![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Belastingen verhogen is niet pro defenitie negatief. Belastingen verlagen is niet pro defenitie positief.
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Guy zal wel ergens wat geld bijeen weten te schrapen uit de schatkist, om onze belastingen te verlagen (heb je hem?)...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
op MSN had ik enkele weken geleden een gesprek met Peter Vanvelthoven, die me zei dat de 200 000 niet gehaaldzullen worde, en dat we zullen blijven steken op zo'n 160 000. Wat lees ik 3(!) dagen later in de krant: dat Guyke de 200 000 zogezegd al bereikt heeft ![]() begrijpe wie begrijpe kan! Laatst gewijzigd door Pietpeere : 28 februari 2007 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge moet niet stemmen. Geef dat maar aan mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn aanslagbiljet is onderweg Mitgard. Wees gul!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hebt ge verkeerd begrepen: hij betaalt geen belastingen, maar ontvangt ze, en wilt méér.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar.... van die 160.000 jobs zijn er 110.000 volledig of grotendeels gesubsidieerd. I.e. extra ambtenaren (wat we zeker niet nodig hebben), dienstencheques,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Hij zorgt toch al voor een job voor zijn goede vriend, Luc Visa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Excuseer. 'k Was vergeten dat 'm een parasiet is die op kosten van de gemeenschap leeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Op SP.a en VLD.
SP.a is voor voorhoging van de belasting indien mogelijk tot 100 % en dan verdelen ze alles onder de armen en de werklozen. De werkenden moeten maar zelf zien dat ze elders hun geld zoeken. VLD voert het programma van SP.a uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() mijn inkomen wordt niet belast.
dat betekent dat ik erg weinig verdien. door middel van méér belastingen wens ik (als officieel 'zwakkere' in de samenleving) meer aanspraak te kunnen maken op de solidariteit van de 'sterken' die het geluk hebben veel meer geld te verdienen als ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat, ik moet maar slechts 30% meer betalen dan vorig jaar ![]() Dankzij de overuren die minder belast worden nu, bedankt Guy ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En kom niet af met je rijkeluis verhaaltje want zij die jij de 'sterken' noemt dat zijn bij uitzondering de rijken der aarde, maar veeleer arbeiders, bedienden, secretaressen, zelfstandigen ea, waarvan de loonkost zodanig hoog is geworden door het onderhouden van al die behoeftige 'officieel zwakere pipo's dat door de daaruit volgende hoge werkdruk hun gezondheid en sociaal leven op spel staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat goed dat er nog zo'n warme mensen zijn. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |