![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, moet ik voorbeelden aanhalen uit de Koran waarmee de wetgeving in België gewoon verneukt word? Citaat:
Filosoof, laat ons eerst 22 februari afwachten ,om daarna eens te kijken hoe sereen en democratisch een betoging kan zijn. Ik zal de witte mars gebruiken als referentie. Niet kwa aantallen maar aan gemaakte kosten door schade.
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijk dat de forumleden mondig zijn,vooral achter hun pc. De huidige Vlaming is hypocriet,bang,laf en bekrompen. Iedereen kijkt naar zijn eigen belang(huisje,tuintje). Wanneer wij deze houding blijven hanteren,worden wij binnenkort volledig onder de voet gelopen door de Islam. Onze mentaliteit wordt onze eigen ondergang. Onze voorouders(Vlamingen waardig) hebben gestreden voor hun Vlaanderen,onze voorouders hebben gestreden voor hun familie. De huidige Vlaming filosofeerd achter zijn computer. ![]() Niet verwonderlijk dat de allochtonen onze laksheid uitbuiten. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() drie keer !!
![]() 1. dit jaar niet ! ![]() 2. volgend jaar niet ! ![]() 3. nooit ! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() de islam is een erkende godsdienst in België, een schoonheidsfoutje van een vorige regering maar kom...
godsdienstvrijheid is hier ook, een intercultureel knuffelbeleid is er ook, aparte jobs voor allochtonen bij de VDAB zijn er ook, er is ook de infrastructuur van België, een van de beste, een uitgebreid sociaal vangnet is er ook (waar gretig gebruik van wordt gemaakt), kinderbijslag is er ook, ziekteverzekering.... noem maar op... het is er... euh... waarom wordt er nu weer betoogd? omdat de maatschappij iets terugvraagt, geloof ik, om ook een beetje respect te hebben voor niet-islamitische mensen!!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1) ja, de kleur vd hare krishnas, oranje ipv geel, je zal wel gelijk hebben, ik ben kleurenblind in zekere mate, maar dat ze niet op de schoolbanken mogen, d�*�*r vind ik geen justificatie voor. Dat mensen nog met religieuze symbolen willen rondlopen is hun zaak, niet de onze! Je kan daar je je opinie over hebben, d�*t staat je vrij. Akkoord dat bepaalde uniformen niet voor een ander doel gebruikt mogen worden: daar is misleiding in het spel, al dan niet met kwaad opzet, maar dat geldt dus niet voor een traditionele klederdracht uit gelijk welk land, of zelfs voor een astronautenpak! Dat is hun zaak, niet de onze! Je kan daar je opinie over hebben, d�*t staat je vrij. Priesterkleding werd beschermd om de RKK te plezieren, maar een clergymancostuum (dat schijnbaar de dagelijkse dracht is van die mensen geworden is) dan weer niet en dat is ook logisch... Dat carnavalsmaskers verboden zijn heeft zijn reden, maardit heeft niets te maken met het debat over traditionele klederdracht en hoofddoeken dat hier gevoerd worden en ook niet met je eerdere stellingname tegen traditionele of afwijkende klederdracht. Wil je ook de joodse (enkel op sabbath gedragen) met bont gelijnde hoed verbieden? Dat is hun zaak, niet de onze! Je kan daar je opinie over hebben, d�*t staat je vrij, maar je hebt geen grond om het te verbieden: sociale normen? Alles verbieden wat niet aan de sociale normen beantwoordt? AAN WIENS SOCIALE NORMEN? Dan moet je veel verbieden, tot in het belachelijke toe! Juist voor druggebruik evolueerde men de andere richting op: wil je dat terugdraaien? Mij niet gelaten, daar heb jetenminste nog het excuus van de volksgezondheid, maar ook dat gaat niet op voor traditionele kledij.. Wat blijft er dan over? Niet veel, hé... en op het strand van Blankenberge mag je gerust je peniskoker dragen, met of zonder thermostaat.... Maar je schreef niet wat in jouw ogen het lot van Sinterklaas, het Kerstmannetje en de nonnetjes moest zijn.... Ga je ze uit de scholen en ziekenhuizen verbannen? Waarom aanvaardt je wel katholieke nonnetjes en geen islamietische? Ruik ik daar een dubbele moraal? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel Vlamingen zouden er polygaam zijn op individuele basis (ttz twee huishoudens hebben? Meer dan je denkt (Ik ken er alvast) ![]() Noteer toch dat nergens in het OT staat dat het niet mag..(zelfs het NT ben ik niet zo zeker van...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 bosje => pluk 2 hoopje slagroom puree e.d. als garnering Laten we dus hopen dat er niet te veel gewonden vallen onder de slagroomgarneringen. 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens mij is ael een dochterpartij van vl bl. In essentie streven ze dezelfde doelen na. Ael is de dochter oftewel de zweeppartij. Geen of weinig betekenis op zich maar wel stemmenronselaar voor het blok.
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Extremisten en racisten horen niet thuis binnen onze rechtstaat. Beiden moeten veroordeeld en ontbonden worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Effe onderwerp; ofwel erken je alle godsdiensten, bepaald door het aantal aanhangers bijvoorbeeld zodat sommige als sekten omschreven godsdiensten uit de boot vallen ofwel erken je geen enkele godsdienst (maar laat je individuen wel toe hun godsdienst te beleven). Ik zou voor het laatste kiezen al zouden zich opinternationaal niveau dan wel vragen stellen omtrent de staat Israel. Het is daar echter zowiezo een zooitje dus veel verschil zou het niet maken.
![]() |
#39 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat: