij al lang in mijn ignore-filter zit wegens terminale >domheid. Arme lul. Leuk in het begin, vervelend na een tijdje. Ik ben >blijkbaar iets sneller in silent plonking dan jij ;-) >Never bore me! > >Ik zie je zaterdag wel, bij leven en welzijn. > >mvg, H.M. De ontalige plonklul blinde Hugo die mij in razernij plonkte nadat ik hem de zeer onfrisse poeporen had gewasssen naar aanleiding van zijn veelfoutige en walgelijke posting betreffende diepvries-kinderlijkjes in Libanon. Je moet het maar kunnen verzinnen. Hij wel dus. "Omdat hij het niet alleen afkan en nog laf is ook organiseert hij met zijn bijzonder onprettige vriendjes, heel kwaad volk, estafettes waarbij het slachtoffer als doorgeefstokje dient". Kind regards, ( ;-} |