![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart Als Limburgs lijsttrekker werd Bert Schoofs op 13 juni 1999 verkozen voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Op 18 mei 2003 werd hij opnieuw als lijsttrekker voor de Kamer verkozen. Voor de verkiezingen van 10 juni 2007 werd hij door de partijtop opnieuw aangeduid als Limburgs kopman. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen idee, ik vraag het aan jou.
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rond de achtien % voor de senaat in Vlaanderen en voor de kamer in Vlaanderen scoren ze ongeveer hetzelfde! Voila heel uw complot theorie valt in het water! Dat is toch spijtig hé, het Belang is toch niet zo slecht als al de andere partijen hé!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen complottheorie,ik hoop gewoon dat je dezelfde consequentie toepast. Dan was het de Vlaamse verkiezing waar ze zo goed bij scoorde, kijken of ze dan even consequent zijn ![]()
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Voor de volledigheid (of was uw vraag retorisch?) 1999 : 613523 of 9.87% 2003 : 761407 of 11.59%
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 februari 2007 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() Sta me toe dat ik bucht als FRANCE en BUB even negeer : 1999 : Vlaams Blok : 16.4% van de Vlaamse stemmen 2003 :Vlaams Blok : 19.1% van de Vlaamse stemmen Ik kan me misrekend hebben. ![]()
![]() |
#27 |
|
![]() Tja over die Walen was ik het niet zeker maar 6000 is nu niet bijzonder veel maar over die Vlaamse stemmen is het dus wel ongeveer 18%, ja 19,1% is daar niet zo ver van!
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
60.35% (1999) en 60.64% (2003) Dwergen als BUB en Liberaal Appel telde ik niet mee. Het zal dus telkens iets minder geweest zijn dus 18% is wel een goede gok. Wat wou je ermee aantonen?
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() pfff;;;
Mijnheer Schoofs debiteert algemeenheden en antwoordt niet op de opmerking dat ze rare kwasten als "mandatarissen" verkozen gekregen hebben in Limburg... wat een sukses, wat een "doorbraak".... bewijs te meer dat hun "mandatarissen" profiteren van foert stemmen...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 28 februari 2007 om 08:50. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() [quote=baseballpolitieker;2475738]Men heeft geen ander verwachtingspatroon naar voor geschoven bewijzen de cijfers maar legt dat maar eens uit aan de Belang-haters![/quote]
Waarom zijn er zoveel belang-haters volgens u?
#35 |
|
![]() [quote=Duvelke;2475819]Ik heb ogen en oren, zelfs een blinde kan dat zien!
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had het niet over vooruitgang, maar over de lat leggen. Hopelijk heeft u bovenstaande mening nog als we eenmaal bij de Vlaamse verkiezingen zijn aanbeland.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast kan ik u wel verzekeren: iedere vooruitgang is een vooruitgang, zelfs een 0,5% erbij wat sommige politieke commentatoren in hun blindheid ook mogen beweren. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Bij de vorige federale verkiezingen haalden we 18%. Minder dan deze score is ontegensprekelijk een nederlaag. Behalen we meer dan 16% in Limburg, dan zal ik, met de hand op het hart, een gelukkig man zijn en een stevige pint pakken op 10 juni 2007, de (vadertjes)dag waarop ik overigens ook nog eens de kaap van 40 rondt. Er zal dus in elk geval iets te vieren vallen, bij leven en welzijn, als het de goden belieft
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Tussen de gemeenteraadsverkiezingen en de federale kan ik nog begrijpen, maar zou er zo'n groot verschil zijn tussen de Vlaamse en de Federale verkiezingen dat jullie van een winst kunnen spreken vanaf jullie de 20% halen, want in de Vlaamse verkiezingen scoorden jullie tegen de 24%? |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijnheer Schoofs blijft mijn vraag/opmerking negeren inzake de figuren die op hun lijsten stonden en verkozen werden dank zij de non-establishment foert stemmen van "kiezers" die het enkel te doen is om de boel te saboteren ...
typisch VB: op alles reclameren, zich voor alles als beter voordoen... maar verantwoordelijkheid nemen voor toestanden die ze veroorzaken: noppes... trouwens, daarenboven... ze schuilen zich toch achter het feit dat enkel het geheel van hun zogenaamd programma moet verwezenlijkt zijn... anders blijven ze hun "kont door de haag steken" zoals men in Haspengouw zegt... dat is een breekpunt... en... vermits het overgrote deel van onze mensen niet opgezet is met hun extreme standpunten inzake mensen van vreemde afkomst, of hun extremistische communautaire instelling, etc... etc... kunnen ze die "kont door de haag" blijven steken zodat ze nooit verantwoordelijkheid zullen dragen...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 1 maart 2007 om 15:14. |
![]() |